Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נפל עליי רעיון לאפליקצייה. מאיפה מתחילים?


ברווז
 שיתוף
עוקבים 8

Recommended Posts

לפני 1 שעה, Liviur כתב:

מסקרנות - אתה יכול לתת דוגמא לבעל רעיון שלא הביא יכולות כלשהן במימוש הרעיון, כסף או יזמות לנושא?

שהביא רק רעיון.

אם אפשר בתחום הטק - בכלל יהיה מעולה.

 

באמת שואל , בלי ציניות - כי אני לא מכיר.

לא בתחום הטק לצערי, יש לי כמה וכמה דוגמאות כאלה שמטעמי סודיות אני לא יכול לחשוף הכל,

אבל הקיצונית שבהן היא לקוחה שלי לשעבר, עקרת בית אנגליה ומבוגרת שעשתה עליה, הרצתי איתה איפיון, קישרתי בינה לבין משרד פיתוח טוב והגון, עשינו ביחד כשנתיים של עבודת פיתוח (מן הסתם בפעימות, לא יומיומי). היום היא כבר בשלב ייצור סדרתי.

כמה שנים מהחיים שלה ושש ספרות לארג' של שקלים וסמוך עליי שהרבה מתחת למזרון לא היה שם.

 

עוד דוגמא, ספר שבא אליי עם רעיון מאוד חכם להארכת שיער.

מראש ראיתי שאין לי משקל משמעותי שם (הייתי יכול, זה עדיין פלסטיק, אבל זה פחות היה מסט הפעילויות שלי) וכיוונתי אותו לפעולות ולאנשים הנכונים ושכחתי מזה.

כעבור משהו כמו 3 שנים חבר ספר שלי סיפר לי על זה כדרך אגב, שזה נמכר יפה ומצליח.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai
  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אולי לפחות תסבירו לו למה לרדת מזה? אין רקע בתכנות? אז שישכור מתכנת.  אין רקע ב"ביזנס"? מחפשים מישהו שיש לו. הפסילות האוטומטיות היחידות זה מחסור במימון ומחסור במוטיבציה. כל השאר פתי

כרגע אני יזם לא מוצלח. היו לי כמה מיזמים לא מוצלחים בעבר ואפילו השתתפתי באקסלרטור שבו למדתי בעצם איך להקים מיזם ואת כול הדברים שאני מדבר עליהם. היה לי מיזם שהצליח חלקית כלומר הוא עבר את השלב הראשוני

בתור התחלה הייתי מפרסם כאן בפורום על איזה אפליקציה מדובר ומה היא יודעת לעשות בכדי שנוכל לשכנע אותך לרדת מהרעיון.  

אין לי מה לתרום עניינית לדיון, אבל כשאני קורא את התגובות שלכם בא לי לומר לכם:

 

אני מת על הקהילה הזו. היא פשוט נפלאה.

 

זהו תמשיכו. 

  • אהבתי 1
כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, tzahico כתב:

 

לא - התכוונתי לנשיא שלהם שהגיע לעבודה זמנית בחברה של עשרה עובדים ללא שום ידע טכני או ניסיון רלבנטי (היה מדריך שבט צופים...), ולקח אותם להכנסות של כמעט מיליארד דולר בשנה.

 

במילים אחרות, ניתן להצליח בענק גם ללא ניסיון בתעשייה, כל עוד שיש מוצר שהשוק צריך, צוות טוב, כסף לשיווק ויכולת אישית גבוהה.

 

הטעות הכי קשה בכל תחום זה לקחת את היוצא מבכלל הכי קיצוני, ולעשות ממנו דוגמא מייצגת. 

 

יענו, שלח את כולם ללמוד קליגרפיה, שייצא מהם סטיב ג'ובס....

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

TILT, spring, getaround, icarcked... חברות ששוות מיליונים שהתחילו מיזמים עם רעיון שלמייסדים שלהם לא היה שום דומיין בתחום או רקע לתרום.


