Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור מערכת מקורית בעלות מינימאלית


שימו לב! השרשור הזה בן 1484 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

 

ברצוני לשדרג את איכות הסאונד ברכב שלי - אאודי A1 עם מערכת מקורית audi chorus.

 

למערכת מחוברת דיבורית שמאפשרת הזרמת סאונד ב-bt, בזמנו התייעצתי איתכם בנוגע לאיכות הסאונד שלה והבנתי שהאיכות שאפשר להגיע בצורה הזאת הוא די מינימאלי (מאמין שזה נובע מהעובדה שהדיבורים מחוברת לחיבור דיבורית במערכת)

 

אני לא מעוניין להחליף את המערכת עצמה, מכיוון שאני מעוניין לשמור על מראה מקורי, אולי בעתיד אחליף למערכת 1din עם מסך אבל זה לא בעתיד הקרוב.

 

חשבתי לשדרג את הרמקולים, ממה שהבנתי יש ברכב שלי 4 רמקולים ושני טוויטרים, אבל מעבר לזה אני לא מבין כלום בתחום :)

ממה שקראתי באינטרנט הקוטר שלהם הוא 6״.

 

האם שדרוג הרמקולים בלבד יעזור במשהו?

 

אם כן תוכלו בבקשה להמליץ על רמקולים שיתאימו לרכב שלי? ראיתי באמאזון רמקולים של חברות כמו jbl, kenwood, pioneer במחיר של עד $50 לזוג עם משלוח חינם.

 

תודה מראש!

שקד

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודת המבט שלי היא שתשאיר את הרכב מקורי - בתקציב הזה לא הייתי מנסה לשפר ע"י החלפת רמקולים. 

 

הרמקולים המקוריים מותאמים לרכב ולצורת הדלת והדיפון - לשים שם רמקולים אפטר מרקט מבלי לבצע בידוד בדלת ואטימה כלשהיא בין הרמקול לדיפון - בעיני, זה לגרוע מהתוצאה ולא לשפר. 

 

ממליץ בחום על יוסי אלפיין - תתייעץ איתו, הבן אדם מכיר את הרכב הזה כמו את כף היד שלו והוא בעל מקצוע בחסד עליון. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב

עדיף לך קודם לבצע בידוד בדלתות בהם מותקנים הרמקולים,

רצוי מינימום שיכבה אחת, עם עדיפות ל 2 שכבות.

את ההבדל בשיפור הסאונד והוספה של באס ברכב אתה תשמע מיד,

ועל הדרך תרוויח גם השתקה קטנה של רעשי הכביש שחדרו לרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המון תודה על העצות!

בידוד זה דבר יקר?
אני מחשיב את עצמי כאדם עם ידיים טובות ולא מפחד לפרק דברים ולעבוד לבד, האם זה משהו שפשוט לעשות לבד?

בנוגע ליוסי, שמעתי עליו רבות... אולי בהזדמנות אעשה זאת אם אני אחליט להגדיל את התקציב


Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תביט בסרטונים ביו טיוב על תהליך פירוק הדיפונים מהדלתות וגם תביט על סרטונים ביוטיוב על ביצוע בידוד לדלתות. 

 

סה"כ בכדי לבצע בידוד טוב אתה תצטרך כנראה שתי יריעות של בוטיל לכל דלת ויריעה אחת של 12SQFT של CCF כלשהו (למשל דיינאליינר) - עבודה לא קשה, לא קלה אבל דורשת קצת סבלנות. 

 

יש כאן הרבה מאוד שרשורים שמראים ביצוע בידוד אקוסטי בדלתות. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לעצתכם נקנתה קופסאת חומר בידוד תוצרת kilmat מחבר הפורום@NFS - אחלה בן אדם שהשקיע מהזמן שלו להסביר איך להתקין את החומר בצורה נכונה ומה כדאי לשדרג במערכת בעתיד, המון תודה!

מקווה שאמצא את הזמן בשבועות הקרובים להתקין את החומר ברכב, אעדכן עם תמונות :)

abc939f08ed8d0b31a06729edda90b95.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk

  • מעניין 1
Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הומלץ להדביק שתי שכבות, אחת בקליפה הפנימית של הדלת (זאת שמשותפת לפח של הדלת שרואים כשמסתכלים על הדלת מבחוץ ונמצאת מאחורי הרמקולים)
בנוסף לפי מה שהבנתי מומלץ להדביק את החומר על הקליפה החיצונית של הדלת, זה שקרובה יותר לתא הנוסע כשמפרקים את דיפון הדלת.
מומלץ לא להשאיר חריצים ואזורים אחרים חשופים מכיוון שכל אזור כזה יכול לפגום באיכות הבידוד.
בנוסף מומלץ לנקות היטב את הפח עם אלכוהול כדי להשיג איכות הדבקה מירבית.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עדכון:
 

באופן מפתיע התפנה גם לי הרבה זמן בתקופה האחרונה 🙄

 

הדבר הטוב שיצא מזה זה שהחלטתי להתחיל את פרוייקט הבידוד ברכב.

התחלתי מלבדוק ביוטיוב איך לפרק את הדיפון הדלת ברכב שלי, עניין של 4 ברגי טורקס T25 (למזלי אאודי מציידים את הרכב בסט כלי עבודה שכולל גם את המברג המדובר) וכמובן גם שלל פינים כמקובל.

