Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מישהו או משהו החליטו לזבל לי את הרכב ולזרוק ביצה עליו.

הביצה כבר התייבשה.

שטפתי את הרכב עם ONR אבל עדיין יש איזה כתם על הצבע (רכב בצבע לבן אם זה משנה) ואי אפשר להוריד את הכתם הזה.

יש איזה חומר שאפשר להשתמש בשביל להוריד אותו? מעדיף ללא פוליש כרגע

 

מצרף תמונה להמחשה

 

תודה מראש

20190510_151027.jpg

פורסם

רוב הסיכויים שהחומצות של הביצה שרפו את הלכה. לפעמים שלייף עוזר לטשטש את הפגיעה.

 

קרא כאן:

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?266221-%D7%A2%D7%93%D7%99%D7%A3-%D7%9C%D7%98%D7%A4%D7%9C-%D7%91%D7%91%D7%A6%D7%94-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%90%D7%A9%D7%A8-%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%A6%D7%94-(%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%9A)&highlight=%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99+%D7%91%D7%99%D7%A6%D7%94

פורסם

תודה על המענה יוגב.

אבל ממה שרשום בשרשור שהפנת אותי, שצריך לעשות שלייף? מה זה אומר? או לעשות פוליש וזה גם לא בטוח יסדר את הנזק.

בגדול זה לא כזה נורא.. רואים את זה באור שמש ישיר, אבל ככה סתם

צריך ממשה להסתכל על אותה נקודה ורק אז להבחין בזה.

פורסם

נסה קודם פוליש, יכול להיות שזה יעזור. במידה ולא? תעבור לשייף סבון. (למד טוב אין עושים את זה, כדי לא לעשות נזק יותר גדול, או תן לבעל מקצוע)

 

שוב, לביצה יש חומצות שחודרות לעובי הלכה (אוכלים את הלכה עד לצבע הבסיס) לכן חשוב להסיר אותה לפני שהיא מתייבשת.

×
×
  • תוכן חדש...