בימינו מעל 90% מהסטארט-אפים נכשלים לא משנה אם המייסד הוא גאון טכנולוגי או בעל דומיין בתחום מי שמצליח זה מי שממשיך את הדרך למרות הכשלונות לומד וממשיך לנסות. לכן מן הסתם שרוב היזמים צוברים ניסיון מסטארט-אפים שנכשלו עד שהם מגיעים למשהו שעובד ומכך קשה למצוא אנשים שבנו סטארט-אפ כשאין להם שום יכולות כי הם נכשלו בכמה סטארט-אפים בעבר ובכך צברו יכולת.
אגב יכולת טכנולוגית גם לא מבטיחה כלום השבוע יצא לי לדבר עם מנטור באחד האקסלרטורים בארץ שליווה שתי יזמים שבנו תוכנה לניהול רשתות חברתיות לעסקים שתיהם היו מתכנתים בחסד ולכן ברירת המחדל שלהם הייתה לשבת ולכתוב תכנה כול הזמן אמרו להם לצאת מהמשרד לשוק ולעשות ולידציה בצורה ידנית לרעיון אבל בגלל שהם אנשי תוכנה הם ישבו במשך שנה ועשו תוכנה שתעשה את הולידציה במקומם בסוף הם הפסידו שנה וחצי בשביל להבין שהשוק לא צריך אצ המוצר שלהם.
בפועל אם לא היה להם את היכולת לכתוב תוכנה הם היו מקשיבים למדריכים באקסלרטור עושים ולידציה ידנית וחוזרים עם אותן המסקנות תוך שבועיים-חודש.

 

@falou כול הצלחה בתחום היזמות זה יוצא מן הכלל וקיצוני אם אתה רוצה לקחת כדוגמה את הממוצע אז הממוצע הוא אדם שהפסיד כמה כמה שקלים ולא יצא לו מזה כלום הבעיה שעל הדוגמה הזאת קשה ללמוד משהו ולבנות יזמים חדשים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 18 דקות, Gavrik כתב:

@falou כול הצלחה בתחום היזמות זה יוצא מן הכלל וקיצוני אם אתה רוצה לקחת כדוגמה את הממוצע אז הממוצע הוא אדם שהפסיד כמה כמה שקלים ולא יצא לו מזה כלום הבעיה שעל הדוגמה הזאת קשה ללמוד משהו ולבנות יזמים חדשים.

 

זה נכון, ואלו שמצליחים אחרי שלמדו ספרות השוואתית, בלי שגמרו בגרות, הם הקיצוניים של הקיצון. כמו גם ההצלחות של: תיכנתתי משהו שבוע במרתף ואחרי שבועיים זה נמכר במאה מליון.

רב ההצלחות, בטח אלו שבאו בגדול, באות אחרי עבודה סיזיפית, מצד אנשים שמוכשרים יותר מהממוצע, בלא מעט. יש להם אינטיליגנציה, מוסר עבודה וביצים, ובעיקר, גם הם יודעים שאתה אולי יוצר הזדמנויות למזל, אבל המזל הוא גם מרכיב חשוב.

 

_________

 

אם נחזור למקור השרשור - @ברווז אין איך לתת עצה עניינית לשאלה כ"כ כללית. תמצא מישהו שאתה סומך עליו ותתייעץ עניינית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 שעות, tzahico כתב:

 

לא - התכוונתי לנשיא שלהם שהגיע לעבודה זמנית בחברה של עשרה עובדים ללא שום ידע טכני או ניסיון רלבנטי (היה מדריך שבט צופים...), ולקח אותם להכנסות של כמעט מיליארד דולר בשנה.

 

במילים אחרות, ניתן להצליח בענק גם ללא ניסיון בתעשייה, כל עוד שיש מוצר שהשוק צריך, צוות טוב, כסף לשיווק ויכולת אישית גבוהה.

