Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזעה בנקודת חיבור בין הגיר למנוע - הגיוני בהתחשב בפז"מ?


ALÞћÃ
שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הייתה לי אותה בעיה בדיוק בטויוטה יאריס 2007.
אחרי 20 אלף התחילה הזעה ואחרי זה טפטוף חלש של שמן.
במוסך החליפו מחזיר שמן בין הגיר למנוע והבעיה נפתרה.

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכם!
אני תוהה אם מחזיר שמן הוא הבעיה אצלי או סתם יפני שהתעצל להשתמש במפתח מומנט כמו שצריך, מאחר ונראה שהנזילה/הזעה מתחילה בחלק גבוה יותר ממה שנראה בצילום. נעקוב.

Sent from my Tricorder

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הציר שבתוך מחזיר השמן מסתובב במהירות וזורק גם גבוהה.. קח בחשבון !!

לך למוסך, בכול מיקרה זה לא תקין..

לפחות שיהיה תיעוד.

  • אהבתי 1

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם קיימת בעיה של הזעה היא גם תחזור לאחר הניקוי, הרכב באחריות אני מניח לעוד שנתיים ושנתיים זה מספיק זמן לתעד. לא הייתי ממהר לתת למוסך להוריד גיר לאחר פחות מ 20 אלף קמ וכך לפחות אני הייתי נוהג מנקודת מבט אישית שלי בלבד. כמובן שפותח השירשור יעשה הטוב בעיניו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לדברייך אם קיימת הזעת שמן אז היא תחזור. מדוע למעשה לדחות את הטיפול ולטשטש ראיות לטובתך? כדי שאולי האחריות תיגמר? לתת פתח להתנער מאחריות שהרכב לא טופל בשמן מתאים או איזה תירוץ אחר?

אחר כך המוסך יציע כנראה בעצמו לנקות ולעקוב וממש שלא הלקוח יעשה את זה. 

מכים בברזל בעודו חם. וכל עוד הרכב באחריות כדאי מאוד לדווח ולבדוק כל בעיה שמתגלה ככל שהיא צעירה.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תטפל במהירות האפשרית כל עוד אתה באחריות. הייתה לי בעיה של מחזיר שמן בין הגיר למנוע והעלות הייתה מעל 3 אלף. 

ויפנים זה העם הכי מרובע בעולם אין סיכוי שמישהו שכח או התעצל . מה גם שהרכב עובר סדרת בדיקות מקיפה לפני שהוא יוצא לשוק.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Will do.

בתקופה זו לדאבוני (או לשמחתי) אני לא יכול להרשות לעצמי להפסיד יום עבודה אחד והרכב הוא חיוני לצרכי הגעה אל ומהעבודה, אז לבינתיים אני עם האצבע על הדופק מבלי לנקות את האיזור. אחריות יש לפחות עד תחילת 21'.

 

תודה לכולכם שוב, אעדכן בהמשך.

 

Sent from my Tricorder

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^

תודה דניאל, לרגע גם אני שיערתי שזה אולי המקרה אך לא נראה לי (פתח המילוי נמצא פחות או יותר בחלק המרכזי של מכסה השסתומים), מצד שני גם לא הסרתי את חופת הפלסטיק שמכסה את החלק העליון של המנוע לאחר הטיפול כך שמי יודע ; יבדק מחר בבוקר.

הרכב עבר טיפול לפני חודשיים~.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...