Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בשישי הקרוב מתכנן לנסוע לאילת (אולי עם רכב דלקן) בכדי לקנות 2 אייפוונים מסוג XS.

אשתי אומרת שאני משוגע.

החיסכון: כ-1800 ש"ח. אם אני לא משיג דלקן החיסכון 1600 ש"ח.

 

אני הייתי נוסע. מקסימום נשאר עודף בשביל הגט.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מראש העין. למה בש
סליחה, חשבתי משום מה שאתה מבאר שבע.

 

 

אם כך יקח לך כ 4 שעות לכיון עם הפסקה קצרה.

 

 

לא לקוח יום חופש מהעבודה זאת אומרת נוסע היום שישי. תצא בבוקר ותחזור אחרי הצהריים, שזה פחות או יותר כל היום. אם אתה מתמחר את היום הפנוי שלו בפחות מ 1800 ש"ח - תסע.

 

 

פורסם
אני הייתי נוסע. מקסימום נשאר עודף בשביל הגט.

 

 

ואז מחיר של אייפון Xs Max בגירסה הכי יקרה ייראה לך כמו הוצאה זניחה ביחס למה שתשלם לגרושה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תסתכלו על זה ככה:

זה שינוי מרענן ביחס לשרשורי "האוטו שלי יצליח לשרוד את העליות לירושלים???"

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מתנצל מראש: לא מנסה להטיף מוסר או לשכנע. רק להכניס קצת פרופורציות לסיטואציה.

 

ב"חיסכון" הכספי שאתה משיג, אפשר לקנות שני טלפונים חדשים שכנראה יעשו כל מה שהאייפון שלך יעשה, בלי לנסוע לאילת ובלי ת.ז. שכן או לא נדרשות כדי לקנות מכשיר.

 

זה סה"כ טלפון, ועוד אחד שכל פעם שתצטרך להוסיף לו משהו או לתקן אותו תוציא עוד המון כסף (וזה בלי לדבר על החברה שמייצרת אותו). הוא לא שווה (לדעתי) חצי מהסכום שהוא עולה, בטח ובטח אם צריך לבזבז יום שלם והמון דלק וזיהום אוויר כדי לקנות אחד (או שניים).

 

לשאלתך: טירוף מוחלט ויציאה מפרופורציות. אבל זו דעתי השמרנית, הזקנה והקמצנית, תרגיש חופשי לחלוק עלי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
מתנצל מראש: לא מנסה להטיף מוסר או לשכנע. רק להכניס קצת פרופורציות לסיטואציה.

 

ב"חיסכון" הכספי שאתה משיג, אפשר לקנות שני טלפונים חדשים שכנראה יעשו כל מה שהאייפון שלך יעשה, בלי לנסוע לאילת ובלי ת.ז. שכן או לא נדרשות כדי לקנות מכשיר.

 

זה סה"כ טלפון, ועוד אחד שכל פעם שתצטרך להוסיף לו משהו או לתקן אותו תוציא עוד המון כסף (וזה בלי לדבר על החברה שמייצרת אותו). הוא לא שווה (לדעתי) חצי מהסכום שהוא עולה, בטח ובטח אם צריך לבזבז יום שלם והמון דלק וזיהום אוויר כדי לקנות אחד (או שניים).

 

לשאלתך: טירוף מוחלט ויציאה מפרופורציות. אבל זו דעתי השמרנית, הזקנה והקמצנית, תרגיש חופשי לחלוק עלי.

 

איזה פלאפונים אפשר לקנות שהם באותו הקליבר של אייפון XS?

פורסם

אפשר למצוא המון טלפונים סביב ,1,000₪ שהם לא "באותו הקליבר", ועדיין יעשו עבודה מצויינת.

