Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פירוק דוושות, קראנק ושרשרת מאופניים


nitch

פוסטים מומלצים

חצי יום ריצות ודחיפות והוא רוכב לבד כמו ענק בלי שום אופני איזון. אצלי לקח להן זמן ללמוד לעצור בלי להתנגש במשהו/מישהו.

 

מה שכן, ככל שקוטר הגלגל יותר גדול האופניים יותר יציבות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 שנים מאוחר יותר...

זורק לפח ומחכה שייפול עליך כלי תקין.

אתה רואה את עצמך מתרוצץ עם קניית כלים, גריז, ואיתור קראנק חלופי סיני נטול מק"ט?

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מתכוון לזרוק לפח. 

זה אופני ספיידרמן, הבן שלי חולה על ספיידרמן. 

במקרה הכי גרוע יש דיסק ופטיש חמש.

הדבר הזה יוצא בטוב או ברע. 

עריכה אחרונה על ידי SurfHigh
  • מצחיק 3

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקרנק לא שבור, אלא המיסיבם שלו התפרקו. 

 

תפרק את הדוושות. תפתח את האומים של הקרנק, תוציא משם את כל מה שנשאר מהמייסבים, תנקה הייטב, תראה אם אין אכילה של הקרנק במקום איפה שהמיסב רץ. 

 

המיסיבם ושפופרת גריז עולים גרושים רק צריך לדעת את המידה, אפשר למדוד עם קליבר או להזמין כמה סטים בתקווה שמשהו יתאים.

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מפרק מהצד השני את הדוושה עם המוט שלה, מוציא את גלגל השיניים והכל יוצא החוצה.

אתה מנקה, רואה אם יש לך את מספרי המיסבים (ואם לא אז מודד את הבית והולך למכנאופן עם הקראנק ומזמין חדשים), מגרז בגריז מתאים וסוגר את הכל חזרה.

רק איך שאתה גומר לפרק תברח לפני שהאישה מגיעה ותחזור עם זר פרחים רק אחרי  שהיא גומרת לנקות ונרגעת.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Night Driver כתב:

אתה מפרק מהצד השני את הדוושה עם המוט שלה, מוציא את גלגל השיניים והכל יוצא החוצה.

נראה שבאופניים האלו ה crank arm וה crank הם יחידה אחת, אז אי אפשר לפרק את מוט של הדוושה crank arm...

משהו כזה:

 

81NObDI6MDL._AC_UF10001000_QL80_.thumb.jpg.1c0a0ce19cdaa9a5215ca9d9cb698222.jpg

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז הוא יעבוד קצת יותר קשה.

שונא דרים כאלה שאין לך אפילו איפה לדפוק כדי לחלוץ.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דבר כזה שאי אפשר לפרק. אם הם הרכיבו אין שום סיבה שאנחנו לא נהיה מסוגלים לעשות את זה גם.

היתה לי מכונה עם גיר פלנטרי 2 מהירויות של ZF. כשהמכונה היתה בת פחות משנתיים הגיר התחיל לעשות צרות וכשפניתי ליצרן הוא אפנה ל ZF.

הנציג שלהם בארץ טען שחייבים לשלוח את הגיר לגרמניה כי אי אפשר לטפל בו בארץ אז שלחתי מייל לגרמניה שאישרו את הדרישה.

 

אני החלטתי שאני מפרק ומקסימום שולח אותו מפורק. כשפתחתי אותו ראיתי כמה ברגים גזורים בגלל תכנון מטומטם (למשל ציר מחורץ עם גג"ש שבמקום שיהיה תפוס עם בורג מרכזי M10 היה תפוס עם 3 ברגים M3 שנגזרו כמובן) אש קצת קדחתי והברזתי וקצת שמתי ברגים אחרים ואחרי ההרכבה עבד פיקס עוד 15 שנים.

כשכתבתי לZF מה מצאתי ומה עשיתי הציעו לי לבוא לעבוד אצלהם.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

האופניים האלה עולות 350 שקל, כמה יעלה לך לתקן אותן?

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ככה אולי בספרדית.

בארץ יש מקומות שהיית מקבל אופניים חדשה, יש מקומות אופניים חדש ויש כאלה שהיית מקבל אופניים חדשות ורק יחידי סדולה קיבלו אופניים חדשים.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...