Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קניתי לפני בערך חצי שנה סיטרואן סי אליזה 2014 (גרסת ה1600 סמק). בזמן הקנייה המוכר אמר לי שברכב הזה יש שרשרת ולא רצועת טיימינג ולכן לא צריך להחליף כלל את הרצועה. אני לא מצאתי בשום מקום אישור למה שאמר לי המוכר, מה גם שבאופן כללי אני לא בטוח כמה הוא ידע על מה הוא מדבר. אז האם לסיטרואן סי אליזה יש רצועת טיימינג או שרשרת? במידה ויש רצועת טיימינג מתי צריך להחליף אותה? אני כרגע עומד על 90 אלף ק"מ. אשמח גם לדעת כמה החלפה כזאת אמורה לעלות במוסך (אין צורך במוסך מורשה של סיטרואן).

חוץ מזה אשמח לדעת כמה בערך אמור לעלות טיפול 90 אלף במוסך לא מורשה יבואן.

תודה רבה!

פורסם

תתקשר לכמה מוסכים ותשאל, הם יתנו לך את הידע הכי מדויק כולל עלויות.

ותוכל גם לעשות השוואת מחיר.

פורסם

זה מנוע כמו של פיז'ו 307/206 רק עם תזמון שסתומים משתנה שמוסיף 5 כ"ס. הספק 115 ולא 110 כמו שהיה בדגמים הישנים בלי תזמון משתנה.

 

 

ולא מדובר במנוע 120 כ"ס של פיז'ו 308,207. שם באמת יש שרשרת.

 

 

פורסם

בקשר למוסך , כמו שדובר פה רבות פורום ההמלצה החד משמעית היא או מוסך רון -אני לא הייתי אצלם אף פעם או מוסך גבע בתל אביב שאני באופן אישי מטפל שם וזה מוסך מדהים אם שירות אירופאי שלא קיים כמעט.

  • ספונסר פורום
פורסם

C-elysea מותקן מנוע NFP, עם רצועת תזמון , החלפה כל 120k ק"מ או 120 חודשים (תנאים קשים)

אורן

פורסם

כל 120,000 זה גבולי.

במנועי NFU לא אחת ראיתי רכבים שהטיימינג נקרע על הגבול הדק של ההמלצה. יש ביד2 בחור שמנסה למכור רכב עם טיימינג קרוע. הרכב יד ראשונה, עם 110,000 ק"מ. הרצועה נקרעה לפני 3 חודשים (לפני שהגיע לגיל 10).

אין הרבה הבדל בין המנועים הקיט טיימינג בין המכוניות.

ההוצאה של טיפול טיימינג קטנה לעומת פוטנציאל הנזק.

רוצה לחסוך, בבקשה אבל אל תעשה את הטיפול ברגע האחרון.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
כל 120,000 זה גבולי.

במנועי NFU לא אחת ראיתי רכבים שהטיימינג נקרע על הגבול הדק של ההמלצה. יש ביד2 בחור שמנסה למכור רכב עם טיימינג קרוע. הרכב יד ראשונה, עם 110,000 ק"מ. הרצועה נקרעה לפני 3 חודשים (לפני שהגיע לגיל 10).

אין הרבה הבדל בין המנועים הקיט טיימינג בין המכוניות.

ההוצאה של טיפול טיימינג קטנה לעומת פוטנציאל הנזק.

רוצה לחסוך, בבקשה אבל אל תעשה את הטיפול ברגע האחרון.

בהתחשב בזה שהרכב עוד לא בן חמש, מתי לדעתך יהיה הזמן המתאים להחלפה? אני לא רוצה לחכות עם זה לרגע האחרון, מצד שני אין לי עניין להתעסק בזה לפני שהגיע הזמן.

פורסם

ברכב שלי הייתי מחליף (כי אני משוגע ומפחד מהדברים האלה).

לדעתי קח לך מקדם בטיחות של 15%-20%.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

לדעתי הבעיה הייתה בעיקר מבחינת השנים (10 שנים) ולא מבחינת ק"מ.

 

ברכב שנוסע הרבה ומגיע למועד החלפה אחרי 4-5 שנים אני לא חושב שיש טעם להקדים.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...