Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני מחפש רכב תקציב של כ40K רכב משפחתי שנתון יחסית גבוה רמת איבזור גבוהה וקילומטרז בשאיפה נמוך.

לאחר חיפוש מיגע במגרשים חזרתי עם 4 הצעות ואשמח להמלצות איזה מהדגמים יותר אמין ורואה פחות מוסך.

הרכב מתוכנן ליסוע כ15K בשנה.

אפשרות ראשונה באלדן אופל אסטרה 2016 סטיישן אינג'וי 124K עלות כ42K שנתיים אחריות 10 מכלולים.

אפשרות שניה בלובינסקי 308SW דגם אקטיב2016  91K שנתיים אחריות 43K אחריות כנ"ל של לובינסקי.

אפשרות שלישית  208 שנת 2017 82K דגם אקטיב שנתיים אחריות עלות 44K של לובינסקי.

אפשרות רביעית רנו קליאו 2017   100K  עלות 41.5 שנה אחריות מאלבר.

איזה מהאפשרויות הכי אמין/יעיל?

האם יש משהו יותר מומלץ במחיר הזה.

תודה מראש למסייעים.

שלמה

 

 

פורסם

לאסטרה ק״מ גבוה וגם כן לקליאו,כמו כן יש תלונות

לגבי התיבה והמנוע.

הייתי מתלבט בין ה208 ל308 שתהיה בעלת

תא מטען גדול יותר וחזקה יותר.

לרכבים מנוע מסדרת פיורטק, הרצועה המקורית יכלה להתפורר ולגרום לבעיות, יצא ריקול בנושא ולכן צריך לבדוק האם הוחלפה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ה208 פשוט לא משפחתית, היא צפופה מאוד יחסית במושב האחורי,

וכפי שיוליאן המליץ גם אני הייתי הולך על ה308 (במקרה שלך) את האופל הייתי מוריד מהרשימה עקב רגישות יתר לתחזוקה.

פורסם

תודה על התגובות, נניח שהגודל של הרכב לא חשוב(רכב שני בבית) מה עדיף 208 או 308 סטיישן, אין את הקצר.

ואיזה נתונים לבדוק, קיבלתי ספר טיפולים ונראה שהרכב בילה במוסך יותר מידי, אגב חוץ מרצועת טיימינג שהוחלפה האם יש לרכב מחלות ידועות שכדאי לבדוק?

פורסם

תלוי בצרכים שלך, יכול להיות שהi30 תתאים לך יותר ויכול להיות שה308 תתאים יותר.

 

ה308 בגדול יותר מודרנית ומפנקת בגלל שיש לה מנוע טורבו מתקדם היא יותר חסכונית וחזקה אך מצד שני זה אומר שהמנוע שלה יותר רגיש.

על הi30 שמעתי יותר תלונות מבחינת האמינות של מכלולי הרכב האחרים (תקלות בחלונות חשמל, מערכת היגוי וכו..) אבל המנוע שלה מאוד פשוט ועושה רושם שהוא אמין יותר מהמנוע של ה308.

×
×
  • תוכן חדש...