Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו b4 2006 התחממה בעליה


Rotemh
שימו לב! השרשור הזה בן 1314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

אתמול נסענו 3 אנשים ברכב בעליות עם מזגן ,בנסיעה איטית אחרי משאית,אני רואה שהרכב לא סוחב ומד חום מתחיל לטפס לכיוון האדום,עצרתי מיד ,חיכתי פתחתי מיכל מים פלסטיק רזרבה  והיה מים,רדיאטור פתחתי השפריץ קצת ומלאתי מים,לכן לא יודע אם היה חסר,מאוורר עובד,צינור עליון ותחתון הרגישו חמים.

חידשתי נסיעה זהירה ללא מזגן,החום לא עלה,אולם נראה שבעליות קשה לרכב לסחוב לוחץ גז אבל קשה לרכב,במישור מגיב נורמלי.

תודה לעוזרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם פני הרדיאטור חמים בצורה אחידה? אם אין נזילות או איבוד נוזל קירור, סביר להניח שהרדיאטור סתום.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה עשתה הרכב?

האם ידוע אם הוחלף רדיאטור משאבת מים טרמוסטט או אפילו רענון נוזל קירור?

יש מים רגילים או נוזל מקורי של סובארו?

 

PEUGEOT 206XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עשה 165000 ,רדיאטור נראה לי החליפו לפני 3 שנים.

משאבת מים לא זכור לי שהחליפו,השאלה אם לרכב קשה קצת בעליות מאז המקרה ,זה סימן שהקומפרסייה כבר לא טובה והרכב זקוק לראש מנוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה לאי סחיבה בעליה, אינה חייבת להיות בשל כשל במנוע. גם ת"ה יכולה להראות סימני עייפות.

 

יש לגשת למוסך/מכון רדיאטורים לבדיקת נושא ההתחממות.

 

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב עשה 165000 ,רדיאטור נראה לי החליפו לפני 3 שנים.
משאבת מים לא זכור לי שהחליפו,השאלה אם לרכב קשה קצת בעליות מאז המקרה ,זה סימן שהקומפרסייה כבר לא טובה והרכב זקוק לראש מנוע?

המנועים והתיבות הילוכים מחזיקים בכיף גם 300 אלף מניסיון, מאוורר עובד על חזק שהוא מתחמם ? קרה לי במזדה שהלך טרמוסטט תבדוק תעניין במוסך


Sent from my iPhone using Tapatalk

PEUGEOT 206XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר שהמנוע התקרר לגמרי , השלם מפלס נוזל קירור למקסימום ברדיאטור.

הנע מנוע ובדוק האם יש נזילה מחלקו התחתון של המנוע והאם אחרי כ 10 דקות עבודה בסרק המאוור מנוע מתחיל להעבוד, שעון החום יהיה בערך באמצע. 

אפשר במהלך התחממות המנוע לטמפ' עבודה, להדליק מזגן ולבחון האם המאוורר מנוע מתחיל לעבוד. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1314 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...