Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מתכוון לקנות סוזוקי אלטו יד 2 פרטית ידנית שנת 2015 עם 80,000 קמ טופלה רק בחברה.

לאחר בדיקה הוחלף לה בנוסף לטיפולים

החלפת מגן אחורי
יישור דלת מטען
צביעת דלת מטען
כנף קדמי ימין
פנס ראשי קדמי שמאל
ג'אנט
מחזיק פגוש קדמי
בטנה לכנף

על פניו הרכב נראה טוב ולפי ספר הטיפולים הרכב טופל כשורה.. מה אתם אומרים שווה את ה17,000 שח האם כדאי לבדוק אותה במכון לפני הרכישה ?

פורסם

נשמע שהרכב עבר תאונה לא קטנה מאחורה.

הייתי מציע לך קודם כל להוציא דו"ח סליקה של חברת ביטוח לראות אם יש תביעות או ירידת ערך.

הבדיקה עולה 10 ש"ח ויכולה לחסוך המון כאב ראש.

בלי קשר לזה, ככל הנראה שהייתי מחפש רכב אחר במקומך.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Isuzu Pickup 4X4 1993 2.0l ->Suzuki Jimny 2008 1.3l->Mazda 2 2015 1.5l

 

פורסם

דווקא לפי המתואר לא ניראה שהייתה תאונה קשה, נפגע פגוש ותא מטען שאגב לא הוחלף והצליחו לתקן.

 

אך ללא ספק, דוח סליקה חייב.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

 

מה מקור הרשימה? דוח טיפולים או בדיקה במכון?

 

דו"ח סליקה? רצוי, בעיקר כדי לדעת כמה פעמים נתבע הביטוח, והאם היו יותר תביעות ממה שמצטייר עד כה.

 

לפי הרשימה הרכב עבד 2-3 פגיעות (אחת מאחור ואחת או שתיים מלפנים. זו יכולה להיות תאונת שרשרת או כמה תאונות). יתכן שכל הפגיעות שטחיות ולא פוסלות, אבל מומלץ לבקש לראות דוחות שמאי. אם אחרי כן אינך פוסל את הרכב צריך לברר עם בוחן (פחח או במכון בדיקה) מה לדעתו משמעות הפגיעות, בעיקר מבחינה בטיחותית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ברכבי האלטו, כל מכה יחסית קטנה מאחור , נראית כאילו קרה שם משהו משמעותי.

זה בדרך כלל גורם לצביעת דלת תא המטען, ותיקון או החלפת הפגוש. 

היו  גם מקרים, שמכה טיפה חזקה יותר, מתגלה אפילו כקצה שלדה.

 

במקרה הנוכחי, גם כאשר סכום הקנייה לא גבוה, לא הייתי מתרגש מזה יותר מדי.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...