Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן סנטרה - בחינה קצרה לבדוק מידת התאמה כרכב ליסינג


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 2082 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מאחר ופלח השוק של המשפחתיות בארץ בשלבי גסיסה מתקדמים, הסנטרה מנסה לפנות לציי רכב, כמו האלמרה לפניה.

זו הסיבה שמחיר עסקת ליסינג נמוך יחסית, הן לגודלה והן לרמת האיבזור בו היא מוצעת.

היא אולי אינה ברמתה של הקורולה, אך בעיסקת ליסינג תפעולי היא עולה כ 300 ש"ח פחות, ועבור ציי רכב גדולים מדובר בהפרש לא מבוטל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

למה אומרים ששוק המשפחתיות בגסיסה? אוקטביות ומאזדות עדיין נמכרות פה יפה מאוד, אני רואה מספיק משפחתיות על הכביש, לא הכל זה ג׳יפונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קלע? :-D

 

המכירות מראות בדיוק ההיפך.

 

וזה עוד לא הגעתי לרכב עצמו, הוא מפגר מאחור ביחס לרכבים אחרים באותה קטגוריה.

 

קקטוס - לפעמים less is more.

 

מציע שתעצור עם הויכוח הלא מועיל הזה בשרשור שלא קשור לקקטוס כלל ועיקר.

יש שרשור ייעודי לקקטוס וכל דעה שיש לך עליו תוכל לרשום שם.

 

דיסקו, מאוקטביה לקורולה? אאוץ'.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיסקו, מאוקטביה לקורולה? אאוץ'.

 

ממש לא.

אני אסכם מתישהו את חוויותי עם האוקטביה, שאמורה להיות מוחזרת באוקטובר.

אבל מבטיח לא להסתכל אחורה אפילו לא פעם אחת.

 

לעומת זאת, כל אימת שעובר לידי קקטוס אני מסתכל עליו בערגה. למען הסר ספק, כשהודיעו לי על החלפת האוקטביה, נעשתה פניה לחברת הליסינג לספק לי קקטוס. כל קקטוס. חברת הליסינג סירבה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קלע? :-D

 

המכירות מראות בדיוק ההיפך.

 

וזה עוד לא הגעתי לרכב עצמו, הוא מפגר מאחור ביחס לרכבים אחרים באותה קטגוריה.

 

אם המכירות, נסיעה לא' לב' ומטר רץ פח מדברים הסנטרה קולעת (ולכן היא נמכרת יפה)

 

אם אנחנו מדברים על אנשים שמחפשים מעבר לזה - הקקטוס בהחלט קולעת, יתכן שבעתיד אהיה בעלים של אחת...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ב-0 ק"מ מקבלים 33 אש"ח הנחה על המקום, משהו אומר שהמכירות שלה לא להיט.

 

מצד שני, למי שצריך משפחתית חדשה שתביא אותו מ-A ל-B, ולא תעשה בעיות, יכול להיות שזה מתאים לו, למרות שבמחיר דומה יש את אימפרזה וקיה פורטה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואדים. אתה מתבלבל.

 

יש מספר דגמים בארץ שאף אחד לא תיכנן שאתה כבן אדם פרטי תבוא לקנות.

 

לא יגידו לך ״לא״ אם תבוא ותשים כסף, אבל תימחרו אותם במורה כזאת שזה לא יהיה באינטרסים שלך.

 

משמועות בלבד, את הסנטרה אפשר להוציא באיזור ה105 ישירות מהיבואן.

אגב, ב-0 ק״מ ניתן למצוא אותה גם באיזור ה-95 אלף.

 

בכל אופן, היא צריכה על הנייר מחיר גבוה. בשביל שלחברות הליסינג יהיה בשר לנגוס ממנו שהן ימכרו אותה עוד 3 שנים בהנחות.

 

 

אותי באופן אישי הסנטרה מעניינת כרכב ליסינג במקום ה-i20 שנחזיר בקרוב.

 

בעיקרון סופר מיני מספקת את הצרכים שלנו די והותר. אבל עקב מחירה הנמוך היא אלטרנטיבה מובילה כרגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קקטוס - לפעמים less is more.

 

מציע שתעצור עם הויכוח הלא מועיל הזה בשרשור שלא קשור לקקטוס כלל ועיקר.

יש שרשור ייעודי לקקטוס וכל דעה שיש לך עליו תוכל לרשום שם.

 

דיסקו, מאוקטביה לקורולה? אאוץ'.

 

אם המכירות, נסיעה לא' לב' ומטר רץ פח מדברים הסנטרה קולעת (ולכן היא נמכרת יפה)

 

אם אנחנו מדברים על אנשים שמחפשים מעבר לזה - הקקטוס בהחלט קולעת, יתכן שבעתיד אהיה בעלים של אחת...

