Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אשמח לקבל עזרה מאנשים בעלי ניסיון בתחום הרכב

הייתי היום במגרש בשביל לראות את הרכב מהסוג הזה (מחפש אותו כבר מספר חודשים) ואחרי שבחנתי אותו, ביצעתי עליו נסיעת מבחן ושלחתי אותו לבדיקה, בסך הכל הרכב במצב טוב מבחינת מכנית. מלבד שריטות פה ושם (בכל זאת מהשכרה) גם מבחינה חיצונית הוא במצב דיי טוב.

הרכב עבר תאונה מאחורה ועל פי הדו"ח הוחלף תומך פגוש אחורי, פח אחורי ודלת תא מטען. מנוע/גיר/שילדה הכל תקין.

השאלה היא כזאת - קודם כל, מה דעתכם? שנית כל מה המחיר שהייתם נותנים על הרכב הזה? בנתיים ההצעה עומדת על 62,000 שקל. לפי מחירון לוי יצחק, הרכב שווה 63,989.

פרטי הרכב - עלייה לכביש: 07/2016. ק"מ: 81,000. יד: 00. גרסת inspire.

תודה רבה לעוזרים - צירפתי גם את הבדיקה

WhatsApp Image 2019-01-25 at 18.33.03.jpg

פורסם

הבדיקה נראית מוזמנת, האם בעל המגרש הכיר את המכון בדיקה?.

 

הנזק מהתאונה עם משמעות מסחרית גבוהה(אך על פניו לא בטיחותי) , בנוסף לפי הבדיקה הרכב נראה מוזנח(צמיגים לא תואמים, תיקון תאונה שלא נראה טוב ואך צויין בבדיקה ומערכת שמע לא תקינה) ולכן מפתיע שהמכון "דילג" על הקטע המכאני.

 

האם זה מגרש פרטי או חברת ליסינג/השכרה בעצמה?.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אם הרכב הגיע למגרש פרטי (בניגוד למגרשי הליסינג) זו התחלה גרועה. רכבים טובים לא מגיעים למגרשים כאלה.

 

האם ישבת בשקט עם הבוחן כדי לקבל הסבר על משמעות הפגיעות? האם תמחרת את הצמיגים האחוריים הלא תואמים (האם מדובר בציגים פגומים או בצמיגים במידה לא נכונה?).

 

אם הבדיקה נערכה באיזור של המגרש צריך להביא בחשבון שכל מיני דברים הוחלקו. המרווחים הלא תקינים בין חלקי המרכב מעידים לפחות על תיקון זול ולא מספק אם לא על נזק יותר עמוק.

 

שילמת 500 ש"ח תמורת הבדיקה. ראה אותם כשכר לימוד. בשוק הרכב הנוכחי שבו קשה מאד למכור מכוניות או להוריד הרבה מהמחיר, או - ועדיף מאד - לעבור לרכב הבא. ולא ממגרש פרטי. וכשאתה לוקח לבדיקה - הרחק מהמגרש!

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם הרכב הגיע למגרש פרטי (בניגוד למגרשי הליסינג) זו התחלה גרועה. רכבים טובים לא מגיעים למגרשים כאלה.

 

האם ישבת בשקט עם הבוחן כדי לקבל הסבר על משמעות הפגיעות? האם תמחרת את הצמיגים האחוריים הלא תואמים (האם מדובר במציגים פגומים או בצמיגים במידה לא נכונה - כבר 1000 ש"ח בתחילת יישור הקו?).

 

אם הבדיקה נערכה באיזור של המגרש צריך להביא בחשבון שכל מיני דברים הוחלקו. המרווחים הלא תקינים בין חלקי המרכב מעידים לפחות על תיקון זול ולא מספק אם לא על נזק יותר עמוק.

 

שילמת 500 ש"ח תמורת הבדיקה. ראה אותם כשכר לימוד. בשוק הרכב הנוכחי שבו קשה מאד למכור מכוניות או להוריד הרבה מהמחיר, או - ועדיף מאד - לעבור לרכב הבא. ולא ממגרש פרטי. וכשאתה לוקח לבדיקה - הרחק מהמגרש!

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חסרות אלנטרות פרטיות? למה לקנות ממגרש רכב השכרה שעבר תאונה כשאפשר למצוא רכב נקי?

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

בכלמוביל,טרייד אין של היבואן, מאמין שלא חסרות כאלו ואם שם אין ואתה עדיין מחפש יוצאת ליסינג אז בלובינסקי/הרץ/אלבר/אלדן /אוויס בטח יהיו טובות מזו .

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ריח מסריח מאד של קומבינה עולה מטופס הבדיקה הזה, אין שום מצב שאפילו רכב פרטי ובוודאי רכב השכרה עם ק״מ כזה יוצא עם בדיקה מכנית נקיה כזאת ואפילו ללא סעיפי הכסת״ח הרגילים.

 

לא הייתי רוכש רכב ממגרש ולא רכב מהשכרה.

 

תרד שנה או שנתיים ותרכוש רכב פרטי מאדם מבוגר שנהג לבד על הרכב. זה הכי בטוח לדעתי.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...