רק לתקן, צוות המייסדים לפני ניר, הם שלישייה של יזם סדרתי (אבישי), איש פרודקט חזק (גיג), ומתכנת חזק (נדב), ניר (הנשיא) הצטרף כרביעי ברגע שהיה צריך אופרציה - זה ממש לא הוא עשה לבד.

VW Golf GTI PP

Peugeot 3008 Premium 1.6T

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

משום מה זכרתי שהוא היה אחד המייסדים, אבל מתברר שטעיתי 😵 עמכם הסליחה.

 

בכל זאת - עובד עשירי - ללא שום נסיון בתחום - אבל עם יכולת אישית גבוהה וצוות חזק (מודגש במקור).

לא ניתן להסיק מזה דבר לגבי פותח השרשור, פרט לזה שכן ניתן להצליח בענק לאו דווקא בתפקידי תכנות, גם בלי נסיון קודם בתחום.

 

האם זה אומר שכדאי ישר לקפוץ למים העמוקים ולהתחיל מיזם מאפס בלי שום נסיון?  לא, כמו שכתבתי באחד העומדים הקודמים, זה מועד לכישלון. 

במקרה שלו, עדיף להתחיל בתור Affiliate של חברה לאחרת ולהבין אם הוא בכלל יכול להגיע למשתמשי קצה בנישה שלו. עם התחרותיות היום, התשובה ברוב המקרים ברורה מראש.

 

 

No worries 8)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רואה שום קשר בין להיות AFFILIATE שזה להיות איש שיווק פרופר שמריץ קמפיינים ללהיות יזם שמוציא רעיון לאוויר ומתעסק במוצר.

התפקיד של אפיליאייט זה לפצח קמפיינים פרסומיים ופלטפורמות פרסומיות כדי להביא מכירות וטראפיק זול ידע כמעט ברובו טכני לגמרי.
התפקיד של יזם זה להבין מה לקוחות צריכים ולבנות מוצר שמישהו באמת ישלם עליו.

כמובן שיש את הקטע שהוא צריך להביא לקוחות למוצר שלו אבל בימינו הפלטפורמות הפרסומיות הפכו למאוד פשוטות ורף הכניסה דיי נמוך כך שבעת הצורך כדאי יותר להשכיר שירות של אדם עם ניסיון יותר משמועתי בתחום.
 

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, Gavrik כתב:

התפקיד של יזם זה להבין מה לקוחות צריכים ולבנות מוצר שמישהו באמת ישלם עליו.

 

המטרה של כל יזם היא להגיע לרווחיות \ הנפקה \ מכירה.  הדרך לעשות זו עוברת דרך בניית מוצר או שירות שאנשים מוכנים להשתמש בו. האם לקוחות משלמים או לא עבור המוצר \ שירות - נכון להיום, זה עניין משני (WhatsApp).

 

אבל נזרום איתך - אני מזכיר לך שפותח השרשור הוא לא אדם טכני, אלא עסקי.
נניח והוא באמת השקיע עשרות אלפי דולרים ויש לו עכשיו מוצר פצצה ביד, UI טוב, בנוי לסקייל, נטול באגים, אבל גם ללא לקוחות...  עכשיו:

 

1. איך אתה מגיע ללקוחות? למעשה, אתה מתחיל מאפס. סליחה, מתחת לאפס - כי כבר הוצאת את כל הכסף שלך עבור פיתוח.  לעומת זו, אם כבר יש לך ניסיון בשיווק מוצר מקביל, אז יש לך יתרון מאוד משמעותי בנישה שלך.

2. איך אתה מעסיק איש שיווק, אם אין לך בכלל שום בנצ'מארק לגבי הנישה שלך?  רמז - כנראה שהתוצאות לא הולכות להיות משהו.

3. איך אתה בכלל יודע שהמוצר שלך בר-שיווק?  מה אם יש כבר שחקן בשוק שלך עם משקיעים שמוכנים לתת לו להוציא 3 דולר על שיווק, על כל דולר שהוא מכניס? 

