Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ניסיתי לחפש בפורום ת'רד שעושה סדר במיזוג אויר (אני זוכר שבעבר ראיתי אחד ארוך של איציק נ אבל לא מצאתי..)

אני רוצה להתקין 4 מזגנים "רגילים" לחדרים ואחד מיני מרכזי לסלון מטבח

מכיר את ההבדלים של אינוורטר ו On off וכנראה שאבחר במזגנים "רגילים" למען הפשטות והמחיר

אני יודע שמיצובישי הוא הכי טוב אבל עולה בהתאם.

עכשיו, השאלה שלי היא האם יש הבדל בין כל המזגנים המוכרים (תדיראן\טורנדו\אלקטרה\הייאר וכו'

הנסיון שלי בדירות שכורות הוא שהכל אותו דבר וכשהייתי צריך שירות מטורנדו הם הגיעו וסידרו תקלה

 

אז האם יש הבדל מהותי בין החברות ? בנוסף, האם כדאי לקנות בעצמי ולהזמין מתקין או לתת למתקין גם לקנות את המזגנים ?

 

תודה

 

פורסם

לגבי מחירים, מהניסיון שלי מתקין לא בהכרח ייתן לך את המחיר הזול ביותר שתוכל להשיג עבור מזגן, ויתכן שהוא אפילו לא משיג את המחיר הטוב ביותר בעצמו. לפעמים המתקינים עובדים עם ספק מסוים (מחסן מיזוג) שמספק להם גם ציוד התקנה וגם מזגנים, ולא תמיד המחיר הזול ביותר זה מה שקובע בעבורם (השרות והנוחות עדיפים לפעמים). בפעם האחרונה חבר הזמין מאחד "המחסנים" האלו ישירות בפחות או יותר מחיר זאפ. בפעם שלפניה לקחו על 4 מזגנים "רגילים" משלוח מאוד סימלי נדמה לי שסביב 50 ש"ח, המחסן היה קרוב למקום המגורים.

בקיצור, צריך לעשות סקר שוק, ולבדוק, לפנות למתקין ולשאול כמה עולה המזגן וכמה התקנה. אם המחיר של המתקין קרוב למחיר השוק תוכל לחסוך לך "כאב ראש" ולהזמין הכל דרכו.   

 

דבר נוסף, לא בהכרח שהמתקין יוכל לספק לך כל דגם שתרצה, לפעמים הוא יציע לך מתוך מבחר מצומצם של דגמים או מותג "מבית" המותג שרצית, אז כדאי לבר גם את הדגם המדויק.

פורסם

מחיר ההתקנה הוא חלק משמעותי ממחיר המזגנים - בשנים האחרונות החלפתי 3 מזגנים ומחיר ההתקנה היה לפחות חצי ממחיר העסקה.

 

לכן, אתה צריך לבדוק מחיר כולל. יתכן שתשיג את הציוד בזול, אבל הצתקין יפצה את עצמו במחיר התקנה יותר יקר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כדאי שתגדיר לך מה חשוב לך במזגנים.

לי למשל חשוב מאוד מזגן שקט בחדר השינה, לעומת זאת פחות מפריע לי שזה יהיה on/off.

יש מזגנים שמפזרים את האוויר גם אופקית וגם אנכית, זה יכול להתאים למקומות שבהם ההתקנה היא בעייתית מבחינת מיקום המזגן.

מהתייעצות שערכתי לאחרונה רוב המתקינים המליצו על תדיראן ולא על טורנדו, למרות שהשירות שלהם יותר טוב וגם האחריות יותר ארוכה. מצד שני, לא בהכרח שהשיקולים של המתקין כגון נוחות התקנה וכו' הם גם השיקולים שלך.

לכל חברה יש מספר סדרות של מזגנים. כדאי להתמקד ולברר על סדרה מסוימת ופחות על מותג.

