Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור,500ש"ח לא כסף?

 

הייתי עושה את זה ביום שישי (יום שאני לא עובד בו גם ככה)

 

יוצא מוקדם ממש,מגיע עם הפתיחה,קונה,מסתובב ואוכל משו חפיף,ועף חזרה הביתה :>

 

חולה נהיגה - אשתי כבר התייאשה.. ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני עשיתי את זה עם דלקן (שעתיים וחצי נסיעה).

קח איתך ת"ז של מספר אנשים כי על כל ת"ז מותר לרשום מכשיר אחד.

 

אני יכול לקחת תז כולל התעודה עצמה של אשתי

השאלה אם יתנו לי לקנות בשמה?

או שהם חייבים את האדם בפועל?

כפיר הג'ינג'י

פורסם

נראה לי שרק בתשלום רוצים נוכחות פיזית.

 

אם תביא עוד ת"ז אולי יאפשרו עוד רכישה באותו מקום.

 

כאמור אל תסתמך על זה ותבדוק מחירים דומים\קרובים בעוד חנויות (באמת שלא חסר,קנינו בזמנו גלקסי 5 לחמתי ב ICELL שהיה זול יותר מקייאספי וסמסונג עצמם,יבואן רשמי,בהפרש של איזה 150ש"ח)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

קח איתך ת"ז של מספר אנשים כי על כל ת"ז מותר לרשום מכשיר אחד.

 

כי זה אייפון או כי זה אילת?

 

בחיים לא שמעתי שדורשים תעודת זהות כדי לקנות מכשיר טלפון.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הת"ז כמובן היא לזיהוי הבעלים של אמצעי התשלום שאיתו משלמים על האייפון המדובר

 

ייתכן שהצגת ת"ז נוספת,היא סוג של הוכחה (? אנעארף) של "יעני הנה אני קונה עוד מכשיר,אבל זה לא מסחרי,יעני" :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הייתי נוסע בכיף, מעדיף עם דלקן ולא רכב שלי כי גם קילומטראז' נצבר זה בלאי.

אגב , חבר (שגם חבר פורום) נסע במיוחד ע"מ לרכוש מחשב חדש, בדרך נתפס על מהירות ונזק העו"ד ששכר עלה לו הרבה יותר מהחסכון על המחשב. אז תקפיד על עבירות תנועה בדרך )

Miata ND2

 

פורסם
אני יכול לקחת תז כולל התעודה עצמה של אשתי

השאלה אם יתנו לי לקנות בשמה? או שהם חייבים את האדם בפועל?

אני מכיר שהם דורשים את בעל הכרטיס. לפני שנה וחצי רציתי לרכוש מכשיר עבור ידידה עם כרטיס האשראי שלה, לא הסכימו. רציתי לרשום את החשבונית על שמה, לא הסכימו.

 

ולשאלה המקורית- לך על זה, קח איתך איזה חבר כדי שלא תתייבש כל היום לבד.

כשאחותי הייתה בת 16, היא נסעה עם עוד 2 חברות לאילת. לאבא שלי היה רכב מהעבודה, והוא ואמא שלי "הקפיצו" אותם לאילת.

יצאו מהרצליה ב0:00, הגיעו לאילת עם אור ראשון, השאירו את אחותי וחברותיה, נחו קצת, שתו קפה, אכלו משהו וחזרו שניהם הביתה. סוג של חוויה, למי שאוהב את זה, כמובן

 

מה עם לנסות לרכוש ביד 2?

אבל אז זה יד 2...

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לגיטימי לגמרי. בהצלחה ונסיעה נעימה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בוודאי! עשיתי את זה כמה פעמים בחיי (לרוב עם רכב חברה).

לפני הרבה שנים כשהייתי צעיר יותר וקצר בכסף עשיתי את זה עם אופנוע! (תל אביב -> אילת -> חנות -> שווארמה -> תל אביב).

פורסם

אתה מבאר שבע, לא?

 

איך הגעת ל 3.5 שעות?

 

זה שעתיים וארבעים.

 

לא מרוויח עדיין 1800 ש"ח ב 6 שעות... לכן הייתי נוסע.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...