Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתקפת הקורבטים


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

בכל פעם שיש השקה של דגם / מתיחת פנים או משהו אחר שקשור לקורבט מופיע שורה קבועה בסוף הכתבה "מחברת UMI יבואנית שברולט נמסר שייבוא השברולט קורבט נמצא בבחינה מול היצרן"

 

אבל כפי שאתם יודעים שום דבר לא קרה, והקורבט מעולם לא הגיעה בייבוא סדיר. בייבוא אישי לעומת זה הגיעו בעשור האחרון כ-100 מכוניות מהדגם, רובן המוחלט בשנים 2015-2020.

 

ב-2020 קרה משהו שלא קרה קודם החלו להגיע קורבטים בייבוא מקביל.

 

להלן דוגמאות:

 

image.png.9d78026441aeec372f377cd58d83ef22.pngimage.png.3a7b89b7fde49597492ef96578815688.png

 

סה"כ הגיעו 11 יחידות בייבוא מקביל 3 בחודש אוגוסט ועוד 8(!) בחודשים אוקטובר-נובמבר.

 

לקורבט יש שלוש רמות גימור ועוד חבילות מגוונות נוספות של תוספות שיכולים להגיע איתה.

 

המנוע זהה בכל רמות הגימור והוא מנוע 8 צילינדרים בנפח 6162 סמ"ק עם 490-495 כ"ס בהתאם לגירסה.

 

לזה אפשר להוסיף חבילת ביצועים Z51 שניתן להוסיף אותה לכל רמת גימור (גם לנמוכה) ועם חבילת הביצועים הזאת הזינוק מ-0-100 לוקח 2.9 שניות בלבד.

 

המחירים מגוונים ומתחילים מ450000 ש"ח לגירסה הבסיסית, ועד ל-720000 ש"ח לגירסה הבכירה (יתכן שיש תצורות יקרות יותר שלא תומחרו)

 

הדגם הנוכחי ה-C8 הוצג ביולי 2019 והוא מונע ע"י מנוע מרכזי המניעי את הגלגלים האחוריים  ומשודך לתיבת 8 הילוכים דו מצמדית.

 

נראה שיבואנים זעירים מצליחים למצוא מכוניות שדילרים בארה"ב נתקעו איתן בגלל הקורונה, קונים אותן במחיר טוב, ומביאים לארץ.

 

לפחות אם לשפוט לפי כמות הפרסומות לקורבטים ע"י יבואנים / סוכנים ברשתות החברתיות, השטפון / מתקפה צפויים להמשך ואף להתעצם.

 

מצורף תקציר מנהלים:

 

 

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
  • אהבתי 2
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא נראה לי שדילרים נתקעים עם C8. הרכב כלכך מבוקש שיש רשימות המתנה ואין מלאי.

מגיעים לפה כרגע בטפטופים (יחסית...) ומתומחרים סביב ה-750 אלף ש״ח.

7376085da87b1fbe7844b25fa11f646e.jpg

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש ממש אבל ממש לא!

 

הכתומה שהיא מרמת הגימור האמצעית 2LT  נמכרה ב-530000 ש"ח

הלבנה שהיא מאותה רמת גימור עם חבילת הביצועים Z51 נמכרה ב-630000 ש"ח

עוד שתיים ברמת גימור הגבוהה 3LT עם חבילת ביצועים נמכרו ב-650000 ש"ח כל אחת.

עוד אחת לבנה ברמת הגימור הבסיסית נמכרה ב-450000 ש"ח

נכון שנמכרו גם מכוניות ברמת הגימור הבסיסית ב-720000 ש"ח וב-620000 ש"ח

 

אבל זאת גם אחת הסיבות שאני מפרט את המחירים כדי שאנשים ידעו שיש גם במחירים זולים יותר.

 

הנתונים שלי מבוססים על עובדות מוצקות ולא על מחירים של כל מיני תפסנים ברשתות החברתיות. 

 

בגלל שמדובר בכלי רכב אמריקאיים לעיתים לפי מס' השלדה ניתן אתר אצל איזה דילרים בארה"ב הן היו לפני שנשלחו ארצה, ואיזה מחירים הוצעו למכירה.

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לשמוע כי ראיתי שניים למכירה בשבועיים האחרונים ב750 אלף והמחיר היה נראה לי גבוה משהו, אבל מישהו סיפר לי שאלא המחירים כרגע בגלל בעיות המלאי (שאני יודע שקיימות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב סולד אאוט בארה״ב ונמכר במחירים גבוהים יותר ממחיר המדבקה, די בצדק, ה VFM שלו שם הזוי לגמרי. 

 

בארץ בתרגום לעברית זה קצת פחות מרשים, גם באנגליה אגב לפי הביקורת של מאט ווטסון אין יבוא סדיר והיא נמכרת שם במחיר שערורייתי (במונחים בריטיים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכונית היקרה ביותר שנמכרה בארץ נמכרה ב-720000 ש"ח במפרט הבסיסי - מחיר מופרך כלכ הדעות. יש דגמים מאוזברים יותר שנמכרו בהרבה פחות.  צריך להבין שהמחיר בארה"ב נע בין 58000$ לבסיס, ל-85000$ למאובזר, יש לא מעט אינטרנסטים שמעדיפים לספר סיפור שלא קיים כדי לעשות קופה.

 

גם לכתבי הרכב בארץ שמספרים לכולם איך תכף הכל קורס - כאשר היבואנים לא זוכרים מתי המחסנים שלהם ומגרשי הטרייד-אין  היו כל כך ריקים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא "סולד-אאוט" אז סביר להניח שלא היו מגיעים לכאן כלי רכב. אגב אף אחד מכלי הרכב שהגיעו לא נמכר ע"י אחד מיבואנים המקבילים הגדולים אלא ע"י היבואנים הזעירים שעיקר עבודתם היא באיתור הזדמנויות נקודתיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אעשה עוד בירור. אבל שמעתי את זה ממספר אנשים לא אינטרסנטים שאין להם דבר להרוויח מזה אלה להיפך, אחד מהם מחפש לשים יד על אחת (בארה״ב.)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני שמעתי בכמה מקומות שהוא סולד אאוט ושאנשים נאבקים על להשיג אחת. 

 

יכול להיות שהסוחרים הישראלים מצליחים להגניב כמה יחידות בעזרת הצעות מאוד אטרקטיביות לדילרים ולכן הם מעדיפים למכור להם במקום לאמריקאי שישלם פחות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, robertf כתב:

ממש לא נראה לי שדילרים נתקעים עם C8. הרכב כלכך מבוקש שיש רשימות המתנה ואין מלאי.

מגיעים לפה כרגע בטפטופים (יחסית...) ומתומחרים סביב ה-750 אלף ש״ח.

7376085da87b1fbe7844b25fa11f646e.jpg

 

נראה שאין להם הרבה כסף, כיצד יוצרים קשר לתרומות?

 

וברצינות, מחיר מופרך לכל הדעות לרכב שלא מציע יותר מהמתחרים שלו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, Ragnar כתב:

וברצינות, מחיר מופרך לכל הדעות לרכב שלא מציע יותר מהמתחרים שלו

 

מי המתחרים שלו?

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, PriceDevil כתב:

גם לכתבי הרכב בארץ שמספרים לכולם איך תכף הכל קורס - כאשר היבואנים לא זוכרים מתי המחסנים שלהם ומגרשי הטרייד-אין  היו כל כך ריקים...

 

לא יודע איפה אתה צורך את החדשות שלך, אבל היום במהדורה המרכזית של 13 היתה כתבה על ביקוש מוגבר לרכב, בגלובס גם העלו כתבה דומה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...