Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C4 פיקאסו 2012 רובוטית - נקישות בשילוב הילוך


לולי בר
שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

יש לי סיטרואן C4 פיקאסו 2012 גיר רובוטי הרכב נסע 134000 ק"מ.

יצאתי לנסיעה, הרכב נסע יפה, שילוב הילוכים יפה.

עצרתי בתחנת דלק .

כשהנעתי את הרכב שוב לנסיעה , הרכב הניע יפה. שילבתי הילוך והתחילו להשמע נקישות כשהצג מראה חילופי הילוכים A1  קופץ ל- A2 ' חוזר לA1 '  כשהרכב לא נוסע ומשמיע נקישות.

ניסיתי לשלב הילוך אחורי, נשמעה מכה (כנראה בגיר) והאוטו נכבה.

אציין כי ידית ההילוכים מעבירה הילוכים , הוא מזהה את הניוטרל ומניע את הרכב, הוא מזהה מצב של רוורס וכו'.

האם מישהו מכיר את התקלה?

האם זה הקלאצ' של החצי אוטומט או חלילה גיר או מחשב.

אציין כי דקות ספורות קודם הרכב נסע חלק!! ובעבר לא היה סימן לתקלה שכזו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מוסכים מומלצים בפורום שמתמחים ברכבים האלה.
גבע, אורן שרותי רכב ועוד כמה.
לפני החלפת מצמד יש לקרוא תקלות ופרמטרים במחשב גיר.
אם צריך להחליף מצמד הייתי ממליץ להחליף גם מפעיל מצמד ויש לבצע תהליך לימוד לגיר לפי הוראות היצרן.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא עדכון תוכנה.
איפוס וכיול פרמטרים של מחשב גיר לאחר החלפת מצמד או חלק אחר בגיר.
אם לא יבצעו את נאיפוס והכיול הוא ימשיך להשתמש בנתונים הישנים שהיו של החלקים הישנים ואז הגיר לא יעבוד בצורה טובה.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר הבאת הרכב למוסך התברר כי היחידה הרובוטית לא תקינה.

המלצת המוסך היתה להחליף גיר ויחידה רובוטית בחלק מפירוק (עם אחריות לשלושה חודשים) בעלות של 4500 ש"ח כולל מע"מ ועבודה.

בקשתי חלק חדש ונאמר שזה מאוד יקר (כמעט כמו עלות הרכב שנמכר הרבה פחות ממחירון - בסביבות 14-18 אלף ש"ח).

האם הצעת המחיר סבירה לחלק מפירוק?

תודה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אשמח להתעדכן איך הסתיים הסיפור?

האם ידועה ההיסטוריה של הרכב (הוא טופל היטב?  מה אופי הנהיגה?)

תודה, דב

 

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...