Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שישי המצבר המקורי של הרכב,

לאחר 6 שנות שירות נאמנות, התחיל להראות סימנים חולשה.

לא היה יותר מדי זמן להכין שעורי בית, והתקשרתי לאחת הרשתות בתחום המצברים להצעת מחיר.

לאחר הצעה נוספת, ועל סמך ידע קודם נבחר מצבר של בוש.

 

כאשר הגעתי למקום ההתקנה, הוא ביקש ממני להתניע את הרכב, והתחיל לפרק את הקטבים.

מייד עצרתי אותו, ולאחר ויקוח לא נעים פסקתי שאני לא מאשר החלפה עם מנוע עובד.

הוחלף המצבר, ולאחר ההחלפה, נבדק אלטרנטור בעומס.

 

נשאלת השאלה,

האם יכל להגרם נזק, אם אלטרנטור היה עובד ללא מצבר עם מעגל פתוח?

למה לבדוק תקינות אלטרנטור לאחר הח' מצבר, ולא לפני?

למה טכנאי מצברים לא מחבר סוללת גיבוי בזמן ההחלפה?

פורסם

טוב שהתעקשת, ממש חוסר מקצועיות! :loco:

כן זה עשוי לגרום לנזקים, בעיקר נזקים למחשבים עקב מתח גבוה מהרצוי כיוון שהאלטרנטור עובד ללא עומס.

פורסם

ספציפית לנושא בדיקת האלטרנטור, בהחלט נכון לבדוק אותו עם מצבר תקין, ולא עם מצבר תקול שמעמיס אותו למקסימום.

לגבי השאר, בהחלט מריח כמו חוסר מקצועיות וקומבינה מקומית.

יום טוב גם לך

פורסם

אף פעם לא שמעתי על פירוק מצבר עם מנוע עובד. בקשר לחיבור סוללת גיבוי, אצלי הטכנאי מצברים חיבר סוללה כזו בזמן ההחלפה, ועדיין הנתונים לא נשמרו. בזמן שהוא מחבר את ההדקים למצבר החדש, תזוזה קטנה, חוסר מגע רגעי וסוללת הגיבוי היתה לשוא.

פורסם

חוסר מקצועיות לא ברור..עוד ביקש שתניע כדי שיחליף מונע...מוזר מאוד ואוךי כדאי לפנות לממונים עליו כדי שיעשו שם שיעורי בית להזויים כאלה.

פורסם

שיטה פסולה ומסוכנת למערכת החשמל של הרכב והאלטרנטור. צריך להתלונן על חוסר המקצועיות של מתקיני המצברים בפני הגורמים הרלוונטים.

למה מתקיני המצברים לא עוברים הכשרה בסיסית וקבלת תעודה כמו פאנצ'ר מאכרים ? טיפול לא נכון במצבר עלול במקרים מסויימים לגרום נזק פיזי למתקין.

 

איזה כייף לי :)

פורסם

אני חושב ליצור קשר עם בעל המקום, ולבקש להדריך את הטכנאים.

היה לו לפחות 30 מצברים בטנדר, כנראה שרוב הלקוחות מסכמים לזה, ולא נגרם נזק מיידי נראה לעין.

בכל מקרה קשה עד בלתי אפשרי להוכיח שהוא זה שגרם נזק כזה או אחר

פורסם

רוב הלקוחות לא מבינים שמץ של דבר בעניין החלפת המצבר. תתפלא קיימים אנשים שלא פותחים מכסה מנוע.

 

כפי שכתבתי נזק עלול לקרות.

איזה כייף לי :)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שטוית במיץ

נזק שמזק

נזק יגרם רק לאורך זמן ללא מצבר כאשר הרכב מונע

לגבי הנתונים הם נשמרים ועוד איך

לפני שאתם משמיצים בעלי מקצוע תבדקו לעומק

פורסם (נערך)

בדקנו לעומק והגענו למסקנה שבהחלט עלול לקרות נזק.

 

ברוב הרכבים אם לא בכולם המידע שנצבר במהלך הנסיעות במחשב הצתה/הזרקה נמחק. ברוב הרכבים שעון הזמן מתאפס ובחלק מהרכבים גם תחנות הרדיו שנשמרו בזיכרון נמחקות ואיךשכחנו שצריך לבצע גם לימוד מחדש לחלונות חשמליים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
שטוית במיץ

נזק שמזק

נזק יגרם רק לאורך זמן ללא מצבר כאשר הרכב מונע

לגבי הנתונים הם נשמרים ועוד איך

לפני שאתם משמיצים בעלי מקצוע תבדקו לעומק

 

השארת המנוע עובד ללא מצבר, היא דבר מיותר, יכולה לגרום לתקלות במערכת החשמל - להרחבה קראו כאן

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שטוית במיץ

נזק שמזק

נזק יגרם רק לאורך זמן ללא מצבר כאשר הרכב מונע

לגבי הנתונים הם נשמרים ועוד איך

לפני שאתם משמיצים בעלי מקצוע תבדקו לעומק

 

יש מצב שאתה זה שהחלפת לו את המצבר? לא מחליפים מצבר שהמנוע עובד!

פורסם

למה מתקיני המצברים לא עוברים הכשרה בסיסית וקבלת תעודה כמו פאנצ'ר מאכרים ?

כי לא מעט "מתקיני מצברים" הם רדיו שוקי, שיש לו חנות קטנה לרדיואים ו"אביזרי רכב", ועל הדרך הוא גם מחליף מצברים.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...