Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וונטה עובדת "שעות נוספות"


2fast4ever
שימו לב! השרשור הזה בן 6947 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחר תופעה של הדלקות מנורות חום מנוע בזמן נסיעה הוחלף יוניט מסוים(לא יודע בדיוק איזה יוניט זה) ואכן הבעיה הפסיקה....

אבל צצה בעיה אחרת,לאחר ההחלפה הוונטה התחילה לעבוד בתדירות הרבה יותר גבוה מהעב.

זה יוניט מתברג כזה שפותחים אותו עם מפתח 17,אני כמעט בטח שהבעיה נובעת מחוסר התהמה ואולי יתר רגישות של היוניט הנ"ל.או שבקרה הגרוע יותר יש התחממות יתר כתוצעה מ_____.

האם באמת היוניט לא מתאים לרכב?(ד"א מדובר בפיז'ו 205) או שמה

הוא "ONE SIZE"?

תודה,סני.

sani

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר תופעה של הדלקות מנורות חום מנוע בזמן נסיעה הוחלף יוניט מסוים(לא יודע בדיוק איזה יוניט זה) ואכן הבעיה הפסיקה....

אבל צצה בעיה אחרת,לאחר ההחלפה הוונטה התחילה לעבוד בתדירות הרבה יותר גבוה מהעב.

זה יוניט מתברג כזה שפותחים אותו עם מפתח 17,אני כמעט בטח שהבעיה נובעת מחוסר התהמה ואולי יתר רגישות של היוניט הנ"ל.או שבקרה הגרוע יותר יש התחממות יתר כתוצעה מ_____.

 

האם באמת היוניט לא מתאים לרכב?(ד"א מדובר בפיז'ו 205) או שמה

הוא "ONE SIZE"?

תודה,סני.

קיימים לפחות 2 סוגים של יוניטים שיכולים להתאים לרכב שלך, אחד מהם הוא אכן מדליק את הוונטות מוקדם יותר.

 

אם ברכבך מותקן טרמוסטט 89 מעלות, עליך להצטייד ביוניט שמדליק את המאוורר לאחר מכן (לרוב באיזור ה 92-97) וכמדומני ברכבך קיימות 2 מהירויות כשהנמוכה מבינהן נכנסת לעבודה ראשונה (באיזור ה 92-95 מעלות).

 

חשוב מאוד להתאים את היוניט מאוורר לטרמוסטט המותקן ברכב אחרת אתה גומר את המנועים החשמליים של הוונטות ומעמיס על האלטרנטור שלך.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיך אני יודע באיזה טפ"מ עובד הטרמוסטט ובאיזה היוניט,ואם הם מותאמים אחד לשני?הכוונה איך אני יודע שהטרמוסטט נפתח?

אתה יודע שהטרמוסטט נפתח ברגע שזורמים מים חמים בצינור מים העליון - אבל הכי מדוייק זה לבדוק מה טמפרטורת הפתיחה המוטבעת על הטרמוסטט וכמובן את הטרמפטורות המוטבעות על היוניט מאוורר עצמו.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיה דומה היתה לי,

הטרמוסטט שעדיף ל205 הוא טרמוסטט שנפתח ב82 מעלות, והיוניט שמפעילה את הוונטה 87-92

אחלה תודה.

ד"א,את היוניט אני יודע איך להוציא....את הטרמוסטט ב205?איך ומאיפה אני מוציא?אני יודע פחות או יותר את המיקום שלו אבל נראה לי שהגישה קצת קשה...אני צודק?

 

שאלה נוספת...אולי כדי כבר להחליף לטרמוסטט בעל טמפ פתיחה נמוכנה יותר?

sani

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצינור מים העליון מתחבר מהרדיאטור לכיוון המנוע, פרק את הצינור הזה ותגלה איפה שהוא היה מחובר [לא ברדיאטור] 2 ברגים, אחד עליון ואחד תחתון, פרק את שניהם והנה הטרמוסטט.

הגישה שם ממש נוחה.

