Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. המעסיק שלי רכש כמה עמדות טעינה והתקין אותן בחניון של החברה.

לחניון של החברה יש גישה גם לעובדי חברה אחרת.

בעמדות טעינה של החברה של המעסיק שלי, לא תמצא רכבים של עובדי החברה השנייה והפוך.

 

2. עיריית ראש העין בזמנו קנתה רכבים חשמליים, רנו זואי, והכשירה חניון ליד בניין העירייה, התקינה בו עמדות טעינה.

החניון מגודר ונעול, הגישה רק לעובדי העירייה בעלי הרכבים החשמליים הללו.

 

הבעיה היחידה בכל הסיטואציה שאני רואה - ש-EV-EDGE פרסמו את העמדות כציבוריות, בזמן שאפשר להתווכח על כמה ציבורי זה ציבורי (אורח מלון זה ציבור?)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברופין הקימו עמדות טעינה מהירות בחניון סטודנטים.

 

רק מה -

א) הגישה אליהם רק למי ששילם על החניה (או רכש מנוי).

ב) נכנסת? Tough luck, הן תמיד תפוסות ע"י רכבי ICE של כל מיני מקומבנים עם המאבטחים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 7 שעות, vadim6385 כתב:

ברופין הקימו עמדות טעינה מהירות בחניון סטודנטים.

 

רק מה -

א) הגישה אליהם רק למי ששילם על החניה (או רכש מנוי).

ב) נכנסת? Tough luck, הן תמיד תפוסות ע"י רכבי ICE של כל מיני מקומבנים עם המאבטחים.

 

א) זה הגיוני לגמרי, אם החניה במקום בתשלום אין סיבה שלא תשלם רק בגלל שיש לך רכב חשמלי. בעיר ניו יורק יש עמדות טעינה שהחניה בהם היא לא רק בתשלום אלא ע"י valet כי מחנים שם בסגנון Rush Hour כדי לנצל כל ס"מ.

 

270533.jpg

 

ב) זה לא בסדר וצריך להביא את הענין לתשומת לב ההנהלה, או להשתמש במומנט של הרכב החשמלי ולגרור את העבריינים בעצמך.
 

 

  • מצחיק 1
פורסם
בתאריך 30.11.2021 בשעה 15:07, m3x7r3m3 כתב:

 

 

הבעיה היחידה בכל הסיטואציה שאני רואה - ש-EV-EDGE פרסמו את העמדות כציבוריות, בזמן שאפשר להתווכח על כמה ציבורי זה ציבורי (אורח מלון זה ציבור?)

וזו בדיוק השאלה שאני כיוונתי אליה את תשומת הלב.[שאולי לא הסברתי את זה כמו שצריך].

וגם כוונתי מלכתחילה. אל אף שחלק אולי לא הבינו את זה..

* אגב, ניסחת את זה מצויין.

  • אהבתי 1
פורסם

אין לי תשובה ברורה לזה.

 

מצד אחד ברור שזה פחות ציבורי מהעמדות טעינה בביג / דור איילות.

מצד שני זה יותר ציבורי מאשר חניון סגור למנויים / עובדים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תציע להם לסמן את העמדות כ-״פרציבוריות״. אולי יהיה אפשר להטעין שם גם רכבים חשמליים מליסינג ״פרתיפעולי״.

  • מצחיק 1

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם (נערך)

דווקא לא. זו התחנה הכי פחות נוחה לאילתי מאלה שרשמתי.  היא נמצאת מחוץ לעיר ורק 50 kw. אפקון בביג קרובה יותר וגם זאת של אילות יותר קרובה  והיא 175kw.

אבל מה שהוא צריך זה תחנה בפיקוח מחירים עירוני ,כמו זאת שפתחו במצפה רמון שנותנת טעינת לילה איטית ac במחיר של 65 אג' ל kw שזה דומה למחיר טעינה ביתית.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
פורסם

בכל העולם מקובל שעמדות טעינה במלונות, בפרט אם מדובר בעמדות איטיות שטעינה לוקחת בהן לילה שלם, מיועדות לאורחי המלון בלבד. עם זאת, במלונות שגובים תשלום על החניה, לא אכפת להם שגם אנשים שאינם אורחי המלון יטענו, כל עוד הם משלמים את מחיר החניה המופקע. במפה של טסלה עמדות כאלו מופיעות עם הסבר מי בדיוק רשאי להשתמש בהן.

 

image.thumb.png.f73ed4a504fb1094e8b7ee516b2e76a4.png

פורסם (נערך)
בתאריך 29.11.2021 בשעה 11:53, discoTD5 כתב:

שוב,

לא מבין את הטענה כלפי ג'ילי.

אתה יכול להטעין את הרכב החשמלי שלך בכל עמדה - גי'נרג'י, אפקון, EV אדג' וכד'.

באפליקציה של אפקון מופיעות מספר עמדות הטענה באילת, לרבות מהירות. 

אין ספק כרגע שרכב חשמלי מתאים למי שיכול להטעין בבית, אבל זה לא חסם מוחלט.

לגבי המלונות - אם אני בית המלון, מה אני מעדיף שתושב אילת יתפוס את עמדת הטעינה בחניה הפרטית שלי או שאורח המלון יוכל להטעין? ברור שאני אעדיף את אורח המלון, וזו זכותי המלאה. 

אתה רוצה עמדות טעינה ציבוריות במרחב העירוני - וזה באמת ענייני עירוני.

אני יודע שכמה עיריות מקדמות התקנת עמדות טעינה במרחב העירוני. זה מצריך אופרציה מורכבת של איסור חניה לרכב שאינו רכב חשמלי, מתי רכב חשמלי חייב לצאת מעמדת הטעינה ועוד. ואז יבואו נהגים ויטענו ש'גוזלים' מהם חניות ציבוריות לטובת בודדים שמחזיקים ברכב חשמלי. לא פשוט. 

 

 

 

אני נהג שהתלונן לעיריית חיפה עם עוד דיירים כמובן, כאשר פשוט גנבו את החניה הציבורית לטובת כמה רכבי רנו זואי חשמליות שלהם עם עמדות טעינה ואסרו חניה שם רכבים אחרים, מדובר בכמה חניות ממש מול הדירה שהיתה לי בעבר, שאני מחנה שם באופן קבוע, לכן אני לא מסכים שישלחו אותי לחפש חניה ברחוב המקביל כדי שיהיה להם חניה לרכבי הGO החשמליים האלה בלבד, האבסורד שרוב הזמן החניות פשוט ריקות, והנה עובדה, אחרי תקופה לא קצרה העבירו את העמדות האלה לחניון גדול לא רחוק משם.

לכן לדעתי, מי שאין לו חניה פרטית לרכב החשמלי פשוט שיקנה משהו אחר,

אי אפשר לקנות רכב חשמלי כדי שהקונה יחסוך כסף על חשבון נוחותם ורווחתם של הדיירים אחרים, לדעתי זו פשוט חוצפה מצד הקונה הזה.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...