Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי גולף 92.

 

בזמן האחרון יש תופעה, ככול שמגעים למהירות ה100 ככה.....שי רעשים שנשמעים כאילו הם באים מהתא מטען, וככול שהמהירות גדולה יותר, כך הרעש גדל יותר, זה מין רעש אוירודינמי כזה,

חשבתי בגלל הטאסטות, אבל הורדתי את כול ה4 באמצע הדרך, ועדיין יש את הרעש,

חשוב לציין 2 דברים, הרעש היה לפני כחודש והפסיק, והעכשיו זה חזק, וזה ממה דופק את האוזניים.

ועוד משהו מוזר הרעש מתקיים רק כאשר נוסעים ישר או נוסעים בנטיה ימינה, כאשר נוטים שמאלה

הרעש נעלם !! אבל שחוזרים ליסוע ישר זה חוזר, באמת רק אצלי קוראים הדברים האילו....

 

מה דעתכם?

וחשוב לציין, שהאוטו נוסע ישר כשעוזבים את ההגה האוטו לא רועד בכלל, אין לו בעיית פרונט להפך כאשר ההגה ישר הוא נוסע ישר. ואין סטייה קלה, אין שינויי בכלל ברכב מהמצב שלפני שהיה את הרעש, רק פתאום יש רעש מציק. וזה רעש דרך כזה. רעש של נסיעה שבא מאחורה...

 

תמיר

פורסם

נסה לבדוק גם את מצבן של כל גומיות האטימה של הדלתות האחוריות ודלת תא המטען.

אולי הן בלויות יתר על המידה ואויר חודר דרכן אל תא הנוסעים, מה שגורם לרעש במהירויות הגבוהות.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

אולי זה ישמע דבילי אבל תנסה לבדוק גם את הגומיה של האגזוז שמחברת אותו לגחון.

 

יכול להיות שהיא רופפת ועושה את כל הבלגאן

פורסם
בדוק מיסב גלגל אחורי ימיני .

 

יכול להיות שהוא מרעיש. בני,550 .

זו הייתה הבעיה תודה.

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...