Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תעלומה ב RX8


levil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעיון בנתוני המכונית עולה מספר תמוה ביותר בסעיף המשקל: 1384 ק"ג?

אימפרזה WRX כבדה ב 26 ק"ג בסה"כ , לאן הולכת כל הכבודה הזאת?

לאימפרזה הנעה כפולה ששווה תוספת של כ 100-150 ק"ג לעומת הנעה יחידה

מנוע 4 פעימות לעומת מנוע הוונקל של המאזדה שאמור להיות גם קל יותר בהפרש של עשרות ק"ג

מחדד עוד יותר את ההבדלים , לכאורה כל הנתונים היו אמורים להניב מכונית קלילה ובפועל

הכלה כבדה .

אכזבה נוספת : הגה כוח חשמלי

.I'm a blocked user

פורסם

נראה כך ,אבל עד כדי כך? הרווחת כניסה נוחה לשני ז'לובים עם כרס בירה מאחור (שמכתחילה ניתן היה לוותר עלייהם) וקיבלת במקום מכונית שהייתה אמורה לשקול 1100 ק"ג מכונית של כמעט 1400 ק"ג

ולמה לעזאזל הם שמו הגה חשמלי? לחסוך במשקל?

.I'm a blocked user

פורסם

בנוגע למשקל - הרכב גדול. זאת לא גרסה סגורה למיאטה. זו מכונית עם בסיס גלגלים של 2.70 מטרים ואורך של כמעט 4.5 מטרים. עם מידות כאלו אין מניעה שהיא תשקול כמו מאזדה 6...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ה-RX7 הראשונה היא גם רכב פצפון נוסח המיאטה, היא גם חלשה למדי ובעלת התנהגות כביש מפחידה למדי במגבלות עם נטיה להיגוי יתר סופני בלי אזהרות מיותרות, נו אז?

 

אז ה-RX7 דור שלישי וה-RX8 כמוה, שתיהן יותר כבדות, שתיהן יותר גדולות, שתיהן בהפרש ניכר ה-ר-ב-ה יותר ספורטיביות, מהירות ועם התנהגות כביש מדהימה... אפשר להמשיך להתלונן על משקל (ובאמת שלי אישית יש שריטה קשה בנושא) אבל אי אפשר להתעלם מזה שהן מכוניות יותר טובות בעשרים רמות.

 

מוטי.

פורסם

נושא המשקל חשוב במיוחד בהתנהגות בפניות ויש לו השפעה בעיקר על מאפיין בהתנהגות

שהוא יכולת שינוי כיוון

זו דוגמא מצויינת לחוק הראשון של ניוטון (חוק ההתמדה) ופה למשקל גורם מכריע

במיוחד במעבר בין סדרת פניות רצופה,למכונית קלה יש פחות התמדה לעומת מכונית כבדה ולכן קל יותר לשנות כיוון איתה (ויציבות כיוונית נמוכה יותר) .

.I'm a blocked user

פורסם

אתה מתייחס למכונית כאילו הייתה גוש מתכת אחיד.

מכונית מורכבת גם ממתלים, מנוע, צמיגים וחלוקת משקל, פרמטרים שכולם קריטיים לייציבות הכיוונית וליכולת לשנות כיוון במהירות.

כמעט כל המכוניות דהיום, למעט מכוניות הפחמן למיניהן, כבדות מהמכוניות של לפני 20 שנה. הן עדיין תנצחנה בכל סלאלום את בנות דמותן המוקדמות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...