Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

מאז החלפת הצמיגים ברכב בספטמבר האחרון, ובמיוחד ב 3-4 חודשים האחרונים יש לי רעידות חזקות בהגה במהירות 100-120 קמ"ש בספארק שלי - כשמעל 120 קמ"ש הרעידות דועכות.

איזון כל הגלגלים בשני מקומות שונים לא עזר, מה אפשר לעשות?

פורסם

נסה לבודד את הבעיה...

1.מאיזה חברה הצמיגים?

2.תעשה בדיקה קצרה במהירות שאתה מרגיש את הרעידות שלב לניוטרל ודווח האם יש שינוי ברעידות...

בהצלחה.

 

 

Sent from my LG-H840 using Tapatalk

פורסם (נערך)
נסה לבודד את הבעיה...

1.מאיזה חברה הצמיגים?

2.תעשה בדיקה קצרה במהירות שאתה מרגיש את הרעידות שלב לניוטרל ודווח האם יש שינוי ברעידות...

בהצלחה.

 

Sent from my LG-H840 using Tapatalk

 

1. falken sn832 165/65R14

2. לא כתבתי אבל אכן בדקתי מספר פעמים לשלול תושבות מנוע/משהו אחר שקשור בגיר/מנוע. גם בניוטרל/קלאץ לחוץ עדיין יש רעידות.

 

דבר נוסף- מאז ההחלפה האוטו עבר גם טסט וגם טיפול במקומות שאני סומך עליהם, ולא העירו על משהו חריג למעט כריות בולמים שכבר ידעתי שדפוקות (ובסוף החלפתי).

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
פורסם

תעביר את הקדמיים אחורה, אם הבעיה נפתרה אז -הצמיגים פגומים/איזון לא טוב/ ג׳אנטים פגומים.

אם לא עזר יש לבדוק מושלשים וציריות.

פורסם

גם אם הגיר בניוטרל הציריות עדיין מסתובבות וחופש בקרדן יכול לגרום לרעידות.

כנ"ל לגבי תושבות, עדיין נוצר עומס כזה או אחר.

פורסם
גם אם הגיר בניוטרל הציריות עדיין מסתובבות וחופש בקרדן יכול לגרום לרעידות.

כנ"ל לגבי תושבות, עדיין נוצר עומס כזה או אחר.

 

בניוטרל הציריות עדיין מיסתובבות אך העומס מהם יורד כך שכל חופש שיש בקרדן ייתבטא רק במצב גז לחוץ. אם הרעידות ממשיכות בלי קשר לגז אז אין קשר לציריות.

פורסם
תעביר את הקדמיים אחורה, אם הבעיה נפתרה אז -הצמיגים פגומים/איזון לא טוב/ ג׳אנטים פגומים.

אם לא עזר יש לבדוק מושלשים וציריות.

 

אנסה להעביר אחורה זוג-זוג, לראות אם יש צמיג ספציפי שעושה את הבעיה. אם אכן זו הבעיה, ואיזון לא פתר בינתיים - ללכת להחליף את הצמיג? הוא באחריות.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז עשיתי את ההצלבה והרעידות נעלמו, ככה שהבעייה בצמיגים/ג'אנטים (ועל הדרך ווידאתי שאין חופשים בהיגוי ובמתלים).

אם הצמיגים עוד באחריות (בני פחות משנה בסה"כ), יש מה ללכת ולנסות להחליף אותם במסגרת האחריות?

פורסם

לך לאיזון, תראה שהגלגל לא 'קופץ' כשהוא על המכונה, אם כן - הג'אנט עקום, אם לא - חפש בלוטה על הצמיג.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

גם תעשה איזון במקום טוב.

היו לי רעידות בהגה אחרי שהחלפתי לצמיגים חדשים ופעמיים הייתי באותה פנצרייה ועשו איזון מולי ועדיין הרעידות המשיכו.

עד שהלכתי לפנצריה יותר איכותית ואחרי איזון נכון הרעידות נעלמו לחלוטין.

פורסם
גם תעשה איזון במקום טוב.

היו לי רעידות בהגה אחרי שהחלפתי לצמיגים חדשים ופעמיים הייתי באותה פנצרייה ועשו איזון מולי ועדיין הרעידות המשיכו.

עד שהלכתי לפנצריה יותר איכותית ואחרי איזון נכון הרעידות נעלמו לחלוטין.

 

מקום מומלץ באיזור נתניה/ת"א באיזור גשר השלום? אולי כזה שבודק עם התנגדות כלשהי על הגלגל כדי לדמות כביש?

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

עדכון אחרי הרבה זמן, ופתרון של הבעיה בדרך לא צפויה.

אחרי הצלבת הגלגלים שפתרה את הבעיה, חשבתי שאחד הצמיגים דפוק. אבל לאחר טיפול שגרתי לאוטו (בו כל גלגל הוסר וחזר למקומו) הרעידות חזרו באופן מפתיע.

בשלב הזה ניסיתי איזון במכונת "האנטר" ששיפר במקצת את המצב אבל הבעיה נשארה...

בשלב הזה, נזכרתי שבכל מוסך או פנצ'ריה שהייתי בהם בזמן האחרון, סגרו את האומים חזק מאוד עם פטיש אוויר. אז שחררתי וסגרתי ידנית כמו שצריך כל גלגל ובאורח פלא הבעיה נפתרה.

מסקנה - תמיד לבקש לסגור את האומים באופן ידני ולא עם פטיש אוויר.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
×
×
  • תוכן חדש...