Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום גיליתי שהצג של המובילאי ברכבי סדוק.

יום לפני הכל היה תקין והמסך דיי מרוחק ממני כך שאני צריך ממש להתאמץ להגיע אליו.

היום בבוקר תוך כדי נסיעה אני רואה שהמסך סדוק.

לאחר בדיקה נראה שהסידוק הוא פנימי בלבד כך שהזכוכית החיצונית שלמה לגמרי.

 

השאלה היא כזאת האם יש מקום לבקש מהחברה החלפת מסך על ליקוי במוצר למרות שנגמרה האחריות?

 

מה יכול לדעתכם לגרום לסדיקת מסך באופן עצמאי?

 

 

מצורפת תמונה9775ca70d5b48e6087424f39b6a5af09.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

ככה זה שמשרד התחבורה מחייב להתקין מוצר שהוא לא מקורי ומגיע עם הרכב,

יתכן שהמוצר לא יכול לעמוד בתנאי מזג האוויר במדינת ישראל לאורך מספר שנים.

פורסם
היי, נשמח לבדוק את הנושא.

אנא שלח לנו הודעה פרטית בדף הפייסבוק https://www.facebook.com/MobileyeIL

או התקשר אלינו 4505*

 

תודה!

 

היי,

 

כבר דיברתי איתכם נאמר לי ללכת להחליף מסך בעלות של כמה מאות שקלים.

 

אני מבין שהאחריות נגמרה ואתם לא חייבים לי כלום.

אבל אם המובילאי, מכשיר שתוכנן לפנים הרכב מתנפץ באופן פתאומי המסך הפנימי רק לאחר שנתיים לדעתי אתם צריכים לקחת אחריות אפילו אם חלקית.

למה? כי זה דבר שלא שסביר שיקרה למוצר בקטגוריה הזאת.

 

לדוגמא:

סמסונג לקחו אחריות בסאגת הסוללות.

כי זה לא סביר שסוללה תתפוצץ בטלפון חדש או ישן.

סביר שסוללה תאבד מכוחה.

 

יש חיי מכשיר שלשמו יש אחריות ויש מקרים נדירים.

השאלה שלי לכם מובילאי האם זה מקרה נדיר שמתפוצץ מסך של מובילאי ברכב או שזה משהו שבשיגרה אצליכם?

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

כמו שנכתב רבות הלוביסטים - שנשלחו מטעם היצרן

השפיעו על הפוליטיקאים בקידום התקנת מערכת התרעה "צפצפת" ברכבים.

 

זאת במקום לדאוג לחייב את יבואני הרכב לצייד את הרכבים המיובאים על ידם

לדאוג שיהיו בהם מערכות אקטיביות המצילות חיים כאשר היצרן התקין אותן במכוניות.

 

הלוביסטים דאגו להנציח את המושג - "קישרי הון שילטון שווה המון" - רק לא לאזרח הפשוט.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
היום גיליתי שהצג של המובילאי ברכבי סדוק.

מה יכול לדעתכם לגרום לסדיקת מסך באופן עצמאי?

Sent from my iPhone using Tapatalk

גם לי זה קרה לאחר כשנתיים (מובילאיי בהתקנה "אדי מערכות", הגיע עם האוטו בתחילת 2017), מסך נסדק מבפנים, זכוכית בחוץ חלקה ושלמה.

כנראה זה קרה משינויי טמפרטורה (קור/חום). כמהנדס מכונות אני אומר שזה בעיית תכן - רגישות לשינויי טמפרטורה במסך. בינתיים אני מסתדר ללא תיקון, למרות שבקושי ניתן לראות משהו על המסך, אבל המובילאיי מצפצף ומתריע גם ככה.

פורסם

אצלי ברכב המסך באותו מצב, בינואר הרכב יהיה 3 שנים על הכביש,

חשדתי בהתחלה שבאחת משטיפות הרכב מישהו ניקה ולחץ או נגע במסך ושבר אותו,

אבל נראה שהסיבה אחרת.

 

 

so far so good so what

פורסם

גם לי קרה ברכב הליסינג שלי אותו דבר בידיוק (שנתון 2017).

יצרתי קשר עם מוביליי, עפ לוחית הרישוי אמרו שהמערכת עדיין באחריות והפנו אותי למתקין מורשה באיזור מגורי.

יצרתי קשר עם המתקין, נאמר לי להגיע לאחר יום או יומיים (הזמינו את המסך) 15 דק' עבודה והוחלף המסך ללא כל עלות.

לדעתי זה קורה להרבה, ומה שמצחיק אותי, זה שדווקא חברה ישראלית, מוכרת מוצר שככל הנראה לא מותאם לאקלים הישראלי.

עד מתי ספטמבר 08.:(

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מה תקופת האחריות למערכת?

קרוב משפחה רכש רכב משומש עם צג סדוק, האם מאז התגובה פה מובילאיי העניקו טיפול שונה לפונים?

פורסם

איזה קטע, לא ידעתי שזה עניין כל כך נפוץ, גם לי זה קרה!

לפני מספר ימים שמתי לב שגם המסך שלי סדוק אבל המובילאיי מתריע ומצליחים לראות מה שקורה על המסך.

הרכב על הכביש שנה ו-8 חודשים. עד מתי האחריות בעצם?

פורסם

גם לי...

 

מישהו יודע כמה זמן נמשכת האחריות ?

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
פורסם

אחריות מוביל איי, שנה לאחר ההתקנתו באופן פרטי.

במידה ונרכש רכב חדש, והיה מורכב ברכב מוביל איי, והרכב החדש מקבל 3 שנות אחריות{לדוגמה}, זה כולל גם את המוביל איי.

פורסם

רכב חדש, עדיין באחרית.

אז לפנות ליבואן, או למובילאיי?

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
×
×
  • תוכן חדש...