Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

מישהו יכול להמליץ על מסאז' בבית הלקוח באיזור השפלה, רמלה,לוד ?

יש כמה אתרים ברשת שמציעים שירות כזה אך אני חושש ליפול על סתם נוכלים\לא באמת מעסים.

 

תודה מראש.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

רק לך? אז חפש נשים וזהו :p

 

וברצינות - יש כל הזמן דילים באתרי הספא\מלונות למיניהם..סוג של יום ספא כולל מסאג' סביב 250-300ש"ח

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

זה כל העניין, לא מעוניין לצאת מהבית, רוצה מסאז בבית.:lol:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

צא מהבית נו,תפסיק להיות "אשרי יושבי ביתך" כמו אמא שלי\אשתי :)

בנוסף להביא איש\אשת מקצוע יעלה הרבה יותר מלקבל שירות במקום מוסדר (אפילו כפול לדעתי)

 

מה גם שבחוץ יש לך ספא יבש\רטוב,ג'קוזי,בריכה,אפילו חדר כושר.

 

קיצור - שווה בחוץ

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אם תרצה יש לי מישהי. לא יודע אם היא עושה לגברים. אם תהיה מעוניין אשלח לך בפרטי.

 

Sent from my LEX820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

חשוב להבין כי שדרוגים הם דבר טוב אבל, כאשר יש לך בסיס ויסוד איכותי.

מה הכוונה?

במידה ואדם רכש נייח/נייד עם I5, זכרון עדכני DDR3 ומעלה, אבל פה ושם פישל בקטנה ובמקרה רכש דיסק קשיח (HDD) לדוגמא, איטי מסדרה ירוקה וכו' וגם, כמות זכרון ונקצין לרגע, 4GB סתם דוגמא.

 

במקרה כזה, יהיה כדאי לשדרג ל SSD מהיר ובנוסף לכך גם זכרונות והמחשב יהפוך להיות ממש מהיר וחוויית השימוש תהיה אחרת לגמריי.

 

אולם, יש מקרים כמו במקרה שלך, שכל החומרה עצמה מיושנת מאוד, איטית, זכרונות איטיים, כל מה שקשור אליו פשוט תם זמנו ולכן, שדרוגים כאלו ואחרים במאות שקלים, לא יואלו בכמעט, שום דבר.

 

 

זה הכלל למרבית השדרוגי חומרה/רכב בחיים.

פורסם

אויי... איך זה הגיע לכאן אין לי מושג :lol:

פורסם

בשביל לצאת החוצה צריך לפנות יום, בשביל מסאז אחרי יום עבודה לא צריך כלום.

בהמלצת חבר פורום יקר הגיע איש מקצוע שעשה עבודה מעולה ולקח סכום סביר בהחלט לשירות שכזה.

מומלץ ביותר!

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...