Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן הגעתי לרגע ההחלטה, ממש שבוע הבא אני אלך להזמין.

התלבטתי הרבה על הסיוויק, לא רציתי ללכת כל 7 אלף למוסך, לבזבז כסף, ביטוח יקר, לא התלהבתי מהגיר הרציף שלה יותר מדי אחרי נסיעת מבחן (בקורולה זה יותר הגיוני כי היא רכב חסכוני, ב182 כוח סוס נראה לי פשוט לא הגיוני לשים גיר כזה).

התלבטתי לגבי המזדה 3, אני מאוד מפחד מהשקט שיש בשיוט + רעשי רוח + נוחות נסיעה שלה, מזה שעוד כחודשיים מביאים דגם חדש והוא כנראה לא בא בחשבון, ירגיש מסורס לגמרי וגם אני לא מתכוון לחכות עוד כמה חודשים.

היו דיי הרבה רכבים על הפרק ואחרי הרבה נסיעות מבחן כנראה שזו תהיה גרנד קופה בנזין או קורולה.

התקציב הוא כ 145 אלף, קנייה פרטית ומסכונות. (מדובר ברמת הגימור האחרונה בשתי המקרים)

חשוב לי חיצוניות של רכב - שתיהם נראים פצצה, חשובה לי נוחות נסיעה ושקט בשיוט בכביש מהיר, חשוב לי לי עלויות החזקה לא גבוהות מדי (ביטוח, חלפים, אמינות של רכב, דלק במקרה זה פחות משנה) וכלקוח פרטי שלא כל שנה יכול לקנות רכב יש גם משהו חשוב בשמירת ערך ובראש שקט.

זאת הסיבה העיקרית שבגללה חשבתי על הקורולה, היא לא הזויה מבחינת החזקה ומתישהו כשאחליט למכור אותה אני אדע שזאת תהיה מטלה סבירה לעשות לעומת הגרנד קופה שאלוהים יודע איפה המחירון שלה יהיה וכמה הוא באמת יחזיק.

 

מבחינת נסיעות המבחן הקורולה הרגישה לי קצת רועשת מדי, לא מרגשת לנהיגה, הגרנד קופה הייתה רמה אחרת מבחינת נוחות נסיעה וזריזות.

הנושא הוא שזה רכב ליום יום, אני גם אסע איתו לעבודה ולימודים, למרחקים - קשה להבין הרבה בנסיעות מבחן של 10 דק.

 

כאן אני צריך את העצות שלכם, מה אתם הייתם לוקחיח במצב שלי, תודה רבה לעונים

כרגע אני נוסע על יונדאי אי10 ידנית.

 

 

רכבים נוספים ששקלתי : ספורטאג' דיזל (יקרה יותר מהשאר, אולי 0 ק"מ אבל זה יוריד משמעותית את המחירה העתידית שלה), 3008 (גם מפחד ממכירה עתידית כצרפתי), לאון 1.5 (מפחד מהגיר, ברנו הרובוטי רטוב לפחות).

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הקורולה נחשבת לסוג של מניה בטוחה ועונה על רוב הדרישות שלך. חלק מדווחים על נוחות נסיעה בינונית ורעשי רוח , אני נהגתי רק בגרסת ה5 דלתות וגם שם היו רעשי רוח במהירות נמוכה יותר בבינעירוני אבל הנוחות הייתה טובה יחסית , למרות ג'אנטים מוגדלים. למרות שאמרת שלא חשוב לך היא תהיה יותר חסכונית , בעיקר בתנועה עירונית. גם אבזור הבטיחות שלה עדיף על זה של הרנו.

הרנו לטעמי שייטת כבישים ארוכה ומהווה שיפור עצום ביחס לקודמתה, המושבים מוצלחים וגם השיכוך וגם מבחינת רעשי כביש לא היה משהו חריג לטעמי. מצד שני היצע מערכות בטיחות רזה ובקרת שיוט אדפטיבית ללא מצב פקקים קצת מוריד ממנה.

