Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 204 שנת 1973


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התחלת תואר שני וחוסר בזמן מאלצים אותי בצער רב למכור את ה204 שלי.
הרכב לאחר השקעה בסכומים גבוהים, במצב נסיעה תקינה כמובן. לא מתחמם ולא מטפטף.
אחלה רכב ראשון למי שרוצה להכנס לתחום, רובו משופץ אך בכל זאת זול לתחזוקה עם מלא חלקים בארץ ובעולם.
קצת פרטים יבשים:
-יד חמישית
-שנת 73
-59 אלף קמ בספידומטר אחרי סיבוב ראשון
 
וקצת מעבר:
הרכב אחרי שיפוץ מקיף, נקנה לאחר שעמד כמה שנים במחסן ובוצעו החלפות של הדברים הבאים:
1. כל מערכת הקירור חדשה (צינורות, משאבת מים, נוזל קירור, תרמוסטט וכיוצא בזאת)
2. כל מערכת הבלמים ומשאבות הידראוליות חדשות
3. אלטרנטור משופץ
4. רצפה ח ד ש ה
5. שטאנגות חדשות לגיר
6. קלאץ חדש
7. צופר, וישרים, חדשים.
8. מבחינת קוסמטיקה - גריל חדש לגמרי עם סמל זהוב, יש כיתוב "204" חדש שעוד לא הורכב על המכסה מנוע. כמו כן יש פנס קדמי ואחורי חדשים שנמצאים אצלי ועוד לא הוחלפו.
אחד הדברים העיקריים הוא שהמושבים חדשים לחלוטין, עדיין נמצאים בניילון אצלי במחסן (חוץ ממושב נהג שמורכב על הרכב). המראות גם כן חדשות.
9. מערכת ההצתה חדשה - קויל, חוטי הצתה ופלאגים
10. מערכת הדלק חודשה לחלוטין - צינורות נחושת חדשים בהעתק מדויק למקורי, כמו כן משאבת דלק חשמלית ופילטר שקוף הכל חדש.
11. קרבורטור לאחר שיפוץ, מצערת משופרת חדשה (מאלומיניום ולא פלסטיק) , כבלים של גז וצ'וק חדשים!!
12. רצועת אביזרים חדשה
13. מערכת ההגה חדשה לחלוטין וגם בולמים חדשים.
סביר להניח ששכחתי עוד פרטים.
התכנון כרגע הוא שבמהלך השבוע הרכב יקבל צמיגים חדשים, ולאחר מכן יעבור טסט (עד 12-21) ניתן לקנות את הרכב גם לפני כן.
אחרי שאני מעביר טסט וצמיגים אני מבקש 20 אלף ש"ח. מי שרוצה מוזמן להציע הצעה נגדית אם מעוניין לקנות לפני כן.
אפשרי החלפה על ג'יפ עם הילוך כוח
עוד פרטים אפשר לשאול בשמחה.

7.jpg

8.jpg

9.jpg

20200727_123834.jpg

20201024_124835.jpg

IMG-20200725-WA0013.jpg

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...