Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיסה לארגנטינה עם כרטיס בכיוון אחד, אפשר?


much
שימו לב! השרשור הזה בן 1701 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אמרו לי אל תיקח סיכון מאחר ששם ובהרבה מדינות נוספות הם מבקשים לראות כרטיס חזרה/יציאה מהמדינה בכניסה למדינה, אמת? לפעמים יש פער גדול בין המחיר לכרטיס לכיוון אחד לעומת כרטיס הלוך/חזור, לא חבל על הכסף? איך באמת עושים אנשים במצב כזה?

אין כמו קמארו עצבנית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרו לי אל תיקח סיכון מאחר ששם ובהרבה מדינות נוספות הם מבקשים לראות כרטיס חזרה/יציאה מהמדינה בכניסה למדינה, אמת? לפעמים יש פער גדול בין המחיר לכרטיס לכיוון אחד לעומת כרטיס הלוך/חזור, לא חבל על הכסף? איך באמת עושים אנשים במצב כזה?
קראתי כתבה שבה מתואר על שיטה חדשה. לרכוש כרטיס, שבו יש טיסת המשך. משום מה זה יוצא יותר זול מלטוס ליעד ישירות.

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פער גדול?

בדרך כלל כרטיס לכיוון אחד עולה כ 70-80 אחוז מכרטיס הלוך וחזור, ונתקלתי גם במקרים שכרטיס לכיוון אחד עולה יקר יותר מאשר כרטיס הלוך וחזור,מה גם שכמו שכתבת, בהרבה מדינות רוצים לראות כרטיס יציאה מהמדינה במיוחד כשמדובר בחברה צעירים.

 

אתה יכול לקנות כרטיס הלוך וחזור שבדרך כלל תקף לשנה, ואז תוכל להראות בכניסה שיש לך כרטיס מוזמן חזרה הבייתה.

תבלה.

סלע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש טיסות של נורוויג'ן שאפשר לקנות בכיוון אחד מלונדון. אתה יכול לקנות כרטיס לשם בנפרד וככה להגיע עם כרטיס אחד במחיר נמוך מאוד.

לגבי הכניסה לארגנטינה, הטריק שלי במקרים שאני עם כרטיס לכיוון אחד הוא לקנות כרטיס חזרה כלשהו שניתן לביטול תוך 4-24 שעות, להדפיס ולבטל אותו מיד. ככה יש לי משהו להראות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי כתבה שבה מתואר על שיטה חדשה. לרכוש כרטיס, שבו יש טיסת המשך. משום מה זה יוצא יותר זול מלטוס ליעד ישירות.

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

 

גם ככה הטיסות הארוכות לרוב עוברות דרך יעדים באירופה ומשם ממשיכות ליעד.

אין כמו קמארו עצבנית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה כאן הוא לטיסת המשך מארגנטינה כדי להראות שיש לך כרטיס יציאה.

 

מישראל יש כיום טיסות ישירות לסאו פאלו ומשם המטוס ממשיך לסנטיאגו (צ'ילה). יש כל מיני שמועות על פתיחת קו לבואנוס איירס, אבל אלה שמועות בלבד, לא משהו שראוי להתיחסות רצינית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצאתי כרטיס הלוך/חזור מתל אביב לבואנוס איירס במחיר יותר זול מכרטיס רק הלוך לארגנטינה,להזמין וזהו להיות בראש שקט?

אין כמו קמארו עצבנית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה כאן הוא לטיסת המשך מארגנטינה כדי להראות שיש לך כרטיס יציאה.

 

מישראל יש כיום טיסות ישירות לסאו פאלו ומשם המטוס ממשיך לסנטיאגו (צ'ילה). יש כל מיני שמועות על פתיחת קו לבואנוס איירס, אבל אלה שמועות בלבד, לא משהו שראוי להתיחסות רצינית.

 

אבל טיסת המשך אפשר להזמין רק בתנאי שאני יודע בדיוק כמה זמן אהיה ביעד הראשון ופה המצב שונה, הכל ספונטני אני לא יודע כמה זמן אהיה בארגנטינה עד המעבר לברזיל/מדינה אחרת.

אין כמו קמארו עצבנית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדובר בחברה אמינה - למה לא?

 

בימים הרחוקים של "טיסות קבוצתיות" ההורים שלי נהגו לקנות שני כרטיסי הלוך ושוב (לאירופה) ולנצל רק כיוון אחד, זה היה יותר זול מכרטיס הלוך ושוב בטיסה סדירה בתאריכים שהתאימו להם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיסה שמצאתי היא של אלאלטליה שהיא אומנם חברה וותיקה אך שמעתי שהיא בקשיים כלכליים בשנתיים האחרונות וישנם אפילו שמועות על פשיטת רגל, בקיצור זה סיכון שצריך לקחת בחשבון.

אין כמו קמארו עצבנית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אליטליה על כרעי תרנגולת כבר הרבה שנים. כמובן שיש סיכון. מצד שני, כנראה שהחברה חשובה מכדי ליפול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדרך כלל זה יעלה יותר מכפליים. כמובן צריך לבדוק פרטנית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיסה הלוך/חזור מתל אביב לארגנטינה עם אליטליה ב646 דולר בלבד, נשמע לכם הגיוני? לעומת טיסה בכיוון אחד בלבד עם אותה חברה ואותם התאריכים ב-800-900 דולר.

שתיי הטיסות בדיוק באותה חברת תעופה ובאותם תאריכים ובאותו יעד ביניים וכוללים מזוודה בבטן המטוס, זה הגיוני פערים כאלה ועוד לטובת הטיסה הדו כיוונית?זה נשמע כמו מציאה מטורפת.

ספריל , כמו שציינת אני בכל מקרה מתכוון לנצל רק את הטיסה בהלוך.

אין כמו קמארו עצבנית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מוזרויות בתמחור של טיסות.

 

לפני כ-6 שנים טסתי באייר פראנס לליסבון דרך פאריז, עלה כ-420 דולר. טיסה לפאריז וחזרה באותם מטוסים התה עולה כמה מאות דולרים יותר. ודרך אגב, אילו הייתי מזמין את הכרטיסים חודש יתר מאוחר הטיסה היתה עולה 700 דולר, ואם בימים האחרונים לפני ההמראה - כ-1000.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...