Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה מכם, גילו פגמים ברכב חדש, אחרי קבלתו, ולאחר כמה זמן?


yossiaviel
שימו לב! השרשור הזה בן 1175 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני אולי לא הדוגמא הכי טובה. כי תדירות ההחלפות אצלי מתבצעת לממוצע של שנה וחצי, שנתיים.

לרוב, התנאים לקבלת רכבים חדשים נראים די אופטימליים. אולם סגור, עם תאורה טובה וכו..

אבל יחד עם כל זה, כמה שלא נתאמץ "לחפש", אנחנו,[רק אני?], מפספסים פה ושם דברים. חלק מינוריים, וחלק בעלי חשיבות.

אתן כמה דוגמאות:

הפיאסטה שהייתה בבעלותי לפני כמה שנים טובות, נמסרה לי עם כתמים קטנים בצבע. הרכב נמסר לי באולם עם תאורה לא רעה. אך לאחר חצי שעה עם השטיפה הראשונה, גיליתי כתמים כתמים קטנים על כל הלקה של הרכב.

במקרה אחר, ספייס סטאר לבנה, עם שפשוף בחלק התחתון של הפגוש, מתחת לרכב, כתוצאה מירידה לא זהירה מהמובילית. 

ברכב הנוכחי, קיימות שריטות מינוריות ביותר על שמשה, [שנגרמו כנראה כתוצאה מהפעלת הווישרים על יבש, לפי סימני התנועה שהם השאירו], שנראות אך ורק כאשר השמש נמצאת בזווית מסויימת. בעיקר בבוקר מוקדם, ורק אם יודעים את המיקום, אבל, כן שמים לב. יש לציין שבנסיעה רגילה, שגרתית, בכל תנאי תאורה אחרים, לא רואים כלום.

 

השאלה היא, כמה מאתנו מפספסים פגמים כאלה, או גרועים יותר, ומגלים אותם רק לאחר זמן מה. ימים או שבועות מקבלת הרכב.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיליתי פגם בג'אנט ביונדאי כשהגעתי הביתה (שעה) חזרתי באותו רגע והג'אנט הוחלף לחדש

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, yotams4 כתב:

גיליתי פגם בג'אנט ביונדאי כשהגעתי הביתה (שעה) חזרתי באותו רגע והג'אנט הוחלף לחדש

רצון טוב נטו,ברגע שהוצאת את הרכב מהאולם וחתמת על הרכב כל מה שקורה לו באחריותך בלבד..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, new_driver_MAZDA כתב:

רצון טוב נטו,ברגע שהוצאת את הרכב מהאולם וחתמת על הרכב כל מה שקורה לו באחריותך בלבד..

אם זה נזקים מהסוג שקורה בנסיעה רגילה כמו שיפשופים בצד ובגחון, זו בעיה. אבל דברים אחרים הם מתקנים במסגרת האחריות.
גומיה קרועה בתא במנוע, ובלם יד רופף תיקנו לי בביקורת אחריות של 2000 ק"מ.

יש בנייר שמחתימים אותנו בזמן המסירה את הסעיף הדרקוני של אין, לא היו, ולא יהיו לנו שום טענות ושאנחנו מרוצים עד הגג.
אני תוהה אם מישהו פעם התקומם ואמר "לא חותם, תחזירו את הכסף!"  ומחקו לו את השורה הזו.

ואיך אפשר לא להזכיר את איש המסירות שבמועד המסירה מסביר לך שהפגמים שאתה רואה בשתי העיניים שלך בכלל לא קיימים.
כמו שזה עובד בארץ ניראה לי שהנסיעה הראשונה צריכה להיות לשמאי או למכון בדיקה.

סליחה על חטיפת השירשור
 

לפני 35 דקות, yossiaviel כתב:

אבל יחד עם כל זה, כמה שלא נתאמץ "לחפש", אנחנו,[רק אני?], מפספסים פה ושם דברים. חלק מינוריים, וחלק בעלי חשיבות.

לאו דווקא. אחרי שנים של נסיעה באוטובוס, עוצמים עיניים כמה שיותר כדי לצאת כבר עם האוטו החדש.

  • רעיון טוב! 1

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי יותר מעניין המצב המכאני, באדיבות המחוקק יכולים למסור לנו רכבים שעומדים שנה וחצי באיזה מגרש, כרכב "חדש".

יכול להיות שבעוד חודש ארכוש רכב שיוצר בכלל ב2019. עם בלאי לגומיות, רצועות ושאר רכיבים שאמורים להיות בתנועה ולא במצב עמידה למשך שנה וחצי.

אבל מה לא עושים בשביל לסדר פרנסה לעוד כמה מקורבים...

 

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיסי קנה ב2012 סיאט איביזה.