 

לכן אני אומר לכל יזם עסקי (להבדיל מטכני) בתחום האפליקציות - בן אדם, אם אתה לא מצליח באפיליאציה עבור מוצר דומה, שחרר...

עריכה אחרונה על ידי tzahico

No worries 8)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה הכול הבייסיק של להיות יזם ולעשות ראיונות משתמשים וגם חלק מעבודה של מנהל מוצר ולא איש שיווק.

1.כשאתה עושה ראיונות משתמשים אתה מבין מה הJTBD של המוצר שלך ובאיזה חלק מהCUSTOMER JOURNEY MAP הוא נכנס לתודעה של הלקוח. כול המידע שאתה משיג ברעיונות HANDS-ON עם לקוחות זה מידע שלא תשיג אף פעם בישיבה מאחורי מסך ומקלדת והרצת קמפיינים ואתה מגלה מה המאפיינים שלהם בתור קהלי יעד מתי הם צריכים ומחפשים את הפתרון שלך וגם באיזה שירותים מקבילים הם משתמשים.
את כול המידע הזה אתה מעביר לקמפיינר שהוא בונה על בסיס זה קמפייני פרסום אם תתחיל מלעשות קמפייני פרסום פרופר אתה לא תגיע לקהל היעד הסופר ממוקד הזה בלי לבזבז אלפי ולפעמים עשרות אלפי דולרים על קמפייני פרסום ניסיוניים.
(אגב ככה זה עובד גם בחברות יש מנהל מוצר שעושה את הראיונות הללו ומעביר את כול המידע לאנשי השיווק)


2.יש דרך לעשות את זה וכדי לקבל בנצמרק יש שיטות של אנליזת מתחרים והשוואה של המוצר שלך למוצר שלהם:
אתה משווה את המוצר שלך למוצר של המתחרים בעזרת ראיונות משתמשים (אתה מציג למשתמש את הפתרון של המתחרה ושלך ומבקש להשוות ביניהם) בערת כלים כמו SIMILAR WEB וSEM RUSH אתה מבין מה המספרים שהמתחרים שלך מקבלים מבחינת המרות ועלות לקוח (כמה אחוז מהטראפיק מגיע לעמודי המרה, מאיפו הטראפיק מגיע וכו...)
מכאן אתה עושה פשוט עד כמה המוצר שלך טוב יותר מהמתחרים X מה התוצאות שלהם בקמפיינים. כאן אתה כבר יודע מה הבנצמרק שאתה צריך לקוות לקבל מהקמפיינר ומה הרף שלך.
 

3.אתה הולך למשתמשים שראיינת אותם מציג להם פרוטוטייפ של המוצר ואומר להם "זה פתור את הבעיה שלכם? בואו תקנו את המוצר מראש ותקבלו הנחה" זה עוד לפני פיתוח המוצר אחרי זה אם המוצר עבר ולידציה אתה לוקח קמפיינר פרילנסר מביא לו את כול המידע בנוגע לקהל יעד הסופר ממוקד שלך ונותן לו להריץ קמפיין פרסומי לדף נחיתה שמציג דמו של המוצר שלך כאן אתה כבר מבין מה הROI שלך על כול דולר שאתה מוציא לפרסום + מה גודל קהל היעד שנמצא במרחק השגה.

4.בסטארט-אפ אתה צריך לחיות כול יום כאילו יש לך כבר שחקן בשוק שיש לו X300 מימון ממך. אם אתה מצטיין בלתת ללקוחות את המוצר שהם צריכים ולהוביל המימון של המתחרים לא רלוונטי. רוב החברות המוכרות שצמחו לא היו אלו עם הכי הרבה מימון אלא הן היו אלו שידעו לתת ללקוחות את מה שהם היו צריכים כי זה באמת מה שחשוב.


