Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על מה הורידו אותם בדיוק מהכביש, על מנשא לחגורת נפץ? רצפה כפולה להחבאת שבחי"ם?

עוד ניחושים?

offenders.jpg

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אוי אוי אוי

 

כמה תאונות עם הרוגים צריך עוד ליהיות על מנת שתבינו תחכימו ותגלו עניין

זה לא מלחמה ,זה כבר רצח .

כאשר נהג נוסע ברכב עם ליקוי בטיחות זה רצח מכוון.

די כבר קחו את הכל בצורה יותר ריאלית יותר עינינית זה כבר לא צחוק ,

37 רוצחים נהגו על רכב שהיה יכול לפגוע בך או בבני משפחתך.

נסיעה בטוחה ושבת שלום

ירון מאיר

פורסם
702 דוחות...יפה מאוד באמת.

המדינה עושה מיליונים. :?

אל חשבון האידיוטים, העבריינים והמרצחים החוקיים...

אז מה בדיוק אכפת לך כלכך? שיהיה למדינה ולמשטרה בפרט הרבה כיף... כי הם עושים שירות בשבילך - האזרח הקטן, בשביל שאתה לא תפגע...

שבת שלום

פורסם

702 דוחות אבל לא כתוב על מה הם ניתנו, אני חושב שהם עשו מבצע לאכיפת שיכורים במועדונים, יכול להיות שרוב הדוחות ניתנו לשיכורים שנהגו ואז זה כן מוצדק. רק היום בבוקר בין 8:45 ל 9:15 ראיתי 2 תאונות שאחת מהן כללה משאית שנכנסה ברנו קנגו והעיפה אותה על העמוד של הרמזור.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
37 מכוניות הורדו מהכביש בשל ליקויים בטחוניים

אני חושב ש"עוקב אחריך" התכוון שאם אלו היו ליקויים בטיחותיים אז מתנ"א עדיין בתחום פעילותה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אל חשבון האידיוטים, העבריינים והמרצחים החוקיים...

אז מה בדיוק אכפת לך כלכך? שיהיה למדינה ולמשטרה בפרט הרבה כיף... כי הם עושים שירות בשבילך - האזרח הקטן, בשביל שאתה לא תפגע...

שבת שלום

אני חושד שכמו תמיד,הם עשו את זה דווקא על חשבון אלה שנסעו 15 קמ"ש מעל המותר,

ועל חשבון אלה שבמקרה אחד הווינקרים ברכב שלהם מקולקל.

 

אני מקווה שאני טועה. :?

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

* חומר למחשבה *

 

סביר להניח שממוצע הסכום בדוחו"ת עמד על 500 ש"ח, בחשבון פשוט המדינה הרוויחה בסופ"ש אחד: 351,000 ש"ח, בואו נגיד שיש מבצע כזה פעם בחודש, אז בשנה מרוויחה הממשלה ממבצעי סופ"ש 4,212,000 ש"ח.

 

ובמילים אחרות: ארבע מיליון ורבע שקלים חדשים בשנה.

 

לא פלא שהמדינה הפכה שנואה בעיני האזרחים.

Lancia Kappa Turbo

מועדון " לנצ'יה ישראל "

www.scale-forum.com

×
×
  • תוכן חדש...