Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"האמבטיה" יומן אחזקה רנו מגאן סטיישן 2017


JohnnyEnglish
שימו לב! השרשור הזה בן 929 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 44 דקות, JohnnyEnglish כתב:

אנחנו לאחר תקופת הקורונה וכמו רובכם התקופה לא הטיבה עם העו"ש שלנו

קודם כל חייב להתעכב על המשפט הזה,כנראה רובם לא יסכימו איתך לפי אורגית קניית רכבים חדשים מניילון ברבעון הראשון,עם שיא מסירות של כל הזמנים (בשנתי,מה שיקלקל זה חוסר מלאי בלבד),כאשר יש כל כך הרבה מציאות במשומשות !!

שנית,אנחנו תמיד חושבים "לנו זה לא יקרה",מה חשבת שקנית אוטו בן שנתיים,שהמחירון המקורי היה 130K ואתה קיבלתה 55% הנחה,זה לא ימשיך לזלוג ? השוק מתמחר הכל,אין ארוחות חינם !!
דיזל להיט בשוק המשומש,כי חסכוני ונותן תמורה מעולה,אחרי שנשחט גם המחירון שלו,במיוחד אחרי שהוחלף מחשב גיר,שרק שאלה של זמן מתי מתפגר,גם בבנזין ! 

חצי נחמה שלך שבסכום אבסולוטי ההפסד שלך 20K,תחשוב מי שקנה מניילון (אפילו ב-0 ק"מ יד 1),ורוצה להחליף לחדש אחרי 4 שנים,איזה :shock3:

חוץ מי זה אחלה יומן אחזקה,כתיבה מעולה :mm_yeah:   

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי סוויץ פתוח ים את הקוד, תכניס כרטיס ותלחץ על ההנעה בלי ללחוץ על הבלם. זה רק פותח סוויץ.

 

הקטעעם הלחיצה הכפולה זה בכל הרנו עוד מהמגאן 2.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי לאבד 20 אלף שקל במשך שנתיים וחצי, ברכב שנקנה בגיל שנה (ועוד באיזה מחיר.... תענוג) זה אובדן כל כך לא משמעותי, במיוחד שהרכב מציג אמינות טובה, ומתאים לצרכים שלך מעולה.

תמשיך ליהנות ממנו, לדעתי אין שום טעם להחליף כרגע אם ההחלפה היא נטו 'רגשית'.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלי, 

אני לא מתכוון למכור בזמן הקרוב ורק שיתפתי את נתונים כפי שהם כחלק מהתיעוד.

הנושא גם נמצא במחשבותיי כי כמו בכל רכב אני נוטה מעת לעת לבדוק את השווי שלו מול מחירון לוי יצחק ומול השוק בפועל, סוג של מזוכיסט.

הרכב באמת מתאים לצרכיי ומפגין אמינות אם כי יש לציין שמד אוץ עומד כרגע על פחות מ 60 אלף ק"מ.

 

בתאריך 7.5.2021 בשעה 23:58, Night Driver כתב:

לגבי סוויץ פתוח ים את הקוד, תכניס כרטיס ותלחץ על ההנעה בלי ללחוץ על הבלם. זה רק פותח סוויץ.

 

הקטעעם הלחיצה הכפולה זה בכל הרנו עוד מהמגאן 2.

נכון ,

אבל ברגע שהקודן ננעל בחזרה כי לא הנעת הכל נכבה בחזרה. אולי עם הסרת הקודן זה יסתדר ואולי זה "פיצ'ר" של הרכבים האלה.

 

בתאריך 7.5.2021 בשעה 23:53, ocsi4u כתב:

קודם כל חייב להתעכב על המשפט הזה,כנראה רובם לא יסכימו איתך לפי אורגית קניית רכבים חדשים מניילון ברבעון הראשון,עם שיא מסירות של כל הזמנים (בשנתי,מה שיקלקל זה חוסר מלאי בלבד),כאשר יש כל כך הרבה מציאות במשומשות !!

שנית,אנחנו תמיד חושבים "לנו זה לא יקרה",מה חשבת שקנית אוטו בן שנתיים,שהמחירון המקורי היה 130K ואתה קיבלתה 55% הנחה,זה לא ימשיך לזלוג ? השוק מתמחר הכל,אין ארוחות חינם !!
דיזל להיט בשוק המשומש,כי חסכוני ונותן תמורה מעולה,אחרי שנשחט גם המחירון שלו,במיוחד אחרי שהוחלף מחשב גיר,שרק שאלה של זמן מתי מתפגר,גם בבנזין ! 

