Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיוון חלון הזה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

שאלה בבקשה יש לי חלון הזזה בסלון, כאשר אני פותח את החלון בכנף השמאלית ביותר, יש נקישה קלה בסגירה.  זה קורה ממש כאשר החלון לקראת סגירה סופית.

 

כאשר אני מפעיל מעט לחץ על הכנף האמצעית אין את הנקישה. 

 

הבנתי שהבורג כיון שיש בתחתית החלון הוא לצורך כיון גובה ולא למרחק בין הכנפיים.

 

מה עלי לעשות?

20200426_183030.jpg

20200426_183025.jpg

15879157488289167076597719621604.jpg

15879158176874438309139897051446.jpg

פורסם

שלום  

קודם כל תסגור את הכנף כמעט עד הסוף תראה אם המרווח אור שנשאר הוא אחיד ככה תדע כמה צריך לסובב את הבורג ולאן,

הבורג שבתמונה זה אלן 4 והוא לכיוון הגלגלים ימינה להעלות שמאלה להוריד את הגלגלים, 

אם לא מסתדר המרווח עם הבורג שי עוד שיטה עם חתיכת עץ אבל זה כשיש ממש הפרש בין החלק העליון לתחתון, 

תבדוק אם יש את הרעש הזה כאשר שני הכנפיים בצד אחד ככה תבטל את האופציה שרעש נוצר מהנושק בין הכנפיים, 

 

×
×
  • תוכן חדש...