Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
ללא ספק המיני טובה יותר. בA119 קשה לקרוא את הלוחיות ובמיני אפשר. אני חושב על לקנות את ה-0903 שלא קניתי בגלל המחיר שלה, אבל עכשיו היא בפאקינג 40$. מטורף, והיא קצת רחוקה יותר מהשמשה.

מחיר מעולה, אפילו התכוונתי לפרסם את זה כאן לפני כמה ימים - רק שמבדיקה שלי, לצערי, המחיר הזה לא זמין עבורנו.

במחיר הזה מדובר במוצר שנמצא במחסנים בארה"ב ולא נשלח לישראל.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מחיר מעולה, אפילו התכוונתי לפרסם את זה כאן לפני כמה ימים - רק שמבדיקה שלי, לצערי, המחיר הזה לא זמין עבורנו.

במחיר הזה מדובר במוצר שנמצא במחסנים בארה"ב ולא נשלח לישראל.

כן. איכזב אותי לגמרי אתמול. לא שמתי לב בהתחלה

פורסם

הזמנתי וקיבלתי את אחת המצלמות שהומלצו ודוברו כאן.

אני מחפש מתקין למצלמה.

תציעו כאן מקומות מומלצים, שמתקינים את המצלמה כך שהיא לא נראית ממקום מושבו של הנהג, ושמעבירים את החוטים של המצלמה כמו שצריך מוצנעים. אעשה השוואת מחירים ואלך לזול ביניהם בלי לציין מיהו.

אני יודע שההתקנה פשוטה יחסית, אבל מסיבות כאלה ואחרות מעדיף לקחת למתקין.

פורסם

יש לי 119 אולי 4 חודשים, והמצלמה מתחילה לגמגם (המסך מרצד) מדי פעם בנסיעה, עד שהיא נכבית ונדלקת מחדש, וחוזר חלילה כל כמה דקות

אם אני קצת משחק עם הכבל היא מתייצבת.

מה כדאי לבדוק?

פורסם

תפתח אותה, בפנים יש כבל צהוב, תיישר אותו ככה שהבורג שלידו לא יפריע לו.

אם זה עדיין ממשיך, תנסה להוציא את הכבל לגמרי, במצב זה הgps לא יעבוד יותר.

 

גם אצלי הייתה אותה בעיה, ישור הכבל פתר אותה.

 

עוד סיבה אפשרית,

כבל טעינה או מטען לא גמורים.

פורסם
הזמנתי וקיבלתי את אחת המצלמות שהומלצו ודוברו כאן.

אני מחפש מתקין למצלמה.

תציעו כאן מקומות מומלצים, שמתקינים את המצלמה כך שהיא לא נראית ממקום מושבו של הנהג, ושמעבירים את החוטים של המצלמה כמו שצריך מוצנעים. אעשה השוואת מחירים ואלך לזול ביניהם בלי לציין מיהו.

אני יודע שההתקנה פשוטה יחסית, אבל מסיבות כאלה ואחרות מעדיף לקחת למתקין.

 

נצרת.

פורסם (נערך)

משום מה הפוסט הקודם שלי נמחק :shock:

בקישור שניתן כאן לפני כמה עמודים עבור בנגגוג ב 70$ לא כתוב אם חדש או לא... יש הבדל גם בתוך המכשיר עצמו?

 

עריכה: בתמונות באתר נראה כי זהו הדגם לפני התיקון (אין ספוג ויש פינים במבנה הישן על המקלט גיפיאס)

עריכה אחרונה על ידי shai590
פורסם
עדכון:

 

המצלמה שוב מסרבת לעבוד כמו שצריך כשהיא מחוברת לתושבת GPS, חיברתי את הכבל ישירות למצלמה ועכשיו היא עובדת. בינתיים.

 

ממש מעצבן.

 

יש לי 119 אולי 4 חודשים, והמצלמה מתחילה לגמגם (המסך מרצד) מדי פעם בנסיעה, עד שהיא נכבית ונדלקת מחדש, וחוזר חלילה כל כמה דקות

אם אני קצת משחק עם הכבל היא מתייצבת.

מה כדאי לבדוק?

 

אתם לא לבד. המצלמה גם אצלי עושה בעיות ואצל אבא שלי, עובדת תקין לעת עתה.

אני שוקל ברצינות לעבור למצלמה של DOD גם אם זה לא צמוד לשמשה או לחלופין, לרכוש מצלמה אחרת בעוד מספר חודשים דגם משופר של A119 או אם ייצא, דגם חדש.

 

רכשתי ב GEARBEST אבל המשלוח אליהם, ההמתנה וכו', שווה לי לרכוש חדשה מאמאזון ולממש אחריות מולם, הרבה יותר קל, במיוחד בתור לקוח פרימיום.

 

חוויתי את כל התקלות שיש ב A119 אפשר להגיד, וזה עדיין ממשיך.

 

כפי שאמרתי קודם לכן, במשפחה ואצל החברים יחדיו יש כ 5 מצלמות דרך של DOD, חלקן בנות 2.5 שנים ועובדות נון סטופ מבלי לגעת בהן, מדהים.

פורסם

A119 מצלמה באמת טובה.הבאסה שנגיד עוצר אותך שוטר ובא לחלון שלך לומר לך מה הטעות שעשית... אתה לא יכול להזיז תמצלמה לכיוון השוטר .....המלמה מובנת למה שקורה מול הרכב בלבד....

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...