Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מוצא זליגת חשמל ב Cadillac DTS 2008


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש לאבא שלי Cadillac DTS 2008 מנוע 4.6 ליטר,

פתאום באמצע יום הזליגה של הרכב עלתה ל2.6 ומאז המצבר כל הזמן מתרוקן,

אבא שלי מנתק את המינוס כל לילה,

הלכנו לשתי חשמלאיים הם ישבו שעות על הרכב הוציאו את כל הפיוזים ועדיין הזליגה לא יורדת מ2.6,

המצבר הוחלף ועדיין אותה בעיה,

מחר ננסה להכניס את הרכב למוסך מורשה שישברו את הראש בתקווה שימצאו את הבעיה,

יש לכם אולי רעיון מה לבדוק או ממה זה יכול להיות ?

תודה מראש!

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם (נערך)

האם בדקו שהזליגה לא מהאלטרנטור ? דיודות מקוצרות באלטרנטור עלולות לגרום לזליגת זרם דרכם.

 

לנתק את הכבל של האלטרנטור או להוציא את פיוז ההגנה במידה וקיים. לדעתי ב-100 אחוז הם לא הוציאו את הפיוז שציינתי.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

בדרך כלל מדובר על פיוז מתכתי של 100-150 אמפר. צלם את קופסאת הפיוזים וננסה לעזור לך לאתר את הפיוז במידה וקיים אחד כזה.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם הוא נמצא בקופסת פיוזים אז בדקו אותו,

הם הוציאו כל פיוז שקיים בקופסאות פיוזים ועדיין יש זליגה.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

ואם אין פיוז ? פיוזים של 100-150A הם פיוזים מתכתיים ובכדי לפרקם יש צורך לפרק שני ברגים/אומים.

 

בכול מקרה אני מציע לפרק את כבל הפלוס מהאלטרנטור ולבדוק זליגה.

 

ראה דוגמא להמחשה בלבד של פיוזים מתכתיים.

Pages from Pages from AUTOMOTIVE AFTERMARKET CIRCUIT PROTECTION PRODUCTS-Littelfuse.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

האם בדיקת הזליגה נעשתה לפי הנחיות הייצרן ?

 

ברכבים מודרנים יש צורך להמתין לפעמים 10 דקות לאחר חיבור מד הזרם ורק אז לקרוא את ערך הזליגה מכיוון שלוקח קצת זמן עד אשר כול המחשבים נכנסים למצב SLEEP.

 

אולי בכלל לא קיימת זליגה של 2.6A...

איזה כייף לי :)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חבר יש לי קאדילק DTS מודל 2008, וגם לי היה את זה ,אבל תוך 2 דקות החשמלאי ידע מזה, הוחלף אלטרנטור ומאז הכל מעולה

פורסם

א'מח שתסתכל ברכב לפני שאתה מניע כמה וולט הוא רושם לך ואחרי שאתה מניע כמה וולט הוא רושם לך, הכל נמצא בצג הלוח שעונים , תדפדף בחצים

 

אם הוא נמצא בקופסת פיוזים אז בדקו אותו,

הם הוציאו כל פיוז שקיים בקופסאות פיוזים ועדיין יש זליגה.

פורסם

מעדכן:

לאחר שהרכב היה שבוע במוסך מורשה ופורק לגורמים נמצא קצר בדיבורית המקורית של הרכב,

זה מה שגרם לזליגה.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם
מעדכן:

 

לאחר שהרכב היה שבוע במוסך מורשה ופורק לגורמים נמצא קצר בדיבורית המקורית של הרכב,

זה מה שגרם לזליגה.

 

אתה יכול בבקשה לבדוק בבוקר אחרי שהרכב עמד כל הלילה, כמה וולט זה מראה לך לפני ההנעה וכמה אחרי ההנעה בלוח השעונים יש אופציה לראות טעינה

×
×
  • תוכן חדש...