 

שים לב שאת מרכיב אותו לגומיה שתשב במקום המיועד לה, ואל תתקמצן על סיליקון שחור, מרח אותו באדיבות על כל המכסה של בית הטרמוסטט.. אחרת תגלה נזילות משמה.

כמו כן, קנה נייר שיוף ושייף את בית הטרמוסטט ואת המכסה מחלודה, סיליקון ישן וכו...

 

לגבי טרמוסטט.. אני חושב דווקא שמתאים 82, הוונטה פועלת רק שהרכב ממש מתאמץ.. חוץ מזה היא לא פועלת בכלל.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצינור מים העליון מתחבר מהרדיאטור לכיוון המנוע, פרק את הצינור הזה ותגלה איפה שהוא היה מחובר [לא ברדיאטור] 2 ברגים, אחד עליון ואחד תחתון, פרק את שניהם והנה הטרמוסטט.

הגישה שם ממש נוחה.

 

שים לב שאת מרכיב אותו לגומיה שתשב במקום המיועד לה, ואל תתקמצן על סיליקון שחור, מרח אותו באדיבות על כל המכסה של בית הטרמוסטט.. אחרת תגלה נזילות משמה.

כמו כן, קנה נייר שיוף ושייף את בית הטרמוסטט ואת המכסה מחלודה, סיליקון ישן וכו...

 

לגבי טרמוסטט.. אני חושב דווקא שמתאים 82, הוונטה פועלת רק שהרכב ממש מתאמץ.. חוץ מזה היא לא פועלת בכלל.

 

בהצלחה.

 

שלום.

 

מה אני אגיד "אני לא מסכים איתך כי כול מה שכתבתה לא נכון ואתה גם לא יודע מה עקרון פעולה של הונטה!!! "

א) הונטה לא עובדת כאשר המנוע מיתאמץ כי אים כן אני מציעה למנוע לנוח כול יום בצהריים.

הוונטה נידלקת וניכבת לפי טמפרטורה שנישלטת ע"י "הטרמוסויץ" (מתג חום למאוורר".)

ב) כאשר מערכת הקרור תקינה מומלץ להרכיב יוניד שמדליק את המאוורר ב92 מעלות צלזיוס,

ומכבה את המאוורר ב87 מעלות . וזה בכדי לגרום למנוע לעבוד בטמפרטורת עבודה נורמלית שניקבעה ע"י היצרן. אים תרצה לדעת למה תישאל ואני אסביר כי זה תורה שלמה.

לגבי הנדיבות שלך בסילקון גם לא לעינין. כי "" לא צריך ביכלל סילקון"" ולמה כי כול הסילקון שתימרח בנדיבות יפלט 50 % החוצה, והגרוע 50 % פנימה לתוך מעברי המים ואים קצת מזל גם יתקע את הטרמוסטט המצב סגור" ואז הכול יהיה פשוט נהדר"

מה כן לעשות !לפרק את מעבר המים (פלנ'צ) לנקות היטב בסבלנות להחליף את הטרמוסטט ואת הגומיה,

וכאשר הכול נקי להרכיב וליסגור את הברגים "בעדינות" למלות נוזל קרור כמובן ולנקז אויר.

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי אתכם.....

אבל האם להחליף טרמוסטט לטמפ עבודה נמוכה יותר כדי שתשמר טמפ נמוכה יותר במעכרת או להחליף ליוניט מאוורר(או איך שזה לא נקרא) בעל טמפ נמוכה יותר כמו בעבר?

sani

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי אתכם.....

אבל האם להחליף טרמוסטט לטמפ עבודה נמוכה יותר, כדי שתשמר טמפ נמוכה יותר במערכת,לא!! או להחליף ליוניט מאוורר(או איך שזה לא נקרא) בעל טמפ נמוכה יותר כמו בעבר?

בני כבר כתב לך שחור על גבי עיתון, יוניט מאוורר שמתחיל את פעולתו ב-92 מעלות צלסיוס, ומפסיק את פעולתו ב-87!

מה לא ברור כאן?!

בברכת חג שמח

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6947 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...