Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סי אר 500


jonni 999
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה כוחות סוס? לא יודע במדויק.

 

אבל מה שבטוח לקירור אויר במודלים הישנים היה יותר כוח סוס מהקירור מים במודל החדש.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
כמה כוחות סוס? לא יודע במדויק.

 

אבל מה שבטוח לקירור אויר במודלים הישנים היה יותר כוח סוס מהקירור מים במודל החדש.

מה הונדה הצליחו לעשות את הבלתי יאומן - לשים יותר טכנולוגיה ולהוציא פחות כ"ס ?

האם כעת ה- CR500 ניתן לרכיבה או הוא עדיין מפלצת ?

Machines need love too - Terminator I

פורסם
מה הונדה הצליחו לעשות את הבלתי יאומן - לשים יותר טכנולוגיה ולהוציא פחות כ"ס ?

האם כעת ה- CR500 ניתן לרכיבה או הוא עדיין מפלצת ?

CR 250 הוא מיפלצת, CR 500 הוא האיש הרע שאמא שלך הזהירה אותך תמיד מפניו...

שוב הכל תלוי בכמה ניסיון יש לך...

ה500 מוציא בסביבות ה 60+ כ"ס (אם אני לא טועה) ושוקל 101 ק"ג...

הכוח שלו הוא במומנט... אין דרך לתאר איך זה מרגיש, אבל הוא הרבה יותר "אלים" הכוח שהוא מוריד, והכוח יותר זמין מה 250... למרות שהרבה אנשים היו מעדיפים את ה250 או ה125...

לא תמיד הגודל קובע!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

בחלומותיי המפחידים ביותר אני לא רוכב על CR 500, אני לא בטוח עם יש איזהשהו רוכב בעולם שמסוגל להשתלט על הבמה..

 

הסתייגות - לא רכבתי על CR 500, יש לי את אחיו הקטן, ה125.

 

כוח? השמועות מדברות על טיפה פחות מ65, סוגר? הרבה אנשים מדברים על אזור ה180 קמ"ש :shock:

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
CR 250 הוא מיפלצת, CR 500 הוא האיש הרע שאמא שלך הזהירה אותך תמיד מפניו...

שוב הכל תלוי בכמה ניסיון יש לך...

ה500 מוציא בסביבות ה 60+ כ"ס (אם אני לא טועה) ושוקל 101 ק"ג...

הכוח שלו הוא במומנט... אין דרך לתאר איך זה מרגיש, אבל הוא הרבה יותר "אלים" הכוח שהוא מוריד, והכוח יותר זמין מה 250... למרות שהרבה אנשים היו מעדיפים את ה250 או ה125...

לא תמיד הגודל קובע!

 

גילי

הכוח של הCR500 הדו פעימתי הוא במומנט? וואלה?

וזה... מניסיון ?

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
הכוח של הCR500 הדו פעימתי הוא במומנט? וואלה?

וזה... מניסיון ?

ככה זה היה נראה בכמה דקות של הרכיבה עליו.

זה לא שמדובר במומנט של V-MAX, אבל עדיין, יש לך יותר כוח זמין שמגיע מוקדם יותר... אתה לא צריך להוריד הילוך כדי לקבל תגובה ראויה לשמה מהמנוע.

אני לא ממש התחברתי לכלי הזה, או שהוא מרים או מחפש אחיזה, או שהוא מנסה להעיף אותך ממנו...

להשוות ממש כמה ואיך? לא יודע להגיד לך, הייתי אז בן 18 בערך, רכבתי עליו כמה סיבובים והחזרתי אותו אל הבעלים שלו לפני שיקרה משהו רע...

היום אחרי טיפה יותר מעשר שנים, גם אם יציעו לי לקחת כזה לסיבוב נוסף, אני אסרב בנימוס (היום אני יותר חכם :roll: )...

 

כמו שאתה זוכר את הפעם הראשונה שעשית ווילי, כמו שאתה זוכר את הפעם הראשונה שעברת את ה100 ואת ה200 עם אופנוע, ואתה זוכר בדיוק עם איזה אופנוע זה היה, ותמיד יהיה לו מקום של כבוד "בארכיון", ככה זה היה עם ה 500. באתנו, רכבנו, ונכנענו...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אין ממש מה להגיד עליו, 60+ כ"ס, הכלי פשוט מפלצת, רוצח.

למרות שאין לו ממש מהירות, יש לו פשוט יותר מידי כוח. והוא פשוט עולה כול דבר.

להשתלט עליו? יש כמה בעולם שמצליחים:-) אחרים פשוט נופלים:wink: .

רוצים לעשות טיול בצפון ואין לכם איפה להתאחסן?

"ירוק בעיניים" צימרים, בקתות, ג'קוזי, והכול במחירים זולים למטיילים!

(מחירים החל מ150 ש"ח לאדם!). אתר: http://www.weekend.co.il/galiltop/yarok/index.html

פורסם

כמה כוח ? המון, הרבה !

 

כמה סוגר ? למי יש אומץ לבדוק...

רכבתי עליו בדיונות. פתחתי גז רק בשלישי ומעלה אחרת הוא בעט אותי מעליו. כשהחזקתי את עצמי עליו, היה כיף.

2 פעימות ללא שסתום כוח, מדהים, מומנט, כח בילתי נישלט במעלה הסלד.

בקיצור, כיף.

פורסם

היה לי את הCR 480 AC , אחריו את ה500AC, ואחריו את ה500LC, כלים שהיו מדהימים מבחינת כוח אדיר, ואפשרות לפאן, אח ברם, קחו בחשבון שאין מה להשוות אותו לאחיו הקטנים ה250 ו125, הוא אינו בנוי למסלול ומתאים יותר לנסיעה בשטחים גדולים כגון הנגב וכ'ו, אבל המקום שהכי נהנתי לרכב איתו, ותמיד מתגעגע לשם זה בדיונות של פיזמו ביץ' בקליפורניה, עם צמיגי כפות הוא פשוט מראה באמת למה הוא נחשב לעלית של הנפחים הגדולים באופנועי מוטו קרוס, אך לפי מה שאחי הקטן סיפר לי זה שכעת יש לו מתחרה מאוד רציני של חברת '' מאייקו ''בנפח 700 C'C 2 פעימות, אחי מדווח שהוא נותן להונדה חופשי בראש, בתחילת הקיץ בעזרת השם ניסע לבדוק את העיניין מקרוב.:wink:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
כמה כח סוס יש לסי אר 500 שנת 96....

וכמה הוא סוגר ..

תודה למי שיענה...

סוגר שבת בלי בעיה.

 

ואישית לא הייתי מעלה עליו סוס. הם מחרבנים בכל מקום.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...