Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורס נהיגה מתקדמת\ספורט


אלוניר
שימו לב! השרשור הזה בן 1358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 2 דקות, חן ג. כתב:

שמח לשמוע שהם גדלו מאז.

 

אבל גם בשיאה מסלולים לא הגיעה לגודל של אלטרנתיבי. אני אישית גם מעדיף את סגנון הנהיגה של איתי/און/ליאור על פני זה של ראם.

זה כבר משהו אחר. נוטה להסכים לגבי און וליאור 😊 שבתחילת הדרך  עבדו עם ראם.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו בעבר לא מעט המלצות על אביאל יעקובי מ"דרייב לוג'יק". האתר שלהם לא זמין, וגם דף הפייסבוק לא זמין. אביאל עצמו (כחבר פורום) ביקר כאן לאחרונה בתחילת עידן הקורונה.

יש למישהו מושג מה קורה עם "דרייב לוג'יק"?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, zaf כתב:

נוטה להסכים לגבי און וליאור 😊 שבתחילת הדרך  עבדו עם ראם.

 

כן, הם הדריכו ביחד ב-GET. אבל און וליאור, כמו איתי, באו מרקע של מסלולי אספלט ואילו ראם הוא נהג ראלי כביש, וזה משתקף יפה בסגנון הנהיגה שלהם.

 

פעם במשרד היה לי חבר שלמד אצל ראם ואחד שלמד אצל און. ביני לבין הבחור שלמד אצל און לא היה שום הבדל ניכר בסגנון הנהיגה. אצל התלמיד של ראם, להבדיל...

 

יש אגב עוד וריאציות. אני מכיר מאמן נהיגה לשעבר באנגליה שהיה מדריך לסגנון נהיגה שונה לגמרי ממה שמקובל בקורסים כאן; ומהיכרות שטחית עם האופן שבו רוב וילסון מלמד את הנהגים בליגות הגבוהות לנהוג, גם שם יש הבדלים לעומת מה שאנחנו מכירים.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי הצעות מפרו דרייב היום, לא זול אבל נחמד. 

הפתיע אותי שיש בארץ מסלולים בתשלום, אולי אנסה את המסלול בערד מדי פעם  

370 שח לשלוש שעות 

בפצאל רצו 350 ליום שלם אבל זה מבוסס על מקצים אז אתה כנראה לעולם לא לבד על המסלול

 

אבדוק גם באלטרנטיבי, תודה על ההמלצות. 

העניין הוא שהרכב שלי הוא אוטומטי ופחות או יותר מתנהג כמו ספינה 😅 

מתגעגע לידני 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, אלוניר כתב:

קיבלתי הצעות מפרו דרייב היום, לא זול אבל נחמד. 

הפתיע אותי שיש בארץ מסלולים בתשלום, אולי אנסה את המסלול בערד מדי פעם  

370 שח לשלוש שעות 

בפצאל רצו 350 ליום שלם אבל זה מבוסס על מקצים אז אתה כנראה לעולם לא לבד על המסלול

 

אבדוק גם באלטרנטיבי, תודה על ההמלצות. 

העניין הוא שהרכב שלי הוא אוטומטי ופחות או יותר מתנהג כמו ספינה 😅 

מתגעגע לידני 😡

דווקא בספינה צריך לדעת לשלוט טוב יותר. 

 

גם בקורס בן מספר ימים נוהגים במיקצים ולא לבד על המסלול למעט תרגולות ראשוניות. ורק כדי לסבר לך את הכיס הקורסים בחו"ל באותו מחיר 75 יורו-200 יורו תלוי בסוג הקורס והזמן (חצי יום או יום מלא) ובמכוניות היותר מיוחדות המחירים לשעה! 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום 

370 שח זה ליום מסלול ללא הדרכת נהיגה .

מהניסיון שלי בערד בימי מסלול של פרודרייב , עליה חופשית למסלול ולא יורידו אותך מהמסלול עד שאתה מחליט לסיים .

 

הייתי במקצים בשדה תימן , אכזבה גדולה . בקושי נוהגים , אין סדר בחלוקה למקצים ( ישראלים עושים מה שבא להם ) . אם מישהו יורד מהמסלול עד שמחלצים אותו זה על הזמן המסלול שנקבע מראש ( לא מאריכים את הזמן בכדי לעמוד בזמנים עבור קבוצת המכוניות הבאה ) .

סוג של סרט נע להעלות כמה שיותר רכבים על המסלול .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, הרקוליטו כתב:

שלום 

370 שח זה ליום מסלול ללא הדרכת נהיגה .

מהניסיון שלי בערד בימי מסלול של פרודרייב , עליה חופשית למסלול ולא יורידו אותך מהמסלול עד שאתה מחליט לסיים .

 

הייתי במקצים בשדה תימן , אכזבה גדולה . בקושי נוהגים , אין סדר בחלוקה למקצים ( ישראלים עושים מה שבא להם ) . אם מישהו יורד מהמסלול עד שמחלצים אותו זה על הזמן המסלול שנקבע מראש ( לא מאריכים את הזמן בכדי לעמוד בזמנים עבור קבוצת המכוניות הבאה ) .

סוג של סרט נע להעלות כמה שיותר רכבים על המסלול .

נשמע כמו קומבינה ישראלית לתפארת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...