האמת שהפירוק של הדיפון היה טיפה קשה יותר משציפיתי (לא פעם ראשונה שאני עושה את זה, אבל ברכב הזה כן).
כן שווה לציין שלא נשברו קליפסים או כל פלסטיק אחר בתהליך הפירוק, ובאופן כללי ניכר שאיכות הפלסטיקה גם הלא נראת גבוהה מאוד.

כפי שהמליץ לי @NFS ממנו קניתי את החומר פירקתי גם את הרמקול ויישמתי את החומר מאחוריו.


21084D93-3C84-42A9-8EB1-2AA6581BDD1B_1_105_c.jpeg.e2ca367eb88e6907014cee20460cf2e6.jpeg

 

ניסיתי להדביק את החומר על כל משטח שהצלחתי להגיע אליו, ברכב הזה הפתח היחיד להדבקה הוא מאחורי הרמקול, מעבר לזה אם רוצים יותר גישה לחלקה הפנימי של הדלת צריך לפרק דברים שקשורים למנגנון החלון...

בכל מקרה יצא שבחלקה הפנימי של הדלת הדבקתי בערך יריעה אחת.

 

לאחר מכן התחלתי להדביק את החומר בחלקה החיצוני של הדלת, השתדלתי לא להדביק את החומר על ברגים, פקקים וחלקים שיש סיכוי שבמהלך חייו של הרכב אצטרך לגשת אליהם.


97DF86ED-BE8C-4723-BE64-BBDDCB51C896_1_105_c.jpeg.5d482e1448a1586b60d93bf50fd39955.jpeg

 

08687F05-A0F3-498D-8FA0-83C52D6522BD_1_105_c.jpeg.4e298e87a3bc0e282ecff6391257786e.jpeg

 

 

F40B75A1-8BFF-4F4F-9D03-F8CE7D7B83B4_1_105_c.jpeg.9feaef8b2b978ee8651229cf68cdc69f.jpeg

 

(סתם פרט יפה, הגריל של הרמקול שכולל את הלוגו של אאודי, אף אחד לא רואה את הרמקול הזה ובכל זאת השקיעו, נחמד מאוד!)

 

CFAE485E-786A-4CCA-BE0F-4F3826E04053_1_105_c.jpeg.36f9b5737022d7efbe75fbaa7d142423.jpeg

 

והנה התוצר המוגמר.

 

סך הכל העבודה לקחה במצטבר כ-6 שעות, מאמין שפעם הבאה זה יהיה מהיר יותר :)

החומר עצמו היה קל לחיתוך וגמיש מאוד, אין לי נסיון עם חומרים אחרים אז אני לא יודע להשוות אבל התרשמתי לטובה!

 

כרגע עוד מוקדם להגיד האם העבודה הביאה לשיפור כלשהו, מכיוון שעקב התקנות בימינו לא נסעתי עם הרכב עדיין...

 

ועכשיו לשאלה מהמומחים: נשארו לי בערך עוד 4 יריעות, מאמין שיספיק לציפוי רצפת תא המטען או אופציה נוספת שחשבתי עליה זה מתחת למכסה המנוע (האם זה מומלץ עם חומר כזה בכלל?)

אודה לעצות!

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי shakedi
  • מעניין 1
Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשית עבודה יפה!

 

תכלס אפשר היה להשתמש במחצית החומר ועדיין זה יוריד את רזוננס הפח מתחת לתחום השמיע אבל אם סגרת שם מחיצות טכניות על הדרך - סה"כ שכבה אחת מספיקה בהחלט. 

 

למכסה המנוע תחפש את הפרוייקטים שלי - PROJECT BIGASS BITCH  וגם PROJECT OPTIMUS תוכל לראות שם שתי דרכי יישום שונות לבידוד מכסה המנוע. 

 

רצפת תא המטען אם בכלל מגיעים לך משם רעשים - גם טוב - אני אוהב את השינוי ברעש המנוע שמופק מבידוד המכסה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה!

האמת שבדיעבד הבנתי שלא הייתי צריך להדביק כל כך הרבה חומר אחרי שעברתי על השרשורים שלך...
אדע לפעם הבאה.

בסוף הדבקתי בערך יריעה אחת על רצפת תא המטען ועוד אחת מתחת למושב האחורי. בשני האיזורים האלה מודבק מהמפעל חומר כלשהו קשה, אז הנחתי שלא יזיק להוסיף קצת.
מתחת למכסה מנוע הבנתי מהשרשורים שלך שהאפקט יהיה בעיקר צליל נעים יותר, פחות מפריע לי למען האמת ובכל מקרה מעדיף לא לשים שם חומר שלא מיועד לכך, אז אני ארד מזה.

ברכב שלי, בגלל מבנה השלוש דלתות והגודל הקטן של הרכב הרמקולים האחוריים מאוד משמעותיים בנוכחות שלהם גם כשאתה יושב מקדימה, ניסיתי לפרק את הפלסטיקה באיזור הזה, אבל זה היה מורכב משציפיתי והחלטתי לא להסתכן בלשבור משהו.




Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1484 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...