היי חברים,
שאלה בבקשה יש לי חלון הזזה בסלון, כאשר אני פותח את החלון בכנף השמאלית ביותר, יש נקישה קלה בסגירה. זה קורה ממש כאשר החלון לקראת סגירה סופית.
כאשר אני מפעיל מעט לחץ על הכנף האמצעית אין את הנקישה.
הבנתי שהבורג כיון שיש בתחתית החלון הוא לצורך כיון גובה ולא למרחק בין הכנפיים.
מה עלי לעשות?