Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשבועיים לקחתי את האוטו למוסך כדי שיעשו בדיקה למה הנעילה המרכזית לא עובדת-פירקו את כל הדלתות עד שלבסוף מצאו את הבעיה.

לאחר מכן הרכיבו בחזרה ומאז בזמן נסיעה יש רעש (צרד, רטט) מהחלון שליד הנהג למרות שהוא סגור עד הסוף.

לפני כמה ימים פרצו לאוטו דרך אותו חלון בעייתי, שברו אותו, אז הרכיבו לי חלון חדש ועדיין יש את אותה הבעיה.

האוטו שנת 2012.

האם לדעתכם יש טעם לנסות לפתור את הבעיה או להשלים עם זה וזהו (לא רוצה לזרוק כסף על פתרונות שלא ייתקנו את הבעיה ב-100%).

פורסם

ציינת שהריש הזה היה גם עם החלון הקודם שנפרץ וגם עם החדש

כך שכנראה שלא החלון גורם לרעש.

יתכן שמשהו אחר בדלת גורם לבעיה כריפוד הדלת, רמקול בדלת ועוד.

בברכה  -  רפי לין

פורסם
לפני 8 דקות, רפי לין כתב:

מהיכן אתה בארץ?

איזה מכונית ומה שנת הייצור?

בברכה  -  רפי לין

קיה סול 2012

תל אביב 

אכן צדקת-הרעש מגיע מהדלת ולא מהחלון (כאילו הפלסטיקה שם לא סגורה כמו שצריך)

פורסם (נערך)

שלום

הייתה לי בעיה דומה ברכב חדש ,

רעש של רוח  מדלת נהג מהחלק  השמאלי עליון  של החלון

פחח רכב  במוסך אוטווויק יונדאי מודיעין פתר את זה.

עריכה אחרונה על ידי avi60769
פורסם
בתאריך 22.10.2021 בשעה 01:07, avi60769 כתב:

שלום

הייתה לי בעיה דומה ברכב חדש ,

רעש של רוח  מדלת נהג מהחלק  השמאלי עליון  של החלון

פחח רכב  במוסך אוטווויק יונדאי מודיעין פתר את זה.

נשמע בדיוק כמו מה שיש לי. אלך גם לפחח, ידוע לך מה הפחח תיקן כדי שאדע להכווין אותו כמה שיותר?

פורסם
לפני 18 שעות, avi60769 כתב:

ערב טוב

הפחח הוסיף חתיכת גומי שטוח למסילה של החלון למעלה בפינה.

תודה. כמה לקח לך?

שאוכל לדעת בערך כמה לקחים

×
×
  • תוכן חדש...