 

נראה לי שקצת פספסתם. מאוד ברור שהכוונה היתה ל-301 ולאליזה. יש מעט אנשים שיטענו שהן הצלחה של היצרן. ולא משנה מאיזו זוית מסתכלים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואדים. אתה מתבלבל.

 

יש מספר דגמים בארץ שאף אחד לא תיכנן שאתה כבן אדם פרטי תבוא לקנות.

 

לא יגידו לך ״לא״ אם תבוא ותשים כסף, אבל תימחרו אותם במורה כזאת שזה לא יהיה באינטרסים שלך.

 

משמועות בלבד, את הסנטרה אפשר להוציא באיזור ה105 ישירות מהיבואן.

אגב, ב-0 ק״מ ניתן למצוא אותה גם באיזור ה-95 אלף.

 

בכל אופן, היא צריכה על הנייר מחיר גבוה. בשביל שלחברות הליסינג יהיה בשר לנגוס ממנו שהן ימכרו אותה עוד 3 שנים בהנחות.

 

 

אותי באופן אישי הסנטרה מעניינת כרכב ליסינג במקום ה-i20 שנחזיר בקרוב.

 

בעיקרון סופר מיני מספקת את הצרכים שלנו די והותר. אבל עקב מחירה הנמוך היא אלטרנטיבה מובילה כרגע.

 

הגודל של הרכב חשוב לך? אם אין לך מה לעשות עם האורך של הרכב לא בהכרח זה יהיה חכם - גם אם היא תתקרב למחיר של סופרמיני(בכל זאת, צריכת דלק גבוהה יותר, יותר קשה להחנות ולא בהכרח שתהיה נוחה יותר מרכב קטן יותר - וזה בראייה שלי של מי שגר במרכז תקופה).

 

היום יש אחלה רכבים בקטגוריית הסופרמיני - אפילו רכב סטייל איביזה רפרנס שדיי מצליחה כרכב ליסינג(אני רואה אותה לא מעט בליסינג) תהיה רעיון טוב יותר לנהג יחיד או לנהג פלוס אחד מאשר רכב כמו סנטרה.

 

הקליאו שגם זוכה להנחות גדולות בליסינג (ומתומחרת בפחות מ80 אלף דרך ה0 קילומטר) עליה אין לי מה להוסיף, אני אישית אוהב - למרות הגיל שלה והמחסור במערכות בטיחות.

 

אפילו אם אהבת את הi20 הריו האצ׳בק יכולה להיות רכב שבתאכלס עדיף.

 

מצד שני? הדבר שאני ממש אוהב בסנטרה זה את העיצוב שלה, אני אוהב את הלוק של הסדאן המדוייק הזה - יש בו משהו כ״כ נכון ומתאים(ואני יודע שזה ממש סובייקטיבי) - לא נהגתי, אבל אולי יהיה מעניין לנהוג.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא בקיה ריו היה לי צפוף עד כדי שדפקתי את הראש במשקוף כשבאתי לצאת ממושב הנהג.

 

לא מבין את האנשים האלה שהם כמעט שני מטר לגובה ולרוחב, אבל מתעקשים על מכונית מיני.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך לספר שהריו אהובה עלי מאוד. היא אף נשקלה כחלופה כשלזוכתה מערכות בטיחות מקוריות.

בסופו של דבר, בגלל הצורך לרכב עם שלושה ילדים מאחורה, לשלוש השנים הבאות, נבחרה קורולה.

הריו לטעמי היא סופר מיני ראויה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שקצת פספסתם. מאוד ברור שהכוונה היתה ל-301 ולאליזה. יש מעט אנשים שיטענו שהן הצלחה של היצרן. ולא משנה מאיזו זוית מסתכלים...

 

הכוונה היתה לקקטוס. ה-301 נועדה לשימושים ושווקים מאד מסויימים, והיא בהחלט מוצר מוצלח, לפי אמות המידה של היצרן.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב, ראיתי 2 פיג'ו 301, ואחת אליזה מונית בצרפת, חשבתי שהם לא קונים את הרכב הזה,

לפחות הוא יותר נדיר מפרארי ולמבורגיני :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שהרכב לא משהו, אבל זה בא לידי ביטוי גם במחיר. 96000 שקל ב-אתרי ה"0" ק"ם.

נשאלת כאן שאלה, די חשובה. לגבי גיר הרכב. יותר נכון הגיר הרציף.

האם זה הגיר שהועתק מה-"גיוק" או ה-"מיקרה"?

כי אם כן, לא שווה להיות שפן ניסיונות של הרכב הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2082 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...