Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי סיוויק 2014, בימים האחרונים הרכב מניע לסירוגין (לפעמים חלק ולפעמים כבלים). בהתחלה הייתי בטוח שזה המצבר, אבל לפי אנג'י יש בעיה של אי טעינה באלטנטור והמצבר תקין. השאלה היא מה זה בעצם אומר ומה זה יכול להיות? כי אני לא מאמין שאלטרנטור הלך אחרי 80 אלף ק"מ

פורסם

האם מנורת אזהרה על תקלה במערכת הטעינה דולקת ?

 

מתי הוחלף מצבר בפעם אחרונה ?

 

האם הרכב מצוייד במערכת START & STOP ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אנג’י הוא כלי פשוט וישן לאבחון . לרכבים משוכללים הוא אינו מתאים. יש לבצע איבחון עם סורק יעודי למניעת החלפות סרק

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם (נערך)

האם מנורת אזהרה על תקלה במערכת הטעינה דולקת ?

יש בסיוויק מסך כזה אם אתה מכיר שבו כן מופיעה לי אזהרה שמראה סימן של מצבר ביחד עם סימן של START & STOP

אבל בלוח שעונים עצמו יש רק נורה של START & STOP

 

מתי הוחלף מצבר בפעם אחרונה ?

הרכב אצלי כמה חודשים רק ועוד לא יצא לי להחליף

 

האם הרכב מצוייד במערכת START & STOP ?

אכן

......

עריכה אחרונה על ידי Tyomka
פורסם

לדעתי הבעיה אצלך אך ורק במצבר.

 

תוכל לצלם את המצבר המותקן ברכבך בכדי שנוכל לעזור לך למצוא מצבר מתאים.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם פעם מניע תקין ופעם עם כבלים, זה גם יכול להיות עניין פשוט של קוטבי מצבר רופפים או משהו אחר, מאשר מצבר.

גש למוסך לבדיקה, אם אתה לא יודע איך לבדוק האם הקוטבי מצבר נקייים ומהודקים כמו שצריך בשלב ראשון.

נעלי כבל רופפים יכולים גם לגרום להסעיות טעינה ותקלות של אלטנרטור ומערכת עצור/סע.

פורסם

לפי האתר של VARTA המצבר שמתאים לרכב הוא מצבר VARTA BLUE 45 אמפר.

השאלה היא האם זה הגיוני כי לפי מה שאני מבין זה מצבר רגיל שלא מתאים ל-START & STOP (או שכן?)

 

בכל מקרה ארז עוד מעט לצלם את המצבר שקיים כרגע ברכב

פורסם

ציין את קוד המנוע כפי שרשום ברישיון הרכב וגם קוד דגם ונפח מנוע בכדי שנוכל לעזור לך למצוא מצבר מתאים.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפי האתר של VARTA המצבר שמתאים לרכב הוא מצבר VARTA BLUE 45 אמפר.

השאלה היא האם זה הגיוני כי לפי מה שאני מבין זה מצבר רגיל שלא מתאים ל-START & STOP (או שכן?)

 

בכל מקרה ארז עוד מעט לצלם את המצבר שקיים כרגע ברכב

אל תסמוך על האתר של וורטא בבחירת מצבר לרכב עם מערכת S&S מכיוון שההמלצות שלהם לא נכונות בהרבה מקרים.

 

צילופ של המצבר יכול לעזור.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא חסרים מצברים תואמים בכימייה של EFB או AGM.

בכל מקרה לא בטוח שאתה מתאר בעיית מצבר, אז אל תחליף על עיוור מבלי לבדוק.

×
×
  • תוכן חדש...