חצי נחמה שלך שבסכום אבסולוטי ההפסד שלך 20K,תחשוב מי שקנה מניילון (אפילו ב-0 ק"מ יד 1),ורוצה להחליף לחדש אחרי 4 שנים,איזה :shock3:

חוץ מי זה אחלה יומן אחזקה,כתיבה מעולה :mm_yeah:   

כמו שכתבתי לאלי אני לא חושב למכור כרגע, רק שיתפתי נתונים לכל המעוניין לקרוא.

אני מסכים עם כל מילה שכתבת ובעת הקנייה לא חשבתי שקניתי מנייה לוהטת שרק תעלה בערכה ואני גם לא סוחר שקונה אותו כדי להרוויח.

 כל רכב הוא מוצר צריכה והשוני הוא רק מה גודל ירידת הערך.

 

תודה לכל מי שקרא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.5.2021 בשעה 22:52, JohnnyEnglish כתב:

צת אחרי שנקנתה האמבטיה ניגשתי איתה למוסך המורשה בבאר יעקב כדי לטפל בנושא הרעש מכיוון השרשרת תיזמון. הרעש לא היה חזק והוא נשמע בעיקר בהתנעה קרה.

תחילה נציג השירות טען  שהכל תקין סע לדרכך המפתח בחריץ (לא מפתיע). לאחר התעקשות לא קטנה מצידי הבעיה טופלה במסגרת האחריות. מה החליפו? את המנוע כולו כולל הטורבו.

אם אפשר, תוכל לספר כיצד התעקשת? אני בבעיה דומה מול מוסך יבואן, אמנם קיה, שלא מוכן לטפל ברכב בטענה שהכל תקין.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיון צרוף : רכב משפחתי זול עם חלל ענקי, נוח,זריז, אמין. לא מבין את טירוף הsuv.

אני עם דאצ'יה סטיישן 0.9 טורבו 2017.

65000 ק"מ אפס תקלות (למעט גיר רובוטי מחורבן שהוחלף אצל הבעלים הקודמים ב-25000 ומאז אין שום בעיה).

קניתי כשהרכב היה בן שנתיים ו-30000 ק"מ ב 37000 שקל, כיום אני יכול למכור ב 32000 (מישהו הציע לי בשבוע שעבר).

קניתי את הרכב עם אפס ציפיות והופתעתי לטובה בענק! בעיקר מקישקושי הזנב שנשלטים כ"כ יפה...

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

@fanmanכאמור לרכבים צרפתיים ירידה תלולה במחירון לוי יצחק ולרוב יותר במחיר השוק אמיתי . אין ספק שמשקף תמורה טובה לשקל תמשיך להנות.

 

בתאריך 9.5.2021 בשעה 14:06, Dan786 כתב:

אם אפשר, תוכל לספר כיצד התעקשת? אני בבעיה דומה מול מוסך יבואן, אמנם קיה, שלא מוכן לטפל ברכב בטענה שהכל תקין.

 

 

פניתי לכל מי שיכלתי לפנות בסוף ירד אליי מישהו בתפקיד גבוה יותר ומשם הדרך הייתה קצרה.

אם אני לא טועה המוסך המדובר הוא גם מורשה קיה תבדוק, הילוך שישי בבאר יעקב.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

עלויות אחזקה של הצרפתיה העגלגלה למען ידע כללי של באי הפורום ולמתעניינים.

 

הרכב עלה לכביש בנובמבר מבחינת הרישוי שלה ולכן מבחן הרישוי שלה הוא לאותו חודש. אני דאגתי להקדים את הטיפול לנובמבר (במקום פברואר) כדי לעשות את הטסט באותו יום, יותר נח. 

 

בחוברת טיפולים שקרסו מספקים לרכב קצת קשה להבין מה צריך להחליף ומתי. לכן אני תמיד משווה בין לפחות 3 מוסכים מורשים והם שולחים לי הצעת מחיר.

הופתעתי לגלות שאין אחידות לגבי מה צריך להחליף אז אני תמיד מחמיר וגם מביא את זה לתשומת לב המוסך במהלך הטיפול, מה שצריך להחליף ישר מחליפים.

