Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר נדפק + שעון טורים מזייף


AUDI-BOY
שימו לב! השרשור הזה בן 7005 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

במיצובישי לנסר 91 של אימי (קרבורטור), הלך ראש מנוע. שלחנו את האוטו למוסך והסודר. אבל מאז שהוא חזר הגיר התחיל לסחוב לא טוב. הוא מגיע לשלישי וגם כשמאיטים הוא נשאר שם ולא מוריד הילוך, בניגוד ללפני. ועוד דבר, התצוגה של הגיר (P'R'N'D) השתנו הכל מבובלבל, כזה ב-P זה מראה L. האם זה תקע חשמלי או משהו? אין לי מושג בזה. איפה זה מתחבר?

 

עכשיו עוד שאלה, האם הבעיה בגיר נובעת מזה שלא חיברו את הקרברטור נכון? זה מה שאני משער.

ועוד דבר, הטורים השתגעו פעם עובד פעם לא וכל הזמן קופץ, לאיפה החיישן סיבובי מנוע מתחבר בלנסר? מישהו יודע?

 

תודה לכל היודע דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7005 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...