Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא מזמן ראיתי פיז'ו 205 צבאית לשעבר (סיומת רישוי 15, צבע לבן) במצב טוב מאוד. מודל 94 או 95. היא בהחלט בולטת בנוף המכוניות המודרניות. הסתכלתי בהערכה. נחמד לראות שמשיהו ממשיך לשמר ולתחזק רכב כזה במיוחד עם הסטוריה צבאית. פיז'ו 205 בצבע קרם בהיר או לבן עם לוחית שחורה זה היה אחד ה"סמלים" של הצבא בזמנו. צי הרכב הלבן של הצבא היה מורכב ברובו מ 205.

 

ושוב, מבחינה חזותית הרכב הזה הוא מאוד יפה. בוודאי בהנחה והוא שמור ומתוחזק כראוי.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם

גם במשטרה הוא היה נפוץ. היה כזה לאבי כמה שנים [היתה שייכת לרופא בדרגת רפ"ק, אבי היה מבצע איתה סיבוב מרפאות בלכיש]. זכורה לי לטובה [מלבד הדשבורד המתפרק]

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

מקריאה של השירשור אני לא כל כך מבין למה אנשים גולשים בפורום הזה.

בתמימותי חשבתי שזה פורום לאנשים שרכב זה התחביב שלהם. אתה לא מצפה לראות משפטים כמו "רכב מביא אותך מא' לב'", או "רכב זה מכונה" בפורום רכב, ואני לא מבין את ההתלהבות והדבקות ברכב משפחתי וסטנדרטי לחלוטין בפורום רכב, זה כמו שתשאל משהו בפורום DIY ותקבל תשובה, תקנה מוכן.

 

ולגבי ההשוואה של הלוואת רכב לתשלומים בסופר, כל כך לא מדויק, על רכב משלמים כל עוד משתמשים בו או שהתשלומים נגמרים. כשקונים רכב חדש, אז מוכרים את הישן, סוגרים את ההלוואה ולוקחים חדשה. בסופר בלי קשר לאם אכלת את האוכל, זרקת או שנתת לנזקקים, אתה תמשיך לשלם עליו עד שתסגור את ההלוואה.

 

לפות"ש, חסרים המון פרמטרים כדי לעזור לך אבל מבלי להיכנס לפרטים, אם אתה עו"ד או מישהו שצריך את אפקט ההגעה בפגישות, אז אין מנוס מלקנות רכב בהתאם (לא אמרתי חדש). אם לא ואתה עדיין בחור צעיר, תישאר עם המזדה, תחסוך לדברים החשובים ותגשים את עצמך אחר כך.

 

לגבי בחורות, אני חייב להסכים עם כולם, אם אתה מחפש את האחת אז רכב ישן יהיה אחלה סינון.

לדייט הראשון עם אישתי הגעתי עם הרכב ליסינג של אבא שלי, ולפעמים הייתי מגיע אליה במונית. עברנו לגור ביחד ונסענו באוטובוסים חצי שנה עד שקנינו את הרכב הראשון ששירת אותה ואני נסעתי עוד שנתיים באוטובוסים לעבודה.

פורסם
מקריאה של השירשור אני לא כל כך מבין למה אנשים גולשים בפורום הזה.

בתמימותי חשבתי שזה פורום לאנשים שרכב זה התחביב שלהם. אתה לא מצפה לראות משפטים כמו "רכב מביא אותך מא' לב'", או "רכב זה מכונה" בפורום רכב, ואני לא מבין את ההתלהבות והדבקות ברכב משפחתי וסטנדרטי לחלוטין בפורום רכב, זה כמו שתשאל משהו בפורום DIY ותקבל תשובה, תקנה מוכן.

 

ולגבי ההשוואה של הלוואת רכב לתשלומים בסופר, כל כך לא מדויק, על רכב משלמים כל עוד משתמשים בו או שהתשלומים נגמרים. כשקונים רכב חדש, אז מוכרים את הישן, סוגרים את ההלוואה ולוקחים חדשה. בסופר בלי קשר לאם אכלת את האוכל, זרקת או שנתת לנזקקים, אתה תמשיך לשלם עליו עד שתסגור את ההלוואה.

 

לפות"ש, חסרים המון פרמטרים כדי לעזור לך אבל מבלי להיכנס לפרטים, אם אתה עו"ד או מישהו שצריך את אפקט ההגעה בפגישות, אז אין מנוס מלקנות רכב בהתאם (לא אמרתי חדש). אם לא ואתה עדיין בחור צעיר, תישאר עם המזדה, תחסוך לדברים החשובים ותגשים את עצמך אחר כך.

 

לגבי בחורות, אני חייב להסכים עם כולם, אם אתה מחפש את האחת אז רכב ישן יהיה אחלה סינון.

לדייט הראשון עם אישתי הגעתי עם הרכב ליסינג של אבא שלי, ולפעמים הייתי מגיע אליה במונית. עברנו לגור ביחד ונסענו באוטובוסים חצי שנה עד שקנינו את הרכב הראשון ששירת אותה ואני נסעתי עוד שנתיים באוטובוסים לעבודה.

נראה לי שאני המטרה של הפוסט שלך, אז הרשה לי לחלוק עליך.

 

זה פורום רכב. לא פורום חובבי רכב, או פורום רכבי ספורט, או פורום רכבי יוקרה. פורום רכב, כל רכב. כללי. ולכל חבר פורם צרכים, רצונות ויכולות שונות.

 

לגבי ההשואה של רכישת רכב במימון לבין רכישה בסופר במימון זה זהה לגמרי. בשני המקרים מדובר ברכישה במימון של מוצרים מתכלים. ההבדל הוא שירידת הערך של המזון הרבה יותר מהירה (מצד שני, בדרך כלל גם ההלוואה יותר קצרה, למרות שנתקלתי באנשים שקונים בסופר בהלוואה לשנה). הרכוש היחיד שרוכש אדם מן היישוב ושאינו מוצר צריכה לגמרי הוא דירה, שירידת הערך שלה איטית מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • אחראי פורום
פורסם

זה פורום רכב. לא פורום חובבי רכב, או פורום רכבי ספורט, או פורום רכבי יוקרה. פורום רכב, כל רכב. כללי. ולכל חבר פורם צרכים, רצונות ויכולות שונות.

.

 

ועדיין, הרוב המוחץ פה חובבי רכב, כך שמובן למה התכנסנו.

פשוט אל תתפלא למה אנשים לא מקבלים את המשפטים האלה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה בדיוק ההבדל בין פורום רכב לפורום צרכנות. כדי להחליט איזה רכב הכי משתלם לקניה לא צריך לאהוב או להתעניין ברכבים, מספיק לבדוק עלויות אחזקה ושמירת ערך לפי מחירונים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מי שצריך רכב כדי לסנן בחורה - עצוב מאוד .

 

ב10 דקות של דיבור אפשר להשיג יותר.

אפשר גם לשים קרוקס עם גרביים, זה מבריח אותן יופי, ולא צריך אפילו לקנות רכב.

 

30 שקל חיקוי של קרוקס ו10 שקל 3 זוגות גרביים בשוק רמלה ואתה מסודר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...