איך שראיתי את האוטו שמתי לב שיש לו 3 חישוקים זהים ואחד שונה  (חישוקים קלים, משני סוגים).

לא אמרתי כלום, כי לא נעים לבאס.

לאחר שנתיים וחצי בערך, הבנאדם זרק איזו חצי מלה על זה, לא התאפקתי ואמרתי "כן, יש לך 3 חישוקים זהים ואחד שונה. לא שמת לב?"

הוא התבאס טיפה ודיפדף הלאה 😆😆

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, yossiaviel כתב:

ברכב הנוכחי, קיימות שריטות מינוריות ביותר על שמשה, [שנגרמו כנראה כתוצאה מהפעלת הווישרים על יבש, לפי סימני התנועה שהם השאירו], שנראות אך ורק כאשר השמש נמצאת בזווית מסויימת. בעיקר בבוקר מוקדם, ורק אם יודעים את המיקום, אבל, כן שמים לב. יש לציין שבנסיעה רגילה, שגרתית, בכל תנאי תאורה אחרים, לא רואים כלום.

 

 

 

 

 

 

קח עורך דין טוב ותתבע אותם על הפסד ימי עבודה+עוגמת נפש+פגיעה נפשית לטווח הארוך.

 

תבחר עורך דין שיש לו ראיה טובה ומצלמה שמסוגלת לתעד את הפגם...:D

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, מרק10 כתב:

 

קח עורך דין טוב ותתבע אותם על הפסד ימי עבודה+עוגמת נפש+פגיעה נפשית לטווח הארוך.

 

תבחר עורך דין שיש לו ראיה טובה ומצלמה שמסוגלת לתעד את הפגם...:D

נו טוב, זו הייתה תגובה צפויה. 

אגב, מקרים כאלה קרו לך פעם, גם? אם כן, לא היית מתייחס לזה בזלזול כזה.

במקרה הזה, עם חלון מפוצץ באבק וחול, מה הייתה הבעייה להפעיל מגבים עם מים?

 

אני רק בא להזכיר,[לא שאחד כמוך לא יודע], שהרכבים יוצאים ממפעלי היצרן ללא פגמים.

הם נגרמים כאן אצלנו, מתוך רשלנות ,זלזול, לחץ בעבודה, כדי להספיק כמה שיותר, ובמקרים נדירים גם מטעויות, שלא בכוונה.

כאשר הרכוש, {וכאן מדובר מן הסתם ברכבים}, אינו שייך לאותו בעל מקצוע שאמור לעבוד על הרכב, ולהכין אותו למסירה, או התקנה, או שינוע, ההתנהגות היא שונה. 

במעמד המסירה, נתקלתי גם במקרים, אומנם נדירים, בסגנון: "זה הרכב, תחתום כאן, הנה המפתחות.."

או שאריות של חוטי חשמל ברכב, יחד עם ברגים "מיותרים".

אתן רק דוגמה "קטנה", על - איך צריך לעבוד על רכב חדש. התקנת מולטימדיה. 

ההבדל הקטן, בין הציפיות ל.. מה שקורה בשטח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשנתיים, קיבלתי בצהריים אאוטלנדר חדשה מאוויס בליסינג תפעולי.

המסירה התבצעה בסניף ירושלים, חניון תת קרקעי חשוך כמעט לחלוטין.

 

בערב שמתי לב שחסר משולש גומי חיצוני בפינת חיבור השמשה הקדמית ליד הווישרים.

לאחר היחס הגרוע שקיבלתי מהם, לא ניסיתי אפילו להתקשר מתוך הנחה שיאמרו לי שחתמתי ביציאה שהכל תקין.

קניתי על חשבוני משולש חדש (120 ש"ח) והתקנתי לבד.

 

בהערת אגב אציין שכל החיבור הזה (ועוד הרבה חיבורים) באאוטלנדר הרגישו לי כמו משחק פלימוביל ולא כמו רכב שעלותו כ-180 אלף ש"ח ושנמצא על הכביש כבר למעלה מעשר שנים.

בוורסו הקודמים שהיו לי לא היה סיכוי להחליף חלקים בכזו קלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, yossiaviel כתב:

 

ברכב הנוכחי, קיימות שריטות מינוריות ביותר על שמשה, [שנגרמו כנראה כתוצאה מהפעלת הווישרים על יבש, לפי סימני התנועה שהם השאירו], שנראות אך ורק כאשר השמש נמצאת בזווית מסויימת. בעיקר בבוקר מוקדם, ורק אם יודעים את המיקום, אבל, כן שמים לב. יש לציין שבנסיעה רגילה, שגרתית, בכל תנאי תאורה אחרים, לא רואים כלום.

בהחלט מרגיז.

