Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ככל שהרכב אצלי יותר, כך קשה לי יותר להחליפו


Freak_Miky
שימו לב! השרשור הזה בן 1711 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זו קללה של כל מי ששומר על רכבו.

 

עבור רוב האוכלוסיה רכב זה סוס עבודה. משתמשים בו ללא רחמים עד שמתחיל להתפרק ומגלגלים הלאה.

 

רכב שמור יורד בערכו בערך כמו האקזמפלרים הלא שמורים.

 

כאשר רוצים לשדרג, מסתכלים על השוק ורואים רק גרוטאות חבוטות.

 

אז זה או להוציא הרבה מאוד כסף בשביל שדרוג או להישאר עם הרכב הישן והשמור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מרווח הרגלים - לא נסעתי בספסל האחורי של האוקטביה, אבל אוקטביה סטיישן שימשה אותי בטיול משפחתי לאיסלנד. דגם יחסית לא מאובזר (אבל עם שקע 220 וולט לספסל האחורי), שהיה מספיק מרווח ל-5 מבוגרים, 3 מזוודות גדולות, כמה תיקי גב, שישיות מים ועוד כהנה וכהנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זכרוני, במחיר של 80K יש רק את המגאן סטיישן דיזל שמזכירה את היכולות של האוקטביה, כאשר הגיר DSG6 לדעתי הרבה יותר כייפי מהרובוטי של הרנו, אבל בקטנה.

 

הייתה לי כזו כחצי שנה כרכב עבודה בחברה בה עבדתי, זה היה רכב לא רע בשביל רכב שלא בבעלותי (לא הייתי מוטרד מכל רעש מוזר או מנורה שנדלקה ונכבתה עם ההנעה). הגיר היה די דומה ל- DSG6 באופן פעולתו (למרות שאני משווה גיר עם 250K ק"מ באוקטביה לגיר עם פחות מ- 50K ק"מ במגאן אסטייט), המנוע לעומת זאת 1.5 טורבו דיזל הרגיש מסורס - הוא היה סוחב יפה, אבל כשצריכים את הטיפת סחיטה נוספת פשוט לא היה לו את זה (תקרת זכוכית נמוכה מדי לדעתי).

 

הייתי מוכן "להסכים" לנהוג עליו, או לקנות ממש במחיר שחיטה (בלי שישחטו אותי במכירה אחרת לא עשינו כלום) - אבל זה בהחלט לא רכב ששווה לשים עליו יותר מדי כסף.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אומר שוב, זה קשה :-)

 

 

הדיזלים המודרניים בנפח קטן, למרות הנתונים הטובים לא מתנהגים כמו הישנים יותר בנפח 1.9-2.0.

למודרניים אין מומנט בכלל בסל"ד נמוך, לפני שסיוע הטורבו הופך להיות אפקטיבי. הם גם חנוקים יותר בגלל החמרת תקני זיהום אויר.

 

בישנים לעומת זאת אפשר כל היום להתגלגל בלי לעבור את ה 1500 סל"ד.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט בוקי

 

הפולו דיזל סטיישן עם המנוע 1.9 ללא טורבו סיפקה לי מומנט גבוה מסל''ד אפסי

 

זינוק בעליה עם רכב עמוס לא היווה אתגר מיוחד

 

וזה מרשים כשזוכרים שהרכב הגיע עם 68 כ''ס ביום שבו יצא מהמפעל, והיה אצלי בין 200k ל350k

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט מסכים. כשעברתי מה 5008 1.6 דיזל 120 כ"ס ו 30 קג"מ לסורנטו 2.2 עם כמעט 200 כ"ס ו 45 קג"מ, ההבדל מאוד מורגש. המנוע הקטן ממש זריז ובריא, אך רצועת העבודה שלו יחסית קצרה ובכדי להוציא ממנו ביצועים טובים עדיף להוסיף תכנה שמרחיבה את רצועת הס"לד ומגדילה את המומנט.

הסורנטו למד ממציצים שאמרו "יבוא לך דינה, יבוא לך". תכלס, תמיד בא לו.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט בוקי

 

הפולו דיזל סטיישן עם המנוע 1.9 ללא טורבו סיפקה לי מומנט גבוה מסל''ד אפסי

 

זינוק בעליה עם רכב עמוס לא היווה אתגר מיוחד

 

וזה מרשים כשזוכרים שהרכב הגיע עם 68 כ''ס ביום שבו יצא מהמפעל, והיה אצלי בין 200k ל350k

הפולו קלאסיק SDi שלי נמכרה עם 400K ק"מ על השעון, אפס תקלות, אפס נזילות, צריכת סולר 1:20 ברזל. למעשה הרכב נמכר לקונה שאפילו לא פתח את דלת הנהג, הוא קיבל מפתחות אחרי העברת הבעלות ופשוט נסע לדרכו.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיקי,

הייתי מציע לך לרענן מעט את הרכב, הוספת DRL לדוגמא.

תוכל לרכוש פס לדים להתקנה על הפגוש, או למצוא תותח קידודים שיגדיר לך ב-DRL VCDS ע"י הפעלת פנס האור הגבוה בעוצמה נמוכה כמו באוקטביה MK3.

תרוויח גם תוספת בטיחות וגם תוספת יופי.

עריכה אחרונה על ידי TDI
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אוהב את כל התוספות מהסוג הזה, בוא נגיד שבשבילי "לשמור על המצב הקיים/מקורי" זה מספיק רענון לרכב כדי להיות מרוצה ממנו.

 

הרענון האחרון שעשיתי היה להתקין קפיצי עזר MAD מאחור, אף אחד לא יכול להבין בשינוי מלבדי שעולה לי חיוך לראות את הרכב "על סטרואידים" (כמובן יש גם הבדל בנהיגה).

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה להחליף בכוח?

אם אתה מרוצה מהרכב, תשמור ותהנה ממנו.

 

מקסים, כבר מעל 5 שנים מאוהב ברכב שלי.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני ממש רוצה לרענן את הרכב, אז אני שוטף אותו...אם אני ממש מרגיש צורך להתכרע, שוטף גם בפנים (;-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש באוקטביה דיזל 1.9 משהו מיוחד, היא בהמה.

תשאיר את הרכב, לא כל הנוצץ זהב.

זה לחלוטין בסדר שאתה רק אוהב אותו יותר, אני במצב דומה עם רכב הרבה יותר מיושן ופחות מפנק, אבל הוא עדיין הרכב הכי יפה ברחוב!

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד לרגע שבו אתה שם עין על הראב4 החדש, ואז הסורנטו מבצבצת לה בפורום מכירה (-;

 

הטויוטה ממש לא לטעמי, או במילים יפות יותר -איכס. פרט לכך שאני חייב 7 מקומות, בכנות אין לי דברים רעים להגיד על העקראב 4, אך משהו בכבשיות של הרכב הזה מעורר בי סלידה. בדיוק כמו הקורולה או ככל הנראה כמו רוב המכוניות שמגיעות עם גיר רציף. מאז שהיבואן הפסיק לייבא את הקאמרי 3.5 ליטר, אין לי חיבה יתרה למותג. קצת רספקט לאוונסיס הישנות, אבל זהו.

ביום מן הימים אם אצטרך להחליף (שלא מסיבות של עבודה), אז ככל הנראה שוב לסורנטו או 5008.

ממש, אבל ממש לא טויוטה.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1711 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...