לגבי קניה ממתקין, יש מקומות שנותנים 36 תשלומים בלי ריבית, וזה יכול להוות שיקול משמעותי ברכישת המזגן בפרט שמדובר על כמה מזגנים. הייתי ממליץ שתתייעץ עם מתקין בכדי שאם יתגלו תקלות בהמשך תוכל לחזור אליו, למרות שאם המתקין הוא בסדר הסיכוי לכך נמוך.

 

 

פורסם (נערך)

מחירי המזגנים שמתקין משיג תלויים בנפח העבודות שלו עם הספק. כנ"ל אביזרי ההתקנה.  כפי שנאמר כאן מחירי ההתקנה מגיעים לפעמים למחצית ממחיר העשקה כולה. גם התקנת מזגן שעלותו 1200 שקל, במיקום בעייתי, עשוייה להיות שווה למחיר המזגן. 

המזגנים המשווקים בארץ, למעט המותגים הבין לאומיים (LG מיצובישי,סמסונג) מגיעים משני יצרנים GREE ו MIDEA . כך שעקרונית יש זהות בין מותגי אלקטרה טורנדו ותדיראן או שמות אחרים. 

בחר לך מתקין מומלץ שעושה עבודה נקייה. ההפרש במחיר עדיף על עגמת נפש מהתקנה מכוערת או לא איכותית ( כבר נתקלתי במתקינים שלא שמים ספייסרים תחת היחידה החיצונית וזו מרעידה את הקיר בכל הפעלה. והטירטור מונע לישון בשקט כשהמזגן פועל) 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 9 דקות, zaf כתב:

מחיר העשקה כולה. 

לא יודע האם הכתיב מכוון, פרוידיאני או סתם שגוי, אבל אהבתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 47 דקות, zaf כתב:

טורנדו

מזגני טורנדו. מיוצרים היום במפעל AUX. שיצר לאלקטרה.

גם מזגני פמלי מיוצרים במפעל AUX. אחותי אתקינה שניים כאלה. ומרוצה.7 שנים אחריות. (שנה ראשונה לפי חוק ועד 6 בעלות ביקור טכנאי).

LG פחות מומלצים.

ובקרוב טורנדו מיבאים מזגנים מיצובישי דרך משוקים שלהם זה לא המיצובישי שמוכרים בארץ.

זאת הכתבה.

https://www.ynet.co.il/economy/article/h1esamecu 

 

המיצובישים זה מזגני אנורטר בלבד.

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

לא יודע האם הכתיב מכוון, פרוידיאני או סתם שגוי, אבל אהבתי.

גם אני.

 

אגב, מתקינים שאינם חלק מרשת קונים אצל סיטונאי מזגנים כמו זה  https://www.amavi.co.il/

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

דבר ראשון אתה צריך לוודא שיש לך מקום ל-5 מעבים במסתור כביסה, וגם אם יש, שלא יהיה קצר אוויר.

במידה ולא (וגם במידה שכן) אני יכןל לתת לך אלטרנטיבה שתתן לך את אותו מיזוג.

שזה מיני מרכזי לסלון ומטבח ומולטי אינוורטר לחדרים.

שוב צריך לוודא שיש לך מקום לשני מעבים במסתור.

במידה ולא ותרצה מיזוג בכל חדר, יש לך VRF

 

לגבי ההבדלים בין החברות

אני אישית ממליץ לך ללכת על החברה שנותנת הכי הרבה אחריות.

שזה לרוב טורנדו.

אל תקרא את כל חוות הדעת השליליות שאתה מוצא באינטרנט עליהם, מדובר לרוב על כאלו ישנות והיום החברה השתפרה מאד והמזגנים שלה מעולים.

אני אישית עם מיני אינוורטר של תדיראן והוא מעולה. (היה מבצע של אחריות אז לקחתי) 

לא רואה שום הצדקה למה לשלם יותר על מותגים לדוגמת מיצובישי.

3 החברות הגדולות מציעות מזגנים מעולים.

ואל תשלול אינוורטר, הוא הרבה יותר נעים ושקט.

×
×
  • תוכן חדש...