כול הפואנטה של להיות יזם זה לבנות מוצר שאנשים צריכים שיהיה יותר טוב מהמתחרים או הפתרונות הקיימים בשוק זה נעשה על ידי עבודת ניהול מוצר טובה אין שום קשר בין זה לבין הצלחה בתחום האפיליאייט להוכחה תעבור על קו"ח של מייסדים של חברות מצליחות בשנים האחרונות מניסיון שלי לרובם אין מושג קלוש בשיווק HANDS ON.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

Gavrik, האם אתה יזם\משקיע?  האם היית מעורב (לא בתור שכיר) במוצרים\שירותים שהגיעו לרווחיות ומיליוני משתמשים?

 

שואל באמת, לא בציניות.

No worries 8)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע אני יזם לא מוצלח. היו לי כמה מיזמים לא מוצלחים בעבר ואפילו השתתפתי באקסלרטור שבו למדתי בעצם איך להקים מיזם ואת כול הדברים שאני מדבר עליהם.
היה לי מיזם שהצליח חלקית כלומר הוא עבר את השלב הראשוני של הולידציה של הצורך וניתוח שוק והוצאנו אותו לאוויר עם יציאה יפה מאוד לדרך אבל בהמשך המוצר התקשה לדלוור את מה שהוא הבטיח ונכשל. בדיעבד אני מבין שלא עשיתי ולידציה לכך שהמוצר נותן את מה שהלקוח צריך וזה שהוא מרוצה אלא עשיתי ולידציה לכך שהוא ינסה להתשמש במוצר.
כרגע המוצר מכניס לי קצת כסף אבל הוא ממש לא סטארט-אפ ואין לו את המרקט-פיט לSCALE לכן הוא הושאר לגסוס כמקור הכנסה פסיבי.

כרגע אני מעמיק את הידע שלי בניהול מוצר ומתעסק ביזמות בזמני הפנוי ועושה ולידציה לראיונות שצצים לי בתקווה למצוא ראיון שיש לו PRODUCT MARKET FIT אני יכול להגיד שברגע שאתה משיג את הידע והניסיון אתה מסוגל כבר לסנן 90% מהראיונות שלך בלי לבזבז שנתיים על פיתוח מוצר שאף אחד לא צריך ובלי לבזבז על זה מימון או השקעה.
אני שונא לצטט את היוצא מן הכלל כי זה היוצא מן הכלל אבל לגוב'ס יש משפט מפורסם שהיה כתשובה לשאלה "מה סוד ההצלחה שלכם" הוא אמר "העניין הוא זה לא מה שאנחנו עושים אלא זה מה שאנחנו לא עושים" ולדעתי זה מסכם דיי טוב את העבודה שלך בתור יזם אתה צריך ללמוד לסנן רעיונות וטזות כמה שיותר מהר אחרת אתה תישאר תקוע על רעיון אחד לא מוצלח במשך שנים.

מעבר לכך אני תמיד נשאר מעורב בתעשיה כדי שהידע שלי לא יתיישן.
 

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד, אני מאחל לך הצלחה רבה. 

 

אם יש לקח אחד שלמדתי ב-5 שנות יזמות (Bootstrap) תוכנה ושירותי B2C הוא שיותר משלקוחות קונים מוצר\שירות, הם קונים שיווק.

 

לדוגמא, אין שום יתרון טכני או בתמחור ל GoDaddy (נהפוך-הוא) ולמרות זו הם מובילים בשוק ללא עוררין... ומספר שניים (NameCheap) נמצאים הרחק הרחק מאחוריהם.

 

לכן במקרה הספיציפי שלנו, אחרי שנגמר הכסף ב-2016-2017 נאלצנו לעשות Pivot ל B2B, שבו יש ללקוחות (CTOs) באמת כלים לבדוק את השירות שלנו לעומת המתחרים, והעלויות שיווק הם מינימליות יחסית ל B2C.

 

אני יכול להבטיח לך שגם היום אני ממאן לחזור ל B2C, וזה לא עניין של מוצר (כל מי שמנסה אותו לא חוזר למתחרים...). רק שיווק ומיתוג.

