Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקורולה 96 שהיתה אצלי באחת הנסיעות באיילון עפה אבן וסדקה את השמשה - שלחו אותי דרך הביטוח לזגג רכב בחולון - אחד המוכרים.

 

שמו לי שמשה חליפית עם גומיה חליפית - שהיו בסדר גמור - אבל היה רווח בין קורות A לבין השמשה של ס"מ מתוך הרכב - לא יכול לאמר שזה לא הטריד אותי למשך תקופה מסויימת ולא הציק לי בעין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

קודם כל כיף לדעת שקיבלת שירות ברמה מעולה.

יחד עם זאת, זה ממש לא מנפץ שום מיתוס.

ברכבים החדשים יותר, מותקנים רדארים/ חיישנים של מערכות בטיחות שתוכננו לעבוד עם השמשה המקורית.

לפני מס׳ שנים, ראיתי לא פעם איך המערכות המקוריות מפסיקות לתפקד כשהשמשה תחליפית.

פורסם
במכוניות ישנות יותר (לפחות עד סוף שנות השמונים) הגומיה ועוד איך מחזיקה את השמשה במקום, ועל הגומיה יכול להיות פס קישוט שנועל אותה במקום.

 

נכון כמובן, אבל זה לא המצב ברכב מודל 2013. במכוניות חדשות השמשות בהדבקה, שמשות שמורכבות על גומיה בלבל אפשר לראות עדיין רק בחלונות צד של מכוניות מסחריות וגם זה הופך להיות נדיר.

 

 

פורסם

לצערי יש לי נסיון בשמשות תואמות והתוצאות תמיד איכזבו ובמספר מקומות.

בשנים האחרונות (מ 2014) אני עם רכבים של קבוצת כלמוביל ומבוטח בביטוח יבואן שכולל חלפים מקוריים בלבד.

רצה הגורל ובשני מקרים התפוצצו לי השמשות. פעם ממוט ברזל שעף ממשאית ופעם מאבן.

כבר אחרי ההחלפה הראשונה הבנתי מה המשמעות של שמשה מקורית!

לא אומר שאין שמשות באיכות טובה אבל אין ספק שמקורית היא הכי טובה! גם בהתאמה לרכב וגם מבחינה אופטית.

מסתבר ששמשות מקוריות מותאמות אופטית לזווית השמשה על הרכב.

פורסם
אני שמח שאתה מרוצה מהתוצאה, אני עדיין חושב שהייתי מרכיב שמשה מקורית מפירוק, אם הייתי מקבל התחייבות שהיא תקינה לחלוטין, שכן גם כאן אפשר ליפול עם שמשה שרוטה ולא לדעת את זה אם מזמינים אותה מעסק רחוק ולא רואים אותה לפני הרכישה ואפילו אם מבצעים בדיקה ויזואלית לפני הרכישה לא לשים לב לשריטות.

 

למה בעצם לא הרכבת את השמשה המקורית מפירוק, בגלל עלויות נוספות או בגלל הפרוצדורה הנוגעת לכך?

 

מה הייתה הפרוצדורה הנלווית לרכישת השמשה ומה היו העלויות הנוספות הצפויות?

 

אני מניח שהיית צריך להוסיף תשלום לעסק החלקים מהפירוק בשביל הובלה של השמשה לעסק שירכיב אותה ברכב שלך?

 

וכן לשלם על הרכבת השמשה?

 

האם השמשה מפירוק כללה גם גומיה מקורית?

 

לא הרכבתי את השמשה המקורית מהפירוק כי ההוצאה הכספית הייתה כבדה עליי, וכן רציתי לתת הזדמנות לחלף התחליפי לפני שארכוש את המקורי. ידעתי שתמיד תהיה לי האפשרות לפרק את התחליפי ולהרכיב את המקורי, במידה ולא אצא מרוצה בסופו של דבר.

 

השמשה המקורית המשומשת הייתה במצב מצויין - היא ירדה מרכב חדש שעבר תאונה ואין עליה אפילו שריטות (לטענת בעלי הפירוקייה בטלפון). לא ראיתי אותה במציאות, מכיוון שהוא נמצא בטבריה. העלות הייתה 1,300 ש"ח והיא לא כללה גומייה למיטב ידיעתי, לא שאלתי - אך אני בטוח שיש את זה גם לפירוקייה.

 

סביר להניח שהייתי צריך לשלם עלויות נוספת להובלה, אך מכיוון שאבי נהג משסתובב רבות בארץ, לא הייתה לי בעיה להביא אותה אליי.

2016 BMW M235i.

פורסם
לדעתך אין לה תפקיד במניעת רעשי רוח?
ככה זה מגיע באוטו שלי, אין גומיה בכלל למעלה. לא שומע רעשי רוח יותר מבמכוניות אחרות.20190521_101921(1).jpg

 

 

פורסם

זה בעיקר המלצה על זגג מסויים ואין פה שום ניפוץ מיתוס. אפילו לא קרוב לכך.

בזמנו אני הגבתי לך שהחלפתי מספר פעמים שמשות ואין כל הבדל משמעותי.

לא ברור מה בדיוק חשבת שייקרה.

 

לגבי השמשה תוצרת חו"ל - זה מה שמספקים הרבה פעמים ברכבים לא נפוצים, כמו שלך. היא מגיעה הרבה פעמים עם גומייה כבר.

 

הקטע עם הגומיות הוא שהגומיה בארץ מגיעה לפי "מטר". ואז יש איזור של חיתוך שמועד לפורענות (חדירת מים ו/או הצטברות מים והיווצרות חלודה) להבדיל מגומייה מקורית או מותאמת שמגיעה כיציקה אחת ארוכה.

×
×
  • תוכן חדש...