Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה תפקיד המדחס בעת הפעלת חימום ברכב?


Nakamichi
שימו לב! השרשור הזה בן 1966 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אגב בכל המכוניות, של כל היצרנים, עם 3 בוררים מכאניים - סיבוב של שלושת הבוררים עם כיוון השעון עד הסוף, בלי להתעסק יותר מידי מפעיל הפשרת אדים מהירה.

 

 

שזה אומר יציאת האוויר לכיוון השמשה, טמפ' אוויר הכי גבוהה ומהירות המפוח הכי גבוהה.

 

לא יודע אם זה סטנדרט מחייב או הסכם בלתי כתוב בין היצרנים. אבל ככה זה אצל כולם, איפה שיש מזגן עם בוררים מכאניים רגילים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוצא את זה מאוד שימושי. אבל מפעיל את זה לסרוגין כל 10-15 דקות כי לא צריך את זה כל הזמן.

ברוב המכוניות בחדשות יש מצב ייעודי להפשרות חלונות. העניין הוא שאתה מתעסק עם זה (כמו שכתבת)..

המצב העדיף הוא להפעיל מזגן ואת בורר החום באיזור האמצע (או אם יש בקרת אקלים, בטמפרטורה המועדפת. בד"כ בין 22 ל-25 מעלות תלוי בנהג וברכב) . כך, החום ברכב לא מעיק ואין אדים בכלללללל. לא כל רבע שעה ולא כל שעה. אין אדים.

ולשאלה המקורית, במצב שתיארתי, המדחס עובד בהתאם לטמפרטורה שנקבעה. כלומר כשהטמפרטורה תושג, המדחס יפסיק

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המדחס לא יפסיק, בקרת האקלים שולטת בטמפרטורה על ידע מדף אוויר שמנתב יותר או פחות אוויר דרך מערכת החימום.

 

המדחס עובד כל עוד כפתור AC בבקרת האקלים מופעל.

 

 

אם בקרת האקלים הייתה מחליטה לבד מתי להפעיל את המדחס, בשביל מה קיים כפתור AC?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, המדחס מזגן לא מפסיק בגלל הטמפרטורה אם מושגת ואם לאו.

הוא יפסיק, רק במערכות ספיקה קבועה, לצורך מניעת קפאון של המאדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במערכת ספיקה קבועה (מדחס ON-OFF) המדחס כמעט תמיד עובד במחזורים של כמה עשרות שניות, לפי חיישן טמפ' במאדה ולפי פרסוסטט. כפתור AC מופעל - עובד במחזורים. במזג אוויר חם + מהירות מפוח גבוהה המדחס יכול לעבד רצוף או עם הפסקות קצרות. כפתור AC לא מופעל - לא עובד בכלל.

 

 

בכל מקרה אין קשר לטמפרטורה שנקבעה בבורר המזגן.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור נקאמיצי, הפסדת בהתערבות ואתה עושה לי את שיעורי הבית בשבוע הקרוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1966 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...