מי שלא שם לב לפרטים הקטנים, במיוחד ברכב חדש (וגם בישן מבחינתי) סביר להניח שהרכב שלו נראה בהתאם. (כל אחד יכול לתאר לבד)

 

יש שרשור שלם שהסברתי למה נגרמים שריטות מעל השמשה (למרות ניסיונות לסתור את הדברים) בדיוק איך שתיארת.

בנוסף תנאי האכסון בארץ (בלי להוסיף הובלה בים) מזעזעים וגורמים לנזקים קשים (חלקם עתידיים) לצבע. (חפש את השרשור הנ"ל)

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לשמחתי הוצאתי 2 רכבים מהיבואן (פורד וקיה) ולא היו פגמים ובעיות בעת המסירה.

אבל חמי וחמותי זה כבר סיפור אחרי ויש להם מזל רע במיוחד. ובמקרים שלהם אין סיכוי לשים לב לבעיות כאלה.

לפני כ15 שנה רכשו יונדאי אלנטרה חדשה מהיבואן מנוע 2000. הרכב סופק בינואר ונבדק במעמד המסירה הכל היה בסדר. נסעו הביתה, בחוץ גשם והחנו את הרכב בחוץ ליד הבית. למחרת כשהגיעו לרכב היה ריח חזק בתוך הרכב חמי פתח את הבגאז והיה מים עומדים בגובה של חצי מגובה הבגאז. שחלקם דלפו גם למושב האחורי ולשטיחים בקבינה.  מסתבר שלא עשו פתחו פקקים של חורי ניקוז בבגאז ושכחו במפעל לשים גומית איטום לתא המטען. נגמר בתיקון + 3 טיפולים חינם.

ב2010 רכשו פורד פוקוס דור 2.5. החזיקו ברכב כ-3 שנים הרכב היה שמור ומלוקק בלי תאונות. בעת המכירה הרכב נלקח לבדיקה על ידי הקונה הסתבר שהוחלף טמבון + כנפיים + מכסה מנוע לא ברור למה ומתי. ככה הגיע הרכב מהיבואן כנראה קיבל מכה בהובלה ולא טרחו לספר להם. נגמר בסוף בפשרה אחרי שהוגשה תביעה.

בנוסף קשקאי דור קודם הלכה תיבת הילוכים CVT אחרי 1200 ק"מ (אבל את זה אי אפשר היה לדעת כשהרכב נאסף).

 

כנראה שצריך גם מזל ולא רק לקנות מיבואן מוכר או מותג אמין.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התיאור הזה זה כבר עובר את האחוזים שמאפשרים לייבואן לתקן תיקוני פחחות בהובלה.

בדרך כלל עד 3% אין חובה לדווח על התיקון, כאן מדובר על מספר שעובר את זה באופן בוטה. לא ברור איך יבואנים דורסים בלי לפחד

הגבלות שרשומות בחוק. או שאין אכיפה - לכן כל אחד נוהג כראות עיניו, ומי שנפגע זה הלקוח. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, yogev20 כתב:

מי שלא שם לב לפרטים הקטנים, במיוחד ברכב חדש (וגם בישן מבחינתי) סביר להניח שהרכב שלו נראה בהתאם. (כל אחד יכול לתאר לבד)

 

לא מסכים. אני אוהב שהרכב שלי נקי וללא פגמים חיצונים משמעותיים. שריטה פה ושם לא מזיזה שום איבר בגוף. 

 

אני רכשתי בחיי כ רכבים חדשים ישירות מהחברה ולעולם לא מצאתי שום פגם ברכב שלי. כנראה שאם זה היה מישהו אחר היה מוצא משהו...

 

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה אוהב רכב נקי לדבריך (שזה בניגוד לתגובה שלך) איך אתה יכול לזלזל בשריטה על שמשה ברכב חדש מהיבואן. 

זה לא רק מרגיז לקבל רכב בצורה כזו שלומפרית, זה גם מפגע בטיחותי. (קרני האור נשברות בצורה לא נכונה)

 

חוץ מזה לכל אחד הגדרות שונות לפגמים.  עבורי רכב עם טסה אחת חסרה, זהו פגם אסתטי משמעותי, מכות חנייה, כנ"ל. (אפילו יותר גרוע)

שריטה קטנה מעל הצבע, אפשר לסבול - אבל תלוי כמה היא עמוקה.  בדיוק עכשיו אני מתקן 2 שריטות עמוקות מעל אחד הרכבים, עבודה של 4/5 ימים

 ועדיין לא סיימתי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רנו סניק II 2006

התגלו שריטות על הפלסטיקה (האיזור של הרדיו והמזגן) שנעשו עקב התקנת קודנית.

באופן לא מפתיע בעליל, היבואן לא עניין אותו הנושא ואמר לי לדפדף הלאה.

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1175 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...