Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות בנוגע לרכישת C4 גרנד פיקסו או ספייס טורר


raz-tapu
שימו לב! השרשור הזה בן 1810 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכל המומחים

אני מתעניין ברכישת הרכבים שבכותרת, שנתונים 2016-2019, ברמת גימור אקסלוסיב כדי להנות גם מאבזור הבטיחות שיש שם.

מספר שאלות -

1. האם צריך לחשוש מכל נושא ההזרקה של המנועים הללו? קראתי וראיתי כמה סרטונים שאומרים שאורך החיים שלהם קצר בגלל שאין עדיין מערכת שמנקה כמו שצריך את השסתומים.

2. בהנחה ואני לא מתכוון למכור את הרכב בעתיד, עד כמה משתלם לקנות דווקא רכב חדש ולהנות מאחריות יצרן וראש שקט שאני היחיד שטיפל בו?

3. בהמשך לשאלה הקודמת, קראתי הרבה ביקורות רעות על השירות של לובינסקי, זה באמת כך?! צריך לחשוש מהנושא שירות הלקוחות?

4. מנסיונכם, האם הרכב באופן כללי אמין או שהסטיגמה על סיטרואן עדיין נכונה?

 

תודה מראש לכל העונים!

רז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תריץ חיפוש. כל התשובות מפוזרות פה בפורום. למשל :

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=5850351

 

לגבי שסתומים : אתה תראה שבמנועי בנזין הם מכניסים תוסף מיוחד בכל טיפול כדי לנקות שיירי פיח .

 

לגבי לובינסקי , נראה שיש מאמץ לשפר את השירות אבל כמו אחרי ארוחת שישי, אתה נכנס לשירותים . מתאמץ , מתאמץ וזה לא תמיד יוצא. מניסיוני, יש להם מעט מוסכים ברמה גבוהה. לחיוב אציין שיש להם נציג פה בפורום שמנסה לעזור.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למנועים של הדגם הרלוונטי (2016 ואילך) אין מחלות ידועות. המחלה שהזכרת שייכת לדגם ששווק לפני 2014.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולמרות שמחלת הפיח שייכת לדור הקודם של מנועי הבנזין , גם כיום, חלק ממוסכי היבואן יציעו כמעט בכל טיפול תוסף דלק , למרות שהתועלת שלו במנועי הזרקה ישירה מוגבלת בכל הנוגע לשסתומים.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

ההודעה של אורן שירותי רכב סתמית ולא מכילה מידע המאשש את הכתוב, להיפך הודעות אחרות בשירשור סותרות את מה שכתב אורן, שלמרות החייחסות לדבריו (שכנראה לא ממש מדויקים) לא מצא לנכון להסביר את עצמו, וכנראה הוא יודע למה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, באותו שרשור הוספתי פרוט של עיקר השינויים במנוע החדש יותר:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=5771183

 

מנוע שטופל בשמן לפי הוראות היצרן, מסנני אויר מקורי (ולא K&N או תחליפים סיניים זולים) אמור לעבור הרבה מעל 100KM לפני צורך בניקוי.

 

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לפי מה שנכתב, באותו שרשור, המנועים של בשנתיים האחרונות כבר עברו מספר שדרוגים שמנסים למנוע או לצמצם את הבעיה, ועדיף להימנע מהדגם של THP156?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכל המומחים

אני מתעניין ברכישת הרכבים שבכותרת, שנתונים 2016-2019, ברמת גימור אקסלוסיב כדי להנות גם מאבזור הבטיחות שיש שם.

מספר שאלות -

1. האם צריך לחשוש מכל נושא ההזרקה של המנועים הללו? קראתי וראיתי כמה סרטונים שאומרים שאורך החיים שלהם קצר בגלל שאין עדיין מערכת שמנקה כמו שצריך את השסתומים.

2. בהנחה ואני לא מתכוון למכור את הרכב בעתיד, עד כמה משתלם לקנות דווקא רכב חדש ולהנות מאחריות יצרן וראש שקט שאני היחיד שטיפל בו?

3. בהמשך לשאלה הקודמת, קראתי הרבה ביקורות רעות על השירות של לובינסקי, זה באמת כך?! צריך לחשוש מהנושא שירות הלקוחות?

4. מנסיונכם, האם הרכב באופן כללי אמין או שהסטיגמה על סיטרואן עדיין נכונה?

 

תודה מראש לכל העונים!

רז.

 

אני מחזיק את דגם האקסקלוסיב 2015 דיזל נפח 2000.

היום אני כבר ב 150000 קמ

חבר שלי כבר הגיע ל 400000

שלא לדבר על נהגי מוניות שלא היו מחזיקים את הדגם הזה לולא האמינות שלהם היתה מוטלת בספק.

אצלי למשל ״תקלות״ מעבר לשוטף היו החלפת משולשים שזה תוצר של בלאי וצינור הטורבו שנקרע וגם זה בגלל בלאי.

מעבר לזה

זה הרכב הכי מפנק לנהג ובטח לשאר הנוסעים

צריכת דלק לא מהעולם הזה

בטיחות

מה יש לבקש עוד.

דעתי לעניין האמינות.

טיפולים שוטפים במוסך מורשה, חלקים מקוריים ורב הסיכויים שהצרפתיות לא תאכזב.

גם השירות ... צריך למצוא מוסך שאתה מתחבר אליו ואז הכל בסדר כמו בכל רכב.

בהצלחה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש העלה תהייה לגבי אמינות מנועי הבנזין בגלל שקרא קצת חומר. הדיזל ידוע כאמין (עד כדי מיכל אוריאה כמובן)

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רז לשאלתך , מנוע thp156 הבעייתי שווק בארץ עם פיקאסו עד 2014 . לכן הוא לא רלוונטי בשנתונים שאתה מחפש.

ב 2016 תמצא רק את המנוע המשודרג. כלומר THP165. (שניהם 1598 סמ"ק)

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע ה-156 המשיך להיות משווק עד 2016 באחות ה-5008 ובכל אופן מומלץ להמנע מגרסה זו למרות מחירים נמוכים מאד של כלי רכב המצויידים בגרסה הזאת של המנוע.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1810 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...