 

אם האייפון הזה הוא כלי עבודה, אז המחיר שלו צריך להיגזר מההכנסות שהוא מייצר. אם זה סתם בשביל המיתוג אז סבבה, אבל לדעתי מי שמוכן להשקיע נסיעה לאילת בשביל לחסוך 1,800₪, יכול גם להסתפק נניח ב-A2 ולחסוך הרבה יותר, בלי שתיפול שערה משערות ראשו. לא, הוא ממש לא באותו הקליבר, וזה ממש לא משנה כלום (פרט לזה שאף אחד לא יסתכל על הבעלים שלו במבט השמור לאנשים שמשקיעים אלפי שקלים בטלפון בשביל פחות או יותר אפס ערך מוסף. חלקנו יקראו למבט הזה הערצה או קנאה, אחרים פחות).

 

אבל שוב, זו דעתי בלבד. אני לא מנסה להטיף מוסר, יותר לקבל פרופורציות מהסתכלות על התמונה הגדולה יותר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
מאחר וגם אני בעניין לקנות אייפון XS גרמת לי לתהות האם כדאי לי לעשות את אותה דרך כמוך :roll:

תשלבו כוחות וסעו ביחד

פורסם

מתחיל לקרות פה משהו מעניין. בסוף יצא מקארס פורום אוטובוס של קוני אייפונים לאילת :)

 

תשלבו כוחות וסעו ביחד

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
חלקנו יקראו למבט הזה הערצה או קנאה, אחרים פחות).

 

אם זה גורם לו להרגיש טוב, שיהיה, לא שזה יוצא מכיס שלך או שלי, אז שייסע גם ללפלנד אם הוא חושב שזה יחסוך לו בקניית vertu.

 

זה כמו שאנשים מוציאים אלפי שקלים על שעון, שזה היום תכשיט נטו, שאין לו על ערך פרקטי.

 

או על תכשיטים, שאף פעם לא הבנתי למה לתלות על עצמך משהו שאפשר להשתמש בו בשביל מגעים במעגלים אלקטרוניים, ובעיני זה שווה ערך לבני שבטים פרימיטיביים שמכינים שרשראות מלשוניות של פחיות קולה.

 

אבל אם זה עושה לו טוב ולא פוגע באחרים, שיעשה מה שמתאים לו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הדיון הוא לא על האם כדאי או לא כדאי לקנות אייפון XS אלא על האם כדאי או לא כדאי להשקיע 8 שעות נסיעה בשביל לחסוך 1800 ש"ח. זה יכול להיות מחשב, ביגוד, נעלים...לא משנה לצורך הדיון.

 

יש מוצר מסויים שפותח השירשור רוצה לקנות, הוא מחפש דרך להוזיל עלויות של המוצר שהוא רוצה.

 

בגרמניה למשל אנשים שגרים קרוב לגבול עם פולין נוסעים לפולין לעשות קניות כי שם יותר זול, זה דבר לגיטימי.

 

 

פורסם

^

או, אם נשתמש בדוגמא שמתאימה לפורום רכב (; אוסטרים שקופצים למסלול ברנו בצ'כיה כדי להתחרות שם. הרבה יותר זול.

פורסם

אבל אז זה יד 2...

 

לאדע מתי פעם אחרונה בדקת את יד2,אבל בסלולר,יש שם קטגוריה לבחירה של סגור באריזה \ חדש.

 

אנשים קונים מכשיר ומתחרטים,ואז מוכרים

 

גילוי נאות - מכרתי שם לא מזמן SGS9 סגור בניילון (יעני שדיד),יבואן רשמי והכל.

 

מן הסתם יש לנהוג בנוהל כבדהו וחשדהו ולבדוק כמה שאפשר,אבל האופציה קיימת.

 

קח אותה לסופ"ש לאילת ועל הדרך תקפוץ לחנות.. שתי ציפורים במכה

 

הופ,גם רעיון,אבל היא אמרה לא מלכתחילה על הטלפון,בספק שפתאום תשתנה דעתה (אלא אם כן תוסיף שופינג בשבילה..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...