No worries 8)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון בB2C אני יכול להגיד לך שאתה נמצא במקום טוב ושהדשא של השכן תמיד ירוק יותר 😄

ממה שאני למדתי וחושב בB2C השיווק זה לא עניין של להוציא מקסימום מהקמפיין כקמפיינר זה יכול להביא אותך לכמה אחוזים של תוצאה טובה יותר מהמתחרים אבל זה מינורי ועל זה לא בונים חברה. 
הנתחים הגדולים שלך נמצאים באזורים שבהם למתחרים שלך אין דריכת רגל או ערך ועל הנתחים האלו אתה מגלה בשלב שבו מראיין את הלקוחות ונמצא איתם למשל היה לי מוצר שגיליתי בראיונות שהמשתמשים שלי עוזבים את המתחרה בגלל בעיה מסוימת וחלק מאותו קהל יעד בכלל לא משתמש בו בגלל אותה הבעיה ומאותו הרגע ידעתי שאני מעביר את נתוני קהל היעד לקמפיין ויכול לקחת למתחרה נתח שהמוצר שלו לא נותן לו ערך פשוט על ידי כך שאמרתי להם "אנחנו עושים את זה בצורה אחרת שתתאים לכם".

אני לא יודע מה המצב במקרה שלכם אבל יש המון שירותים שבדיעבד הם טובים יותר אבל הם לא טובים יותר מספיק כדי שלקוח ישלם עלות מעבר (כאבים חששות וכו.. במעבר ממוצר א' לב') או יש מצבים שבהם חברה מסויימת תפסה נתח שוק מסויים לפני 10 שנים כאשר העלות לקליק הייתה 10 סנט' והיום העלות לקליק עולתה פי 15 לכן אתם תצתרכו להשקיע פי 15 יותר כסף וזה פשוט לא יכול להסתדר עם המודל הפיננסי שלכם מצד כזה או אחר צריך הרבה כוכבים שיסתדרו כדי לפצח את הפרודקט מרקט פיט.

בפועל אתה עושה את כול העבודה המקדימה הזאת כדי לא להגיע למצב שיש לך מוצר ואתה לא יודע איך עכשיו אתה מגיע לשוק.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 6.8.2020 בשעה 23:44, hans כתב:

הן לא אוטומטיות. הן כן מבוססות על ניסיון וזיכרון של למעלה מעשור בפורום - ומכאן הנחרצות.

 

זה מאוד פשוט - כל מי שמגיע עם שאלה כזאת בסגנון "יש לי רעיון אבל אין לי מושג בביצוע" - זה לא בשבילו. יזם אמיתי, אפילו אם אין לו קצה חוט בעניין הטכני/ביצועי, *לא ישאל את השאלה*. הוא ייזום וזהו. זה יקרה. זה אולי ייפול בדרך אבל הוא לעולם לא יגיע למצב של לשאול ת'חבר'ה באינטרנט.

שאפו על הזיכרון הארוך טווח. 

כן, אני מריץ בראש הרבה דברים. חלקם מתחיל לבדוק יותר לעומק מאחרים, ומגיע למסקנה שאין לי את היכולת בשלב זה להרים אותם (זמן, ידע, כסף).

פה, עברה לי מחשבה אחרת בראש. 

אני לא רוצה להרים אפליקצייה למטרת רווח.

שמעתם אותי. 

אני כן מתאר לעצמי שבשלב מסויים, אחת מ-2 חברות מסויימות ירצו לקנות את האפליקציה. BY THEN כבר השגתי את המטרות שלי.

 

האנס, פה קצת ביאסת אותי.

גם "יזם אמיתי", לשיטתך, צריך לשאול פה ושם שאלות. אז למה לא לשאול את הראשונה פה בפורום, בד בבד עם התחלת הליך למידה עצמי?

פלוס, לא שאלתי איך לעשות. שאלתי, איפה להתחיל. יש הבדל...

1 כח סוס = 131.2 כח ברווז!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

"An empty vessel makes the most noise".

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • Create New...