כמו כן הדפסתי לי את הפלט של Autodata לפי מספר שלדה וזה עושה הרבה סדר.

 

קצת מספרים של עלויות אחזקה עד כה:

עלות אגרת רישוי קבוצת רישוי 3 ירדה ירדה ב2020 ל 1604 ש"ח

עלות ביטוח מקיף + חובה 2800 ש"ח בליברה .

עלות טיפול אחרון שכלל: פילטר אויר למנוע ולמזגן , שמן+פילטר מקורי וצלחות ורפידות TRW מקדימה 1500  ש"ח. 

עלות לקרסו על החלפת מנוע במסגרת האחריות במוסך מורשה 36,000 ש"ח  (מאמין שעשו הנחה ליבואן 😅).

עלות זוג צמיגים GoodYear efficientgrip 205/55/R16 - ש"ח625.

 

חושב להקים טבלת אקסל 😀

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הפירוט, מעניין...

האם התיבה היא DCT? מעניין יהיה לשמוע, גם בהמשך, האם היא מתפקדת ללא תקלות שכן היו לא מעט דיווחים על תקלות משמעותיות באזור ה-60 עד 80 אלף ק"מ.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, spidrman כתב:

תודה על הפירוט, מעניין...

האם התיבה היא DCT? מעניין יהיה לשמוע, גם בהמשך, האם היא מתפקדת ללא תקלות שכן היו לא מעט דיווחים על תקלות משמעותיות באזור ה-60 עד 80 אלף ק"מ.

התיבה אכן דו מצמדית ללא תקלות עד כה 64 אלף ק"מ טפו טפו.

כן החליפו בעבודת החלפת המנוע שמן גיר.

התיבה עובדת חלק ללא השתהויות או בלבולים לרוב.

אך כרכב צמוד אני נוהג על איביזה 1.0 2021 והתיבה הדו מצמדית של vw טובה הרבה יותר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב שכמעט לא קיים בשוק, יצא לי פעם לקבל 1200 כחלופי, האמת שמאוד נהניתי מהביצועים, נוחות, מרווח ותתפלא גם מההנדסת אנוש בעיקר מהשליטה בהגה. לשלילה אני אציין שבמהירות גלישה הרכב התנהג כמו תלמיד בשיעור נהיגה שלא סגור מתי לשלב את הקלאץ.

נהנתי לקרוא כתבת יפה.

 

אגב אל תרחם על היבואן הוא לא שילם על המנוע בשביל זה יש אחריות יצרן.

עריכה אחרונה על ידי daniel204

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה אני חושב גם  שהנדסת האנוש המקורית טובה מאוד אבל המסך שיבואן התקין מקומית מסרבל את העסק. 

אולי לך היה מערכת מקורית?

כיום יש לך מגאן אסטייט מהדגם החדש יותר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החתימה אצלי לא מעודכנת, 2 הרכבים הוחלפו כבר לפני זמן רב. 

אתה מתכווין לגרנד טור? נהגתי בה, לא אהבתי. 

הרכב יותר כבד, המולטימדיה מקומית עובדת גרוע, השליטה על המיזוג לא ברורה, לוח השעונים מיושן ונראה שלא שייך בכלל לרכב. 

בצד היתרונות הגרנד מרווחת יותר, תא מטען עצום, הרכב נוח ותיבת ההילוכים פחות הססנית בהילוכים נמוכים. 

אגב, אצלי לא היה מסך במגאן וטוב שכך.

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן , יש לי את הרכב בתור רכב מעבודה , היו לך בעיות התחממות מנוע ? נוזל קירור מתחמם ללא התראת תקלה מנורה חום מנוע?

 

יש לך הקלטה של רעש ממערכת תזמון ?

בתאריך 3.10.2021 בשעה 13:52, spidrman כתב:

תודה על הפירוט, מעניין...

האם התיבה היא DCT? מעניין יהיה לשמוע, גם בהמשך, האם היא מתפקדת ללא תקלות שכן היו לא מעט דיווחים על תקלות משמעותיות באזור ה-60 עד 80 אלף ק"מ.

ברכב שלי הייתה תקופה קצרה שההילוכים נתקעו ולא התקדמו והייתי צריך להעביר למצב ידני , בסוף עבר לבד בלי להגיע למוסך .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 929 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...