פורסם
הקורולה נחשבת לסוג של מניה בטוחה ועונה על רוב הדרישות שלך. חלק מדווחים על נוחות נסיעה בינונית ורעשי רוח , אני נהגתי רק בגרסת ה5 דלתות וגם שם היו רעשי רוח במהירות נמוכה יותר בבינעירוני אבל הנוחות הייתה טובה יחסית , למרות ג'אנטים מוגדלים. למרות שאמרת שלא חשוב לך היא תהיה יותר חסכונית , בעיקר בתנועה עירונית. גם אבזור הבטיחות שלה עדיף על זה של הרנו.

הרנו לטעמי שייטת כבישים ארוכה ומהווה שיפור עצום ביחס לקודמתה, המושבים מוצלחים וגם השיכוך וגם מבחינת רעשי כביש לא היה משהו חריג לטעמי. מצד שני היצע מערכות בטיחות רזה ובקרת שיוט אדפטיבית ללא מצב פקקים קצת מוריד ממנה.

 

 

האם בקורולה יש בקרת שיוט אדפטיבית ממש מ 0 קמש? משמע עם עצירות וכו'?

פורסם

אני במקומך הייתי מחזיר את 3008 לתמונה ואולי בגרסת הדיזל החסכונית.

נכון לעכשיו, הדגם הזה ( צורה חדשה, כמובן ) הוא יוצא דופן של המותג בנושא הסחירות, גם הדיזל וגם הבנזין.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מסכים עם vladcar לגביי ה-3008.

לגביי הקורולה - שום דבר לא בטוח. אי אפשר להיות מגדת עתידות. גם ההורים שלי רכשו קורולה (רובוטית) וחשבו שזאת טויוטה והיא תאבד פחות כסף במחירון, בסופו של דבר הרכב נמסר לטרייד אין הרבה מתחת למחירון, למרות שהיו לו נתונים טובים מאוד, היסטוריית טיפולים מלאה ולא עבר תאונות.

האם אפשר להשליך מהניסיון הזה משהו לגביי הדגם הנוכחי של הקורולה? לא. אבל זה רק אומר שזה שתרכוש קורולה לא מבטיח לך סחירות טובה בהכרח.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

רכבים נוספים ששקלתי : ספורטאג' דיזל (יקרה יותר מהשאר, אולי 0 ק"מ אבל זה יוריד משמעותית את המחירה העתידית שלה), 3008 (גם מפחד ממכירה עתידית כצרפתי), לאון 1.5 (מפחד מהגיר, ברנו הרובוטי רטוב לפחות).

 

בלאון 1.5 הגיר גם רטוב והרבה יותר ותיק משל הרנו.

 

בכל מקרה אם אני מבין נכון אתה מחפש תחבורה מרווחת ושקטה עם מקסימום ביטחון כלכלי. במקרה הזה הקורולה היא הבחירה הנכונה

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בלאון 1.5 הגיר גם רטוב והרבה יותר ותיק משל הרנו.

 

בכל מקרה אם אני מבין נכון אתה מחפש תחבורה מרווחת ושקטה עם מקסימום ביטחון כלכלי. במקרה הזה הקורולה היא הבחירה הנכונה

 

בלאון 1.5 זה גיר יבש, הלכתי לסוכנות ובדקתי את זה.

סוכנות מאוד מעניינת יש לסיאט, בשאלה על איך אפשר להימנע או לפחות להיזהר יותר מבעיות עם הגיר היבש ענו לי פשוט תקנה 2.0 ב 160 אלף עם גיר רטוב,

כמישהו שמעוניין ספציפית ב 1.5 זה גרם לי להבין שאין לי מה לחפש שם.

פורסם

קורולה זאת הבחירה הבטוחה.

אם אתה רוצה נוחות ולנסוע כמו מלך - לך על הרנו.

אם אתה מתכנן להחזיק לטווח של חמש שנים צפונה - לך על הרנו.

תבדוק שוב את ה-3008 דיזל אקטיב - יש לך את זה בערך באותה רמת מחיר (גם באפס קילומטר).

מה אני הייתי לוקח? אחת מהצרפתיות.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
קורולה זאת הבחירה הבטוחה.

אם אתה רוצה נוחות ולנסוע כמו מלך - לך על הרנו.

אם אתה מתכנן להחזיק לטווח של חמש שנים צפונה - לך על הרנו.

תבדוק שוב את ה-3008 דיזל אקטיב - יש לך את זה בערך באותה רמת מחיר (גם באפס קילומטר).

מה אני הייתי לוקח? אחת מהצרפתיות.

 

עד כמה לדעתך יהיה קשה למכור פ'גו דיזל 0 ק"מ בעתיד?

איך הרכב מבחינת נוחות נסיעה וסחיבה, יצא לי לנסוע רק בדגם בנזין שלו 1.2.

ושאלה אחרונה, הדיזל מבחינתך עדיף על 1.2 בנזין?

פורסם

בתור בעלים של 3008 אני ממליץ עליו,רכב באמת מעולה בכל ההיבטים.

 

הרכב מבוקש כיד 2 ,לגבי המחירון וירידת הערך אתה יכול לבדוק בעצמך,היא טובה מאד.

פורסם (נערך)
עד כמה לדעתך יהיה קשה למכור פ'גו דיזל 0 ק"מ בעתיד?

איך הרכב מבחינת נוחות נסיעה וסחיבה, יצא לי לנסוע רק בדגם בנזין שלו 1.2.

ושאלה אחרונה, הדיזל מבחינתך עדיף על 1.2 בנזין?

הדיזל סוחב מעולה, יותר טוב מ 1.2 בנזין אבל פחות מאשר 1.6 פרמיום.

יש לי קרובת משפחה שהחליפה בטרייד אין 3008 בנזין 1.6 מודל 2017 ל 3008 דיזל ( פרמיום ) 2019 ומרוצה מאוד. כל מה שחששו ממנו במעבר הזה ( סחיבה בעיקר ) לא קרה .

אם לא תיסע קילומטראז' מטורף, לא תהיה בעיה למכור 3008 במחיר נורמלי. אם תיסע יחסית מעט ( לרכב דיזל ), אפילו ממוצע של 15-17 אלף קילומטרים בשנה, הרכב יהיה מבוקש מאוד. ככל שמחזיקים יותר רכב מ 0 קילומטרים, ככה ההשפעה של רישום ליסינג יותר קטנה. צריך רק לשמור חוזה רכישה עד למכירה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
עד כמה לדעתך יהיה קשה למכור פ'גו דיזל 0 ק"מ בעתיד?

איך הרכב מבחינת נוחות נסיעה וסחיבה, יצא לי לנסוע רק בדגם בנזין שלו 1.2.

ושאלה אחרונה, הדיזל מבחינתך עדיף על 1.2 בנזין?

 

לגבי מחיר עתידי - אף אחד לא נביא וקשה לדעת, אל תשכח שבסוף זה משחק של הפרשים ולאורך זמן ההפרשים מצטמצמים.

אני מחזיק בדעה שאם כבר אתה קונה רכב, מחזיק אותו כמה שנים - לפחות תקנה את הרכב שבא לך ואתה נהנה ממנו, ה-10,000 שקל הפרש (במקרה הרע או הטוב) בעוד 5 שנים הם לא שיקול בכלל, תקנה מה שבא לך.

מבחינת נוחות - הרכב מצוין, פשוט מצוין, בטח הרבה יותר טוב מהקורולה.

דיזל עדיף משמעותית על הבנזין 1.2, ללא שום ספק.

גם רמת הגימור הבסיסית (אקטיב) מאובזרת מאוד וניתן להשיג באפס קילומטר במחיר לא רע (רק לוודא שזאת הגרסה העדכנית)

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

הייתי מחפש רנו בת שנה- שנתיים. עדיין תחת אחריות שספגה ירידת ערך ונהנה גם מאיכות נסיעה וגם לא מוטרד מירידת הערך.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

×
×
  • תוכן חדש...