Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש לקנות רכב יד שניה וקצת חושש מהשוק הפרטי כידוע.

 

מישהוא מכיר חברות אמינות עם מוניטין? כגון אלבר וכדו'

 

תודה חברים!

פורסם

איזה רכב אתה מחפש?

יש טרייד אין רשמי של יבואנים ( קרסו, לובינסקי, כלמוביל, טרייד מוביל, אוטו סנטר, אוטודיל )

ויש חברות ליסינג גדולות, שאני יכול בגדול להמליץ על אלדן.

כמובן, כל רכב צריך לבדוק, בדיוק כמו שהיית בודק רכב ממוכר פרטי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש אותה בכל חברת ליסינג.

תעשה סיבוב באלדן, אוויס, אלבר ותראה מה יש להם במלאי מבחינת הנתונים, המחירים ואחריות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שלום,

אתה מוזמן אלינו לכלמוביל טרייד אין, ונשמח לסייע לך בכל סגמנט ותקציב.

יכול כמובן להסתכל באתר, ולראות אם אתה מוצא שם רכב שמתאים לך.

אם תרצה שנציג מטעמנו ייצור עמך קשר, שלח לנו שם וטלפון בהודעה פרטית.

בברכה,

צוות הדיגיטל של כלמוביל

פורסם
לגבי בדיקת הרכב, אפשר לסמוך על שלהם ?

לא. בדוק בעצמך.

הערך שיש לבדיקות שלהם הוא התאריך כלומר אם מראים לך בדיקה מלפני כמה חודשים , המשמעות היא שהרכב עמד במגרש זמן רב.

אני מדבר מנסיון אישי עם ליס4יו.

הרכב שראיתי אצלם במגרש נראה ששימש מקור ל"השלמת ציוד".

לעומת זאת , כשבאתי לקרסו טריידאין ראיתי בדיקה טרייה , בדקתי בעצמי ולאור תוצאות טובות והיסטורית טיפולים מפורטת , קניתי

פורסם
מחפש לקנות רכב יד שניה וקצת חושש מהשוק הפרטי כידוע.

 

מישהוא מכיר חברות אמינות עם מוניטין? כגון אלבר וכדו'

 

תודה חברים!

 

אני קניתי מאופרייט ליס רכב עם הסטוריית טיפולים במוסך מורשה יבואן, אבל היו דגמים שנמכרו אחרי שהיו מטופלים במוסכים ״רגילים״. קניתי גם רנו אצל קרסו, שטופלה רק אצלם, והנסיון בסדר. האחריות הארוכה נותנת שקט נפשי מסויים.

 

יחד עם זאת, קראתי כאן בפורום חוות דעת אחרות על שתי החברות.

פורסם (נערך)
לא. בדוק בעצמך.

הערך שיש לבדיקות שלהם הוא התאריך כלומר אם מראים לך בדיקה מלפני כמה חודשים , המשמעות היא שהרכב עמד במגרש זמן רב.

אני מדבר מנסיון אישי עם ליס4יו.

הרכב שראיתי אצלם במגרש נראה ששימש מקור ל"השלמת ציוד".

לעומת זאת , כשבאתי לקרסו טריידאין ראיתי בדיקה טרייה , בדקתי בעצמי ולאור תוצאות טובות והיסטורית טיפולים מפורטת , קניתי

+1

בטריידX (חברה גדולה ומוכרת) הציגו לי רכב שלדברי המרבחור נכנס מטרייד רק אותו שבוע. סיפר לי מי הבעלים, מאיפה הוא, איזה פדנט הוא, מה קנה במקום.

הבדיקה (שלהם) היתה בת 3 חודשים.

 

סייעתי לחבר לקנות מלובינסקי טרייד והיה בסדר, בהתחלה ניסו אגרסיבית לדחוף איזה I20 שהיה הרבה במלא, אחרי שהבחור נרגע נכנסנו למחשב ומצאנו אקזמפלר C4 טוב. בזמנו הם הסכימו לתת אחריות שנתיים(!) על PSA (אמנם רק על כמה מכלולים).

אפשרות אחרת היא לגשת לעיר המכוניות בגלילות, אחרי שתעביר שם יום שלם בסוף תצא עם אוטו רוצה או לא רוצה

עריכה אחרונה על ידי Jack457

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
+1

בטריידX (חברה גדולה ומוכרת) הציגו לי רכב שלדברי המרבחור נכנס מטרייד רק אותו שבוע. סיפר לי מי הבעלים, מאיפה הוא, איזה פדנט הוא, מה קנה במקום.

הבדיקה (שלהם) היתה בת 3 חודשים.

 

סייעתי לחבר לקנות מלובינסקי טרייד והיה בסדר, בהתחלה ניסו אגרסיבית לדחוף איזה I20 שהיה הרבה במלא, אחרי שהבחור נרגע נכנסנו למחשב ומצאנו אקזמפלר C4 טוב. בזמנו הם הסכימו לתת אחריות שנתיים(!) על PSA (אמנם רק על כמה מכלולים).

אפשרות אחרת היא לגשת לעיר המכוניות בגלילות, אחרי שתעביר שם יום שלם בסוף תצא עם אוטו רוצה או לא רוצה

 

איזה חברות טריידאין יש בגלילות?

×
×
  • תוכן חדש...