Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום וחג שמח לכולם!

ברשותי מאזדה 6 שנת 2010, בזמן האחרון קורים 2 דברים מוזרים ברכב.

 

הדבר הראשון:

כאשר אני יוצא מהרכב ונועל אותו, אחרי זמן מה (20 דקות או 5 שעות זה לא משנה, אין זמן מוגדר) הוא פשוט מחליט להיפתח, ולאחר מכן גם האזעקה מתחילה לצרוח לה כל שעה בערך.

לפעמים גם קורה שאני נועל את הרכב, ויש רעש של נעילה וישר לאחר מכן פתיחה.

אז צריך לנסות לנעול ולפתוח כמה פעמים עד שהרכב ננעל (וגם אז לפעמים הוא נפתח אחרי כמה שעות כמו שציינתי).

 

הדבר השני:

כאשר אני מגיע למהירות שעוברת של ה110 - 120 קמ"ש, אני שם לב שהאורות בתוך הרכב נדלקים וכבים וקולט בלוח השעונים שאחת הדלתות פתוחות ואחר כך הנורה נעלמת ואז חוזרת כאילו משהו משחק בזה.

 

עכשיו, כמובן שאני לא מבין כלום בעסק הזה, רכב ראשון שלי אני די חדש בענף, אבל יכול להיות שאחד החיישנים של אחת הדלתות אחראי ל2 הבעיות הללו? סתם השערה...

אשמח לתשובות מחבר'ה שמבינים הרבה יותר ממני ואם יצא להם להיתקל בזה גם.

פורסם

כשאתה נועל את הרכב עם המפתח, כל הדלתות ננעלות בסדר והרכב לא נפתח שוב?

אם לא ניסית עדיין, תנסה בבקשה לנעול רק באמצעות המפתח ותעדכן.

 

יש פה 2 כיוונים אפשריים, והבדיקה הפשוטה הזו יכולה לשלול אחד לחלוטין ולהשאיר אותך עם פתרון 1 פשוט :)

פורסם

לדעתי שתי הבעיות קשורות ויש בעיה עם אחד מתגי הסגירת דלתות או האזעקה.

יותר הגיוני שהאזעקה לא תקינה והכי יהיה פשוט לנתק אותה.

פורסם

בהרבה מקרים, מתקיני האזעקות התקינו מתג לחצן נוסף למכסה המנוע ולמכסה תא המטען

כדי למגנם גם.

ראשית אתר בהם את מתג הלחצן שלפעמים הוא מותקן על פחית נושאת שקצת התכופפה ולכן המתג אינו נלחץ טוב

וגורם לכל התופעות שתיארת.

בברכה - רפי לין

פורסם

בעיה מוכרת ברכב , הייתי סרט הזה וצריך לנתק את אחד הדלתות (חיישן) וככה הבעיה תפסק והיא תעבוד רק על הדלתות התקינו.

 

בשתי ה6 שהיו בבית (09 ) היו תקלות באזעקות שלהם.

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
כשאתה נועל את הרכב עם המפתח, כל הדלתות ננעלות בסדר והרכב לא נפתח שוב?

אם לא ניסית עדיין, תנסה בבקשה לנעול רק באמצעות המפתח ותעדכן.

 

יש פה 2 כיוונים אפשריים, והבדיקה הפשוטה הזו יכולה לשלול אחד לחלוטין ולהשאיר אותך עם פתרון 1 פשוט :)

 

בהחלט - עם המפתח זה לא עושה בעיות בכלל.

אבל הבעיה של הנורית דלת פתוחה באמצע נסיעה יחסית מהירה עדיין קיימת.

×
×
  • תוכן חדש...