Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

יש ברשותי אופל אסטרה מודל 2000 .

לאחר בדיקות רבות ומקיפות בנוגע להגה רועד במהירות נסיעה מעל 110 קמ"ש

אני מתחיל להגיע למסקנה שכנראה מדובר באיזון פרונט.

עשיתי כבר פעמיים איזון צמיגים אחוריים + קדמיים וזה עזר רק חלקית

מכייוון שבהתחלה ההגה רעד באיזור ה 80-90 קמ"ש . זה שיפר רק עד 110.

בדקתי צמיגים ( תקינים ויחסית חדשים של פירלי ) וכלום לא עוזר.

הרעידה מחריפה אף יותר כאשר עולים לאזור 130-140 ..

בקיצור אני רוצה לעשות איזון פרונט ואני מקווה שסוף סוף אני אפתור את התעלומה.

כמה לדעתכם זה צריך לעלות ? כי נדהמתי לשמוע שאח שלי שילם לא פחות מ 200 שקל

על זה והאמת שדי נדהמתי כי חשבתי שמדובר במשהו שעולה 50-100 שקל.

אז לפני שאני עושה טעות ומשלם יותר ממה שצריך רציתי לדעת מה המחיר הסביר לבדיקה הזו .

דבר אחרון - יש משהו שאני צריך לדעת או לבדוק כאשר הוא עושה את הבדיקה ?

להשים לב לדברים מסויימים שהוא לא מחפף בבדיקה..?

 

תודה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

תשמע, אתה קצת מערבב:

יש איזון גלגלים, שזה אומר ששמים את הגלגל על מתקן כלשהו שמדמה נסיעה, ומודד את התנודות של הגלגל, לפי התנודות שמים משקולת ע"מ שהגלגל יסתובב בצורה חלקה ולא יעשה "שמיניות", כאשר השמיניות בעצם גורמות לרעידה בגלגלים, את האיזון מבצעים בגלל שהיציקת גומי של הצמיג לא תמיד מחולקת נכון ויש חלקים בצמיג שיותר כבדים מחלק אחר.

אז אמרנו ככה: איזון גלגלים, מבצעים בעיקר כאשר ההגה רועד.

 

כיון פרונט: לא יודע מה בדיוק מכוונים ואיך, אני יודע שמבצעים את זה כאשר ההגה סוטה ימינה או שמאלה ולא יושב כמו שצריך.

 

וכן, כיון פרונט יכול להגיע למחירים של 250 ש"ח

 

אגב, רעידות בגלגלים יכולות לנבוע מטאסה שבורה שגורמת לגלגל להסתובב בצורה לא חלקה בגלל המשקל השונה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...