Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כחלק משיפוץ קטן אני התקנתי פרקט קוויק סטפ באופן עצמאי בחדרי השינה בבית ישירות על הריצוף.

התקנה לא מסובכת, צריך רק כלים מתאימים (מסור עגול / גרונג, פטיש גומי).

מצרף תמונה של לפני ואחרי.

 

הפרקט של קוויק סטפ מוגדר כפרקט עמיד במים. נשפכו מים מספר פעמים ולא קרה כלום. בנוסף לאחר העבודה השארתי כמה שאריות פרקט בתוך דלי בגינה (היה אמור לשמש לצורך אומנותי כלשהו של אשתי) והדלי התמלא במי גשמים. לאחר מספר ימים בתוך המים הפרקט נראה ללא כל נזק, רק שינה קצת צבע בצד הפנימי שלו (הצד שפונה לכיוון הרצפה).

 

 

Screenshot_20220509-095437__01.jpg

Screenshot_20220509-095328__01.jpg

Screenshot_20220509-094736__01.jpg

  • אהבתי 1
פורסם

תודה RBRB, בהחלט שידרוג משמעותי.

 

לגבי גרניט פורצלן, להלן שתי תמונות מהשטחים הציבוריים במשרד.

תמונה מס.1 שילוב של זיגוג/מבריק (אריחים כהים) עם מה שנראה זיגוג חלקי/חצי-מבריק (אריחים בהירים), תמונה מס.2 מט.

בעוד האריחים המזוגגים נראים נקיים, ללא כתמים - לא כך המצב עם המט.

מניח שאיכות ביצוע הריצוף בתמונה מס.2 אינה מן המשובחות, יתכן וטיפול כלשהו לאבן היה עשוי לשפר את הנראות

 

Picture1.jpg

Picture2.jpg

   לפני המון זמן,  avargel כתב:

חברים, הבא שעונה לו חוטף כאפה. אני לא צוחק.

פורסם
לפני 57 דקות, RBRB כתב:

הפרקט של קוויק סטפ מוגדר כפרקט עמיד במים

ברור, הוא עשוי מחומר פולימרי או גומי בשפת פשוטי העם.
אין שם שום דבר שקשור לעץ מלבד ההדפסה.
אני לא אומר שזה לא אחלה מוצר, בעצמי התקנתי בסלון פרקט שלהם על אריחי טרצו כמוך. זה שידרוג פשוט וזול לדעתי ולמי שיש ילדים או חושש ממים גם בטוח.

אתן כמה דגשים שלמדתי על בשרי:
קנו מחנות גדולה ואמינה ולא באסטיונר בשקל ברחוב (יש כאלה).
כשאתם קונים את הפרקט קנו אחד עם פאזות (קל יותר להתקין אותם).
כשאתם קונים פרקט שימו לב לסידרה ושאפשר להשיג ממנו עוד. יש המון מלאי ישן בשוק שכבר לא ניתן להשיג ממנו עוד. לעיתים ההבדל בין סדרות הוא מ"מ בגובה עם הדפס זהה, וזה מספיק כדי לעשות צרות למי שנתקע וצריך עוד חתיכות.

רק אומר שלאחר ביקור בחנות גדולה שמוכרת פרקטים אין כמו פרקט אמיתי מעץ... בטוח דורש תחזוקה ולא עמיד כמו קוויקסטפ וגם המחיר בשמיים, אבל זה פשוט נראה ומרגיש אחרת (אין מה לעשות).

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...