Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

שוקל לרכוש שברולט טראקס מהשנים 2014-2016.

האם מישהו יודע להמליץ לגבי רמת האמינות של הרכב, האם הוא יקר לתחזוק, שירות של המוסכים של UMI?

בנוסף, מה רמת הסחירות?

 

תודה

פורסם

בשברולט טראקס יש 2 סוגי מנועים, אטמוספרי רגיל 1.8 ליטר אוטו, והשני 1.4 ליטר טורבו אוטו.

1.8 ליטר יותר אמין בהרבה ואין בעיות אמינות , אבל פחות חסכוני. מנוע זה אמנם לא פנינה, אבל

אמין וותיק של החברה וקיים בכמה דגמים שלהם.

מנוע 1.4 ליטר טורבו, יותר נמרץ , חזק יותר ומעט חסכוני, אך בעייתי מאוד והרבה פחות אמין.

זהו מנוע של אופל ידוע לשימצה שבעקבותיו רכבים נמכרים ביד2 בהרבה פחות כסף מהמחירון.

תראה מלא רכבים של אופל אסטרה ועוד דגמים עם המנוע והגיר של 2012 נמכרים ב30 אלף שח.

מנוע בעייתי מאוד ומלא כשלים.

אני אישית לא נהגתי ברכב, אז אינני יודע לתת פרטים אחרים עליו. כן ראיתי שהוא יותר כמו סופרמיני

בגודלו בשורה השנייה ותא מטען גם קטן יחסית.

אז למרות שהמנוע הגודש יותר חדשני וחסכוני ויותר חזק, אני הייתי מוותר עליו וכנראה הולך על ה1.8 ליטר.

ישנם 3 דגמים LS הפחות מאובזר וה LT היותר מאובזר מעט... LTCF5 הוא עם מנוע ה1.4 טורבו.

×
×
  • תוכן חדש...