Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
החלק הראשון נכון.

החלק השני לא מומלץ, אסור לנתק כי במקרה תאונה - זה מצב מסוכן.

במקרה תאונה הכרית אמורה לפעול בכל מקרה גם אם אין נוסע במושב

אם הרכב יימכר , או יכניסו למושב תינוק עם כסא תינוק כאשר הרכב לא אצלך.

אפשר ומתג/מנעול הביטול לא יעבוד, כאשר המחשב סגור על מצב הפעלה קבוע.

 

זה נכון לא חשבתי על זה כי בVECTRA יש איסור התקנת בוסטר בכיסא קדמי וכמובן שאין שום מתג או מנעול

 

האם הבוסטר לא יושב על הכיסא ומפעיל את אותו חיישן נוסע?

 

אייל.

 

לא ידוע עם כלל נמכר חיישן כזה

בעבר חיפשתי חיישן כזה למרצדס ויטו ולא מצאתי

עריכה אחרונה על ידי vic1234
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כאשר הבוסטר / כסא תינוק על המושב, הוא מפעיל את החיישן.

לכן יש כפתור / מתג - המאפשר לבטל את הפעלה.

 

במצב שהמחשב מתוכנת להפעלה קבועה - אפשר וכאשר נרצה לבטל את ההפעלה.

עדיין המחשב יהיה נעול על הפעלה קבועה.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
כאשר הבוסטר / כסא תינוק על המושב, הוא מפעיל את החיישן.

לכן יש כפתור / מתג - המאפשר לבטל את הפעלה.

 

במצב שהמחשב מתוכנת להפעלה קבועה - אפשר וכאשר נרצה לבטל את ההפעלה.

עדיין המחשב יהיה נעול על הפעלה קבועה.

 

אייל.

לא דיברתי על תיכנות המחשב

אלה אמולטר שמתחבר במקום החיישן והמחשב חושב שתמיד יש נוסע

הוא "רואה" כאילו מישהו יושב בכיסא

ולא צריכה להיות השפעה על ה"כפתור\מנעול" ביטול הכרית

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
איביי, זה נקרא OP COM.

 

תודה, מצאתי כמה אופציות.

יש חשיבות לדגם/גרסה?

 

אחרי שאני מזמין ומקבל- מה אז?

זה מתחבר למחשב רכב?

פורסם

לפי מה שאני רואה ביוטיוב,

אני צריך גם טאבלט יחד עם הרכיב?

 

כשהייתי במוסך הם התחברו עם המחשב שלהם לרכב, ראו את התקלה, ניסו לבטל אותה והיא חזרה כעבור זמן קצר.

 

האם הכוונה שלכם היא לאותה פעולה או שאני מפספס משהו?

פורסם

בכסא נוסע יש חיישן תפוסה. החיישן מדווח למחשב האם מישהו יושב בכסא.

 

אם אף אחד לא יושב, המחשב לא יפעיל את כרית האוויר.

 

החיישן תקול, המנורה דלוקת, כל המערכת מנוטרלת.

 

 

אמולטור - רכיב שמתחבר במקום החיישן בכסא. הוא "עובד" על המחשב, גורם למחשב לחשוב שכל הזמן יושב מישהו בכסא, המחשב לא מקבל תוצאה שגויה של בדיקה עצמית של החיישן ולא מדליק את הנורה.

 

מדובר ברכבי סיני לא מקורי שכמובן לא מאושר על ידי היצרן. לא ממליץ להשתמש בו אבל במקרה שלך כשאין פתרון אחר זה עדיף על המצב הקיים.

 

 

פורסם
בכסא נוסע יש חיישן תפוסה. החיישן מדווח למחשב האם מישהו יושב בכסא.

 

אם אף אחד לא יושב, המחשב לא יפעיל את כרית האוויר.

 

החיישן תקול, המנורה דלוקת, כל המערכת מנוטרלת.

 

 

אמולטור - רכיב שמתחבר במקום החיישן בכסא. הוא "עובד" על המחשב, גורם למחשב לחשוב שכל הזמן יושב מישהו בכסא, המחשב לא מקבל תוצאה שגויה של בדיקה עצמית של החיישן ולא מדליק את הנורה.

 

מדובר ברכבי סיני לא מקורי שכמובן לא מאושר על ידי היצרן. לא ממליץ להשתמש בו אבל במקרה שלך כשאין פתרון אחר זה עדיף על המצב הקיים.

 

 

תודה בוקי.

כשאתה אומר "כל המערכת מנוטרלת"- לפי מה שהבנתי במקרה תאונה הכרית תפתח גם אם אין שם נוסע. האם אתה מתכוון שכל המערכת ברכבכ לא תפעל?

 

חיפשתי את הרכיב- http://www.ebay.com/bhp/op-com

האם לזה התכוונו המגיבים הקודמים?

 

אם כן, לאן זה אמור להתחבר?

פורסם

המערכת מנוטרלת כשנורת תקלה דולקת.

 

מה שבלינק, זה סורק תקלות. לא מבין למה הזכירו אותו, זה לא הרכיב המדובר.

 

אמולטור זה פלג שמתחבר במקום חיישן כסא.

 

אין לי לינק ולא יודע אם קיים בכלל לדגם שלך.

 

 

פורסם

כן, זה הכיוון.

לא מצאתי באף פירוקיה בארץ כסא לדגם הזה.

 

מצאתי כסא באיביי אבל נראה לי קצת מסורבל להביא דבר כזה באופן פרטי.


